روش‌های افزایش فروش محصولات اپلیکیشن فروشگاهی

در قسمت اول نوشته، ۶ روش جهت افزایش فروش محصولات اپلیکیشن فروشگاهی ارائه شد. در این قسمت، ۶ روش دیگر را معرفی و توضیح می‌دهیم.

۷-کلمه خرید را از بالای صفحات حذف کنید.

در عصری زندگی می‌کنیم که کسب و کارهای بسیار زیادی وجود دارند، اکثر آنها در فضای اینترنت در حال تبلیغات هستند. 
در حال حاضر  افراد به روش‌های بازاریابی غیر مستقیم بیشتر جذب می‌شوند تا روش‌های مستقیم.
تجربه ثابت کرده وقتی فردی به اپلیکیشن شما وارد می‌شود و در اولین نگاه کلمه خرید، فروش،… را می‌ببیند تمایلش را به خواندن بیشتر مطالب و اسکرول صفحه از دست می دهد.
در عوض وقتی در اولین جملات راه حل‌های ارائه شده و  ارزش ایجاد شده توسط شما را می‌بیند تمایل بیشتری پیدا می کند و جذب می‌شود.

۸-تصاویر جذاب و با کیفیت قرار دهید.

محصول شما باید در قالب تصویر برای مخاطبین دلبری کند!
در کنار توضیحات مناسب لازم است از تصاویر یا ویدئو برای انتقال بهتر مفاهیم استفاده کرد. 
تصاویر استفاده شده باید با کیفیت باشند و تصاویر از زوایای مختلف محصول تهیه شده باشند.
سعی کنید ویژگی‌ها و مزایای محصول را در تصویر برجسته کنید.
توجه داشته باشید که یک محصول بی کیفیت هیچ ارزشی ایجاد نمی‌کند. 
عکس محصول یک قابلیت بسیار مهم و تاثیر گذاری است که باید درست از آن استفاده شود.
تصویر شما باید دارای پس زمینه سفید یک دستی باشد تا تمام توجهات سمت محصول برود و اشیای اضافی که توجه را از بین می‌برند نباید در تصویر وجود داشته باشند.

۹-از فرمت مناسب برای قرار دادن محتوا استفاده کنید.

حتی اگر محتوای شما بسیار جذاب و قانع کننده باشد وقتی دارای فرمت مناسب نباشد ارزشی برای بیننده ایجاد نمی‌کند.

 

 

از سر تیتر(heading) برای عناوین استفاده کنید و عناوین را از متن متمایز کنید.
کلمات مهم را Bold یا با پس زمینه رنگی قرار دهید.
موارد را به صورت لیستی قرار دهید.
ذهن بیننده خود به خود مطالب رنگی، پر رنگ، بزرگ‌تر را سریع‌تر می‌خواند.
به همین منظور در پنل ساخت اپلیکیشن اپ ساز هم برای وارد کردن توضیحات محصول با فرمت مناسب ویرایشگر گذاشته شده است.

 

 

۱۰-خدمات پشتیبانی ارائه دهید و با مشتریان ارتباط و تعامل داشته باشید.

در اپلیکیشن حتما فرم تماس با ما یا امکانی مثل چت آنلاین قرار دهید.
بستری فراهم کنید تا افراد با شما در تعامل باشند و از مشکلاتشان صحبت کنند.
به تمام پیام‌ها و بازخوردها پاسخ دهید و سعی کنید بر اساس مشکلات آنها به روزرسانی انجام دهید.

۱۱-عملیات پیگیری برای بازگشت مشتریان قبلی یا کاربران بالقوه انجام دهید.

پس از مدتی به افرادی که در اپلیکیشن ثبت نام کرده‌اند یا قبلاً خرید انجام داده‌اند تماس بگیرید و آنها را به استفاده مجدد ترغیب کنید و نظراتشان را در مورد عدم خرید مجدد جویا شوید.

۱۲-از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

از شبکه‌های اجتماعی برای بیشتر دیده شدن و جذب افراد جدید و تعامل بهتر با مشتریان استفاده کنید.
روزانه افراد چندین بار از شبکه‌های اجتماعی بازدید می‌کنند و ارائه محصولات در شبکه اجتماعی شما را به دنیا متصل می‌کند ؛ پس از این ابزار قدرتمند غافل نشوید.
اینستاگرام یک پلت فرم بسیار خوب برای ارائه محصولات به صورت بصری است.
یک تصویر خوب به اندازه هزاران کلمه حرف برای گفتن دارد. تصاویر خوب و با کیفیتی ارائه دهید و توجه داشته باشید که دوستان شما بهترین سفیر برای کسب و کار شما هستند.
از دوستان خود دعوت کنید در شبکه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند و دوستانشان را نیز دعوت کنند.
همچنین می‌توانید صفحه خود را با صفحات مشابه به اشتراک و تبادل بگذارید.
همچنین در بخش ویترین اپ ساز می‌توانید نمونه اپلیکیشن‌های فروشگاهی ساخته شده را مشاهده کنید.
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس کپتچا گوگل مورد نیاز است که تابع گوگل است سیاست حفظ حریم خصوصی و شرایط استفاده.