۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن هتل

۵ مزیت بی نظیر طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن هتل

فرض کنید آقای یوسفی یک تاجر است و یک سفر کاری به تهران دارد. بیرون فرودگاه مهرآباد تلفن هوشمند خود را برمی دارد و در اپلیکیشن هتل موردنظر پذیرش می شود. در عرض چند ثانیه نوتیفیکیشن دریافت می کند و اطلاع می دهند که اتاقش آماده است. هر وقت که آقاییوسفی به هتل رسید بهش پیام خوش آمدگویی ارسال می شود و تمام اطلاعات رزرو و شماره اتاق را به او ارسال می کنند. او از پذیرش عبور می کند و با تلفن هوشمند خود مستقیم در اتاق را باز می کند.

 

آقای یوسفی بعدا به کمک امکانات پیام رسانی با خدمه هتل ارتباط می گیرد و غذا یا سایر خدمات را سفارش می دهد. یا برای فردا صبح درخواست تاکسی می کند.

آیا این آسان و راحت نیست؟ به دنیای جدید میزبانی خوش آمدید

برخلاف گذشته که مردم برای اقامت در هتل مجبور بودند در صف های طولانی برای پر کردن فرم ها منتظر بمانند؛ پایان یافته است. اما امروزه به لطف تکنولوژی همه فرایندهای مربوط به پذیرش و تحویل اتاق ها به شدت کوتاه و انعطاف پذیر شده است. امروزه با رشد تکنولوژی تلفن های همراه، هتل تلاش می کند به خواسته های مشتری راه حل های بهینه ای را پیدا کند. در طول سال ها، رضایت مشتری، تنوع خدمات، رشد یافته است. و باعث شده است بشر بیشتر با تکنولوژی خو بگیرد. این پیشرفت ها فراتر از خدمات wifi رایگان و پرسرعت است. برای مثال فرایند پیشرفته پذیرش در هتل و اتاق های بدون کلید از پیشرفت های جدید است.

بیایید فراتر از این ها نگاه کنیم و بررسی کنیم که هتل ها چگونه می توانند مزایای رقابتی ارایه داده و سطح خدمات خود را به مشتری بیشتر کنند. در زیر به برخی از مزایایی طراحی اپلیکیشن هتل در سال ۲۰۱۸ اشاره می کنیم:

طراحی اپلیکیشن هتل

طراحی اپلیکیشن هتل

۱- فراتر از رزرو هتل

برخی از هتل ها با طراحی اپلیکیشن هتل سعی می کنند فرایند رزرو ساده ای را به مشتری هاشون ارایه دهند؛ در حالی که برخی از سیستم پیام رسانی و  نوتیفیکیشن برای اطلاع رسانی به مشتری ها استفاده می کنند.

۲- دسترسی سریع به اطلاعات

با اینکه برخی افراد معتقدند هیچ پاسخی بهتر از پاسخ دادن رو در رو و همراه با یک لبخند نیست. ولی بیشتر افراد دوست دارند پاسخ های کوتاه و سریع دریافت کنند. به راحتی و در همه جا به اطلاعات دسترسی داشته باشند. طراحی اپلیکیشن هتل بهترین راه برای ارایه اطلاعات مفید به میهمانان است. و آن ها بدون انتظار کشیدن و در صف ماندن می توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

۳- برقراری ارتباط مستقیم و شخصی با مشتری ها

تلفن های هوشمند از جمله دستگاه های شخصی هستند که مردم برای انجام وظایف شخصی به آن ها وابسته است. با کمک تلفن های هوشمند؛ کارکنان هتل به راحتی و به طور مستقیم می توانند با میهمانان ارتباط بگیرند. اگر کسی اپلیکیشن هتل شما را دانلود می کند یعنی برای هتل شما علاقه بدست می آورد. گفتنی است یک اپلیکیشن خیلی شخصی تر و موثرتر از یک پیج یا پروفایل در شبکه های اجتماعی است.

۴- فراهم کردن اقامت دلپذیر برای میهمانان

با اپلیکیشن هتل، خدمه هتل فقط با یک بار لمس صفحه موبایل با شما فاصله دارد. هر لحظه آماده هستند تا پاسخ سوال های شما بدهند و خدمات سفارشی شما را انجام دهند. بیشتر اپلیکیشن های هتل، راهنمایی ها و نقشه هایی دارند که محیط اطراف هتل را معرفی می کند. با این اپلیکیشن ها میهمانان بدون حضور در هتل می توانند غذا سفارش دهند یا در رستوران هتل میز رزرو کنند. همچنین کاربران اپلیکیشن می توانند تجربه خود را از اقامت در هتل در شبکه های اجتماعی منتشر کنند.

۵- معرفی آفرهای ویژه برای مشتری ها

با کمک نوتیفیکیشن ها هتل ها می توانند آفرهای ویژه ای را به میهمانان معرفی کنند. اپلیکیشن هتل به مشتری ها امکان رزرو یا گرفتن کپن ها را آسان می کند.

خلاصه کلام

با خواندن این مقاله متوجه می شویم که کارهای خیلی مفیدی را می توان با طراحی اپلیکیشن هتل انجام داد. مشتری ها از اقامت در هتل و تجربه بی نظیر خود لذت می برند. از آنجایی که امروزه اغلب مسافران به تلفن های هوشمند دسترسی دارند؛ طراحی اپلیکیشن موبایل یک کار پسندیده است.

مقالات جدید:

طراحی اپلیکیشن رستوران | چگونه یک اپلیکیشن عالی برای رستوران خود طراحی کنیم؟

مزایای ساخت اپلیکیشن سفارشی اندرویدی Android

۱۱ ویژگی اپلیکیشنی؛ ترندها و نوآوری ها در تولید اپلیکیشن موبایل

ساخت اپلیکیشن برای بچه ها؛ روش کسب درآمد با اپلیکیشن و معیارهای اپلیکیشن خوب

ساخت اپلیکیشن تجاری ؛ مزایا و مقایسه آن با روش های سنتی خرید و فروش

اپلیکیشن ساز ؛ مزایا و معایب ساخت اپلیکینش بدون نیاز به کدنویسی

مقالات خواندنی:

ساخت اپلیکیشن موبایل برای کسب و کار و ۶ دلیل آن

۱۰ نکته موثر برای طراحی اپلیکیشن کاربرپسند

۵ اشتباه رایج در در ساخت اپلیکیشن موبایل

سئو اپلیکیشن موبایل ؛ چگونه اپلیکیشن خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنیم؟

اپلیکیشن ساز ؛ چگونه برای کسب و کار خود بهترین اپلیکیشن ساز را انتخاب کنیم؟

 

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *