ایده‌ های پولساز سال ۹۸ در ایران را بهتر بشناسید

ایده‌ های پولساز سال 98 در ایران

ایده‌ های پولساز سال 98 در ایران

در این مقاله به بررسی ایده‌ های پولساز سال ۹۸ در ایران خواهیم پرداخت. متاسفانه یا خوشبختانه در ایران امروز، وضعیت اقتصادی به گونه‌ای شده است که حس یا انگیزه کسب درآمد را در مردم زنده کرده است. به احتمال زیاد شما هم به دنبال کسب درآمد بیشتر و ایده‌ های پولساز هستید؟

 

ایده‌ های پولساز سال 98 در ایران

ایده‌ های پولساز سال ۹۸ در ایران

اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیاد برای کسب درآمد دارد، حتماً کنجکاوی شما به خواندن ایده‌ های پولساز وصف ناپذیر است. اما نگه دارید و بیایید به یک سؤال مهم پاسخ دهیم:

 

پول و درآمد چگونه بدست می‌آید؟

یک دیدگاه اقتصادی معروفی است که نوع کسب درآمد را به ۳ روش اصلی دسته بندی می‌کند. در این نگرش اقتصادی افراد به سه روش زیر درآمد کسب می‌کنند:

۱- فروش محصولات

۲- ارائه خدمات

۳- دلالی

 

با کمی بررسی می‌بینیم که این دیدگاه درستی است. شاید شما و یا والدین شما به یکی از روش‌های بالا درآمد کسب می‌کند. آیا از درآمدی که دارید راضی هستید؟

اگر در این اوضاع اقتصادی نابسامان کسب و کار شما رونق ندارد، یا اگر دوست دارید یک کسب و کار راه اندازی کنید باید از ایده‌ های پولساز هم خبردار باشید.

 

ایده‌ های پولساز چیست؟

ایده‌ های پولساز همان نقشه راه ورود به گنج‌های بکر و یا کلیدی برای صندوق‌های پر از طلاست. امروز قصد داریم شما را با ایده‌ های جدید پولساز آشنا کنیم و ابزار رسیدن به آن را نیز معرفی خواهیم کرد.

 

۱- ورود به بازار الکترونیک یا تجارت الکترونیک

اگر بازاری هستید و مدتی است از کم شدن تعداد مشتری‌های خود نگرانید، باید دست به کار شوید. یکی از ایده‌ های پولساز ورود به تجارت الکترونیک است. چه اشکالی دارد با هزینه مناسب یک اپلیکیشن فروشگاهی طراحی کنید و محصولات و کالاهای خود را به صورت الکترونیک بفروشید؟

اپلیکیشن فروشگاهی امکانات یک فروشگاه اینترنتی را دارد. حتی در بعضی موارد مردم تجربه خرید بهتری دارند.

 

۲- مهارت‌ها و خدمات خود را اینترنت ارائه دهید

بسیاری از افراد مهارت‌ها یا تخصص‌هایی دارند. مثلاً فرض کنید شما یک مترجم، مشاور، روانشناس، برنامه نویس یا طراح هستید. هر یک از این تخصص‌ها و مهارت‌ها را می‌توان در قالب یک خدمات ارائه داد. مردم به تخصص‌هایی که شما دارید؛ نیاز دارند.  البته با توسعه کسب و کار می‌توان درآمد بیشتری را نیز تجربه کرد. یکی از ابزاری که شما را به بازار اینترنت و مشتری‌های بیشتر می‌رساند، طراحی یک اپلیکیشن است.

 

۳- دلالی

دلالی یکی از راه‌های آسان کسب درآمد است. خیلی از افراد دوست دارند بدون این که کاری را خودشان انجام دهند، درآمد داشته باشند. یکی از بهترین راه‌های رسیدن به این آرزو دلالی است. دلالی کالا و خدمات گرچه از لحاظ اخلاقی کار درستی نیست، اما در ایران و سایر کشورها به صورت عمده انجام می‌گیرد.

دلالی در ایران در سال ۹۷ یکی از ایده‌ های پولساز بود؛ در سال ۹۸ نیز به احتمال قوی از گزینه‌های کسب درآمد خیلی از افراد می‌شود.

 

روشی جدید برای کسب درآمد – درآمد غیرفعال

یکی از ایده‌ های پولسازی که در سال ۹۸ باز هم یک‌ترند باقی می‌ماند؛ کسب درآمد غیر فعال است.

 

درآمد غیرفعال

وقتی یک خدمات یا محتوای دیجیتال و … را یک بار طراحی کنیم و آن را چند بار بفروشیم. از هر فروشی که حاصل می‌شود، برداشت می‌کنیم. فروش پکیج‌های آموزشی از نمونه بارز درآمد غیرفعال است. شما هم می‌توانید یک ویدیوی آموزشی آماده کنید و آن را برای فروش بگذارید.

 

رضایت و لذت کسب درآمد غیرفعال

از هر فروشی که انجام می‌شود؛ شما از باارزش بودن پکیج یا محتوای خود مطمئن می‌شوید. تلاش می‌کنید با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه داده و میزان درآمد غیرفعال را افزایش دهید. در این روش شما کمترین تأمل را با مشتری دارید. تصور کنید با یک سیستم داینامیک اپلیکیشن فروشگاهی این کار را انجام می‌دهید.

 

ما در یک مقاله جامع درباره سازوکار فروش محتوای دیجیتال در اپلیکیشن فروشگاهی صحبت کرده‌ایم:

اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

 

یادداشت: طراحی وب سایت یا طراحی یک اپلیکیشن می‌تواند امکان فروش را برای شما میسر کند.

 

خلاصه کلام

ما در این مقاله به ۴ مسیر کسب درآمد پرداختیم. ایده‌ های پولسازی بسیار زیادی در دل این ۴ روش وجود دارد. با نیازسنجی درست و یافتن مخاطبان هدف می‌توان درآمدهای کلانی را بدست آورد.

 

نوبت شما

کاربران و خواننده‌های عزیز

ممکن است شما ایده پولساز خلاقانه‌ای داشته باشید. خوش حال می‌شویم نظرات و پیشنهادهای شما را هم بشنویم.

 

ساخت اپلیکیشن در اپ ساز

اپ ساز برترین سرویس دهنده‌های اپلیکیشن ساز در ایران است. شما به راحتی می‌توانید در سامانه ما عضو شده و اولین اپلیکیشن خود را بسازید.

 

 

مقالات خواندنی: 

تست کاربردی بودن طراحی اپلیکیشن (بروزرسانی ۲۰۱۹)

اپلیکیشن فروشگاهی رایگان چگونه ساخته می‌شود؟

برترین ترندها در طراحی اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *