قفل هوشمند چیست و بهترین آن کدام است: مقایسه بین Bitlock و Skylock

قفل هوشمند دوچرخه

قفل هوشمند

دوچرخه سواری یک تجربه بسیار عالیست و همچنین استفاده از دوچرخه برای رسیدن به محل کار سازگار با محیط زیست است. اما وقتیکه دوچرخه تان را پارک میکنید، میخواهید مطمئن باشید که وقتی برمیگردید سرجایش باشد. این همان جایی است که قفل هوشمند وارد بازی می شود.

وقتی شما یک قفل هوشمند را برای دوچرخه تان میخرید دیگر مجبور نیستید نگران گم شدن کلیدش باشید و یا برای دوستان و اعضای خانواده تان که از دوچرخه استفاده میکنند کلید یدکی تهیه کنید. با استفاده از یک قفل هوشمند شما به راحتی میتوانید وسیله تان را قفل کرده و به محل کار خود بروید و مطمئن باشید تا زمان برگشت به خانه دوچرخه تان سر جایش باقی میماند.

انواع مختلفی از قفل هوشمند در بازار موجود است اما دو تا از مشهورترین آنها Bitlock  و Skylock می باشد. در این مقاله به مقایسه این دو قفل با هم می پردازیم، با ما همراه باشید.

Bitlock

امروزه یکی از مشهورترین قفل های هوشمند در بازار Bitlock است.این قفل با امکانات نوآورانه و دوام استثنایی اش ارزش خرید و صرف پول را دارد.

Bitlock به دوچرخه سواران مشتاق و علاقمند این امکان را میدهد که به هر جایی که میخواهند با اطمینان سفر کنند و دوچرخه شان را بدون هیچ کلیدی قفل کنید. استفاده از سیستم های بدون کلید یعنی دیگر هیچوقت کلید گم نخواهید کرد و سواری آسان تر و ایمن تری خواهید داشت.

چه چیزی باعث شهرت Bitlock شده است؟

Bitlock امکان به اشتراک گذاشتن دسترسی اش را به استفاده کنندگانش میدهد. امکانی که بسیاری از قفل های هوشمند فاقد آن هستند. این امکان سبب می شود تا دوچرخه سواران بتوانند با اعضای خانواده و دوستانشان بدون صرف هزینه جهت ساخت کلید یدکی و یا احتمال گم شدن آن، قفل را به اشتراک بگذارند.

 

استفاده کنندگان از Bitlock حتی می توانند از قفل هوشمند خود برای پیگیری فعالیت دوچرخه سواری و نظارت بر سطح تناسب اندامشان مثل شمردن تعداد کالری که در مدت دوچرخه سواری سوزانده اند، استفاده کنند.

Skylock

Skylock یکی دیگر از انتخاب های دارندگان دوچرخه است که تقاضای زیادی هم برای آن وجود دارد. یکی از مهمترین مزایای آن این است که به راحتی به تلفن هوشمند شما متصل شده و با آن ارتباط برقرار میکند. این قفل نه تنها مزایای یک سیستم بدون کلید را دارد بلکه امکان به اشتراک گذاشتن قابلیت ها، تشخیص سرقت دوچرخه و ردیابی آن و همچنین یک سیستم هشدار خوب هم برای تصادفات دارد.

Skylock همچنین یک رابط لمسی دستی را هم ارائه می دهد، بنابراین می توانید حتی وقتیکه گوشی هوشمندتان را فراموش کرده اید، دوچرخه تان را قفل کنید. چیزی که Skylock را در رقابت پیشتاز میکند سیستم هشدار تصادفات است. Skylock با استفاده از شتاب سنج داخلی خود با نظارت بر فعالیت ها، می تواند انواع حوادث جدی و همچنین تلاش ها برای سرقت و یا سرقت را تشخیص دهد. اگر دوچرخه تان در حال حرکت باشد و شما سوار بر آن نباشید، Skylock این موضوع را به اطلاعتان میرساند بنابراین میتوانید به پلیس اطلاع داده و دوچرخه گران بهایتان را پس بگیرید.

تشابه این قفل های هوشمند

هر دوی این قفل ها پیشنهادهای زیادی به شما میدهند و در نهایت این شما هستید که تصمیم میگیرید کدام امکانات و مزایا برای شما بهتر هستند حفظ سلامت و امنیت در دوچرخه سواری لازم نیست حتما سخت یا گران باشد. قفل هوشمند میتواند به شما در مراقبت هنگام سواری و حفظ حالت کمک کند.

ناگفته نماند که این قفل های هوشمند با استفاده از یک اپ موبایل کوچک و سبک که برروی گوشی هوشمندتان نصب میشود، با شما ارتباط برقرار کرده و بعد از آن میتوانید از امکانات جالب و مفید آن استفاده کنید. از این رو با استفاده از اپ های موبایل میتوان حتی امور ساده ای مثل قفل کردن را ساده تر و ایمن تر از قبل کرد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *