اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

اپلیکیشن ساز رایگان چیست؟

اپلیکیشن ساز رایگان همان طوری که از نامش مشخص است؛ رایگان است. شما بدون پرداخت ۱ ریال صاحب اپلیکیشن می شوید. در سال های اخیر با رشد فناوری موبایل، زندگی هر شخص به طور مستقیم یا غیر مستقیم به موبایل وابسته شده است. امروز هر ایرانی بالغ و بسیاری از نوجوانان و جوانان صاحب یک دستگاه تلفن هوشمند هستند. همه این افراد در دنیای بیرون با یک روزنه ای به اینترنت و اپلیکیشن ها دسترسی دارند؛ پس چه چیز بهتر از ساخت اپلیکیشن!

اپلیکیشن ساز رایگان

اپلیکیشن ساز رایگان

اپ ساز با تکیه بر توان فنی متخصصان خود، بستر مناسبی را برای ساخت اپلیکیشن فراهم کرده است. تا افراد در کمترین زمان و بدون خرج هزینه های زیاد، برای شرکت یا فعالیت های خصوصی خود اپلیکیشن طراحی کنند.

اپلیکیشن ساز رایگان تا چه اندازه می تواند مفید باشد؟

با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم اپ ساز؛ خدمات رایگان ساخت اپلیکیشن ارایه می شود. این پلن هم با توجه به رایگان بودنش؛ هنوز هم می تواند کلید موفقیت شما باشد. وقتی از آدم های موفق، علت موفقیتشان را جویا می شوند، پاسخ بسیار دقیقی می دهند: « من هدف داشتم.» ما در اپ ساز مفتخریم این ادعا را داشته باشیم که برای موفقیت افراد در حوزه دیجیتال و خصوصا اپلیکیشن ها، ابزار را در اختیار همگان قرار داده ایم. کسی که ایده خوبی در ذهن دارد، بلافاصله اقدام کند. قطعا با در دست داشتن این ابزار موفق می شود.

پلن رایگان اپلیکیشن ساز اپ ساز، می تواند برای شما بسیار مفید باشد؛ زیرا:

۱- بدون خرج هزینه شما اپلیکیشن دارید.

۲- بدون اتلاف وقت ایده خود را اجرایی کرده اید.

۳- امکانات و محیط بسیار عالی

۴- استفاده از آخرین فناوری ها در حوزه اپلیکیشن سازی

۵- اپلیکیشن های بهینه شده

۶- امکان سفارشی سازی

۷- امکان ارتقا به نسخه ی حرفه ای

اپلیکیشن ساز رایگان در چه پلتفرم هایی می تواند خدمات ارایه دهد؟

هم اکنون اپ ساز برای ۲ پلتفرم پرطرفدار اپلیکیشن می سازد:

  • پلتفرم اندروید
  • پلتفرم IOS

نحوه کارکرد اپلیکیشن ساز رایگان چگونه است؟

اگر شما با نحوه ساخت وب سایت آشنا بودید، می دانستید که برخی از سامانه های مدیریت محتوا به صورت بین المللی رایگان هستند. برای مثال وردپرس، در حوزه موبایل هم چنین سامانه هایی طراحی شده که برای افرادی که دوست دارند اپلیکیشن بسازند، ارایه می شود. اپ ساز هم با آخرین تکنولوژی های موبایل چنین امکانی را برای کاربرانش فراهم کرده است. با  این سیستم شما برای ساخت اپلیکیشن به کد نویسی نیازی ندارید. حتی بدون نوشتن یک خط کد! در سال های گذشته این یک آرزو بود. این آرزو دیگر به واقعیت پیوسته است. حتی افراد بدون دانش فنی می توانند اپلیکیشن بسازند.

پس همین الان اپلیکیشن رایگان خود را بسازید: ساخت اپلیکیشن

آیا می توان با ساخت اپلیکیشن به کمک اپلیکیشن ساز موفق شد؟

موفقیت را باید تعریف کرد. اگر ساخت اپلیکیشن هدف شماست، در کمترین زمان می توان اپلیکیشن را ساخت. هزینه ای هم ندارد. ولی موفقیت در معنای کلی تر از دید هر شخص می تواند متفاوت باشد. ما خوش حالیم که می توانیم با کمک دانش فنی متخصص هامون بهترین اپلیکیشن ها را در کمترین زمان و بدون هزینه بسازیم و راه موفقیت شما را تسهیل کنیم.

ناگفته نماند

سیستم اپ ساز به قول خود پایبند است و برای شما به صورت رایگان اپلیکیشن می سازد. ولی هر شخص کسب و کار متنوعی دارد. ممکن است برای پاسخ به نیاز هایش امکانات خاصی هم به اپلیکیشن خود اضافه کند. ما برای این چالش هم راه حل های بسیاری پیش بینی کرده ایم. فقط کافیست با ما تماس بگیرید و مسئله کسب و کار خود را توضیح دهید.

نتیجه گیری

اگر از بازار ساخت اپلیکیشن سفارشی پرس و جو کرده باشید، دستمزد ساخت اپلیکیشن سفارشی و زمان که برای ساخت آن مورد نیاز است؛ ممکن است شما را متعجب کرده باشد. این رویداد تازه نیست! ساخت اپلیکیشن های سفارشی زمان بیشتری می خواهد و کسانی که یا فردی که آن را می سازند؛ ساعت ها وقت و انرژی می گذارند. اگر به همه این موارد دقت کنید به نتیجه می رسید که اپلیکیشن ساز رایگان راه حل منطقی است.

اپلیکیشن ساز رایگان

اپلیکیشن ساز رایگان

مقالات جدید:

طراحی اپلیکیشن رستوران | چگونه یک اپلیکیشن عالی برای رستوران خود طراحی کنیم؟

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

۱۱ ویژگی اپلیکیشنی؛ ترندها و نوآوری ها در تولید اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن برای بچه ها؛ روش کسب درآمد با اپلیکیشن و معیارهای اپلیکیشن خوب

ساخت اپلیکیشن تجاری ؛ مزایا و مقایسه آن با روش های سنتی خرید و فروش

اپلیکیشن ساز ؛ مزایا و معایب ساخت اپلیکینش بدون نیاز به کدنویسی

۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن | ۷ دلیلی که کسب و کار ها به اپلیکیشن موبایل نیاز دارند

آموزش ساخت اپلیکیشن اندروید برای تازه کارها (بروزرسانی ۲۰۱۸)

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *