اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

روش‌های مدرن برای فروش در تجارت الکترونیک

در این مقاله راه‌های کسب درآمد از طریق فروش محتوای دیجیتال را به شما نشان می‌دهیم. اما قبل از همه بیایید ببینیم که محتوای دیجیتال چیست؟

 

محتوای دیجیتال چیست؟

هر نوع محتوایی که در فضای الکترونیک یا فضای غیر قابل ملموس مورد استفاده قرار می‌گیرید یک کالای دیجیتال است. مثال‌های زیادی می‌توان نام برد. برای نمونه تمامی فایل‌های با فرمت PDF؛ Word و فرمت‌های شبیه به این یک محتوا یا کالای دیجیتال است.

 

امروز محتوای دیجیتال فراتر از یک فرمت پی دی اف است. برای مثال در وب سایت‌های معروف مثل تم فارست، افرادی دور هم جمع شده‌اند و محتوای دیجیتال خود را که قالب وردپرس و سایر قالب‌ها باشد در آن جا می‌فروشند. یا سایت‌هایی هستند که لایسنس مخصوص اپلیکیشن ها را می‌فروشند. همه این موارد می‌تواند یک محتوای دیجیتال باشد.

 

در سایتی مثل آمازون فروش کیندل نیز یک مثال بارز است. خوشبختانه تکنولوژی هر روز روی دیگر از شگفتی‌های خود را نشان می‌دهد و ما امروز با پدیده‌ی حذف نشدنی محتوای دیجیتال یا کالای دیجیتال روبه رو هستیم.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال

کسب درآمد  با فروش محتوای دیجیتال در اپلیکیشن

تا اینجا نیم نگاهی به محتوای دیجیتال یا کالای دیجیتال انداختیم. اما با فروش محتوای دیجیتال چطور می‌توان به درآمد رسید؟

 

برای کسب درآمد ۳ روش عمده وجود دارد:

۱- خدمات

۲- خرید و فروش

۳- دلالی

 

با دیدن این ۳ روش شاید در ذهنتان جرقه‌هایی برای کسب درآمد زده شود. ولی قبل از شروع دست نگه دارید. ابتدا این مطلب را بخوانید تا تصمیم منطقی و عاقلانه بگیرید.

رسین به هر هدفی یک ابزار هم می‌خواهد. هرچقدر ابزار کار با کیفیت و کارا باشد نتیجه حاصل شده دلپسند و راضی کننده است. امروز ابزاری که به شما معرفی می‌کنیم یک اپلیکیشن فروشگاهی است.

 

بلی اشتباه نکنید ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی برای فروش محتوای دیجیتال!

 

همه انسان‌ها داری استعداد و هنرهای به خصوصی هستند. بسیاری از شماها سال‌هاست یک هنر و تخصص را در خود پرورش داده‌اید و نهایتاً حاصل پشتکار و تلاش شما یک محتوای دیجیتال شده است. اما نمی‌دانید با آن چه کار کنید. البته افراد گاها یک بار محتوای دیجیتال خود را برای دیگران می‌فروشند. شما چطور؟

 

آیا محتوای دیجیتال خود را برای بار دوم و یا دهم و بیشتر به فروش رسانده‌اید؟

آیا برای رسیدن به این درآمد فکری کرده‌اید؟

 

فرض کنید شما یک قالب وردپرس طراحی کرده‌اید یا یک نمونه سؤال امتحانی طراحی کرده‌اید. اگر این محتوا را یک بار بفروشید ۱۰۰ هزار تومان و هزار تومان درآمد دارید. اگر این محتوای دیجیتال را در اپلیکیشن فروشگاهی ۹ بار بفروشید. درآمد حاصل چیزی حدود ۹۰۰ هزار تومان و ۹ هزار تومان خواهد بود.

گفتنی است که با تکنیک بازاریابی دیجیتال می‌توان میزارن فروش را تا صد برابر افزایش داد.

 

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی؛ کجا و چگونه؟

ما در اپساز در مقالات متعدد درباره انواع اپلیکیشن اعم از سفارشی و رایگان صحبت کردیم. شما می‌توانید در مقاله زیر تفاوت بین این‌ها را بخوبی بشناسید.

طراحی اپلیکیشن سفارشی

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

 

اما به طور خلاصه بدانید که این دو روش رایگان و سفارشی مزایا و معایب خودشان را دارند. با هر دو روش می‌توان محتوای دیجیتال خود را در اپلیکیشن فروخت. بودجه و انتظارات از یک اپلیکیشن مهم‌ترین عامل برای انتخاب یکی از دو روش بالاست.

 

اپ ساز زیرمجموعه یک شرکت دانش بنیان است. به چند دلیل می‌توان اپ ساز را یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های ساخت اپلیکیشن دانست:

۱- ارائه سرویس اپلیکیشن ساز

۲- پشتیبانی بسیار عالی

۳- دارای مجوز رسمی از مراجع دولتی و اتحادیه‌ها

۴- ارائه خدمات طراحی و توسعه به صورت سفارشی

۵- همکاری با شرکت‌ها و سازمان‌ها

۶- بروزرسانی مداوم سرویس اپلیکیشن ساز

۷- ارائه سرویس‌های رایگان

 

دیگر عوامل مؤثر در کسب و کار اپلیکیشنی و مدیریت اپلیکیشن فروشگاهی

ایده فروش محتوای دیجیتال در اپلیکیشن فروشگاهی جدید نیست. بسیاری از افراد با این روش ماهانه درآمدهای زیادی را کسب می‌کنند. از این رو برای موفقیت در چنین فضایی باید به سایر ابزارها نیز مسلح شد. ما در این مقاله به چند مورد از این ابزارها اشاره می‌کنیم.

 

۱- سئو اپلیکیشن موبایل 

سئو در این جا یعنی بهینه سازی اپلیکیشن برای موتورهای جستجو – شما باید با فاکتورهای بهینه سازی اپلیکیشن موبایل آشنا شوید. در این صورت از رقبای خود جلو می‌زنید.

۲- شناخت بازار هدف

هیچ کسب و کاری بدون بازاریابی اصولی موفق نمی‌شود. اما برای بازاریابی هدفمند باید مخاطبان خود را پیدا کنید.

۳- استفاده از انواع روش‌های تبلیغاتی

تبلیغات امروزه روش‌های گوناگونی دارد. با توجه به بودجه و بازار هدف می‌توانید یک روش مناسب پیدا کرده و اپلیکیشن فروشگاهی خود را تبلیغ کنید.

۴- داینامیک سازی فروش

اگر به فروش موردی تمرکز کنید؛ نمی‌توانید در بلند مدت درآمد زیاد کسب کنید. از همان ابتدا به داینامیک سازی سیستم فروشگاهی خود فکر کنید.

خلاصه کلام

برای تولید و فروش محتوای دیجیتال در اپلیکیشن فروشگاهی پیمودن این گام‌ها ضرورت دارد. اگر چنین کاری آسان بود همه به این کسب و کار ورود می‌کردند. بنابراین با تحقیق بیشتر کارتان رو شروع کنید و همیشه به یاد داشته باشید که شرکت اپ ساز با شماست. می‌توانید کارتان را با سرویس‌های رایگان اپلیکیشن ساز اپ ساز شروع کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *