در حال حاضر مردم زمان کمتری برای مدیریت کارهای متفاوتی برای خانه یا سایر کارهای شخصی خود دارند اما اپلیکیشن های خدماتی زیادی مانند تحویل غذا، مراقبت‌های بهداشتی، تاکسی، تناسب‌اندام، زیبایی، خدمات نظافت و منزل و غیره وجود دارند که تنها با چند کلیک می‌توانید مشکلات خود را حل کنید و یکی از استرس‌های روزانه خود را کم کنید. در این مقاله به شما خواهیم آموخت که چگونه یک اپلیکیشن خدماتی بسازید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد  اهمیت ساخت اپلیکیشن خدماتی  و کاربرد آن در دنیای مدرن امروز به صفحه اپلیکیشن خدماتی مراجعه کنید.

همچنین برنامه‌های خدماتی راه جدیدی برای گسترش کسب‌وکار و معرفی خدمات می‌باشند. امروزه ما شاهد استقبال مردم از اپلیکیشن مشابه آچاره یا اپلیکیشن مشابه استادکار هستیم. اگر شما نیز صاحب کسب‌وکار هستید می‌توانید با طراحی اپلیکیشن خدماتی علاوه برافزایش تخصص خود کسب‌وکار و خدمات خود را گسترش دهید. در ادامه مطلب نکاتی را برای شروع ساخت اپلیکیشن خدماتی بیان می‌کنیم. اگر شما تصمیم به ساخت اپلیکیشن خدماتی دارید لازم است بدانید برنامه شما چگونه می‌تواند مؤثرتر باشد؟ چه ابزارها و چه ویژگی‌هایی برنامه خدماتی شما را بهبود می‌بخشد و همه این موارد باید در مرحله اولیه انجام شود تا هزینه کمتری نیز برای شما داشته باشد. سپس اطمینان حاصل کنید برنامه شما قادر به تبدیل‌شدن به یک برنامه خدماتی محبوب می‌باشد.

ساخت اپلیکیشن خدماتی

ویژگی هایی که در ساخت اپلیکیشن خدماتی باید رعایت کنیم

 اپلیکیشن خدماتی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد که شما بتوانید با خیال راحت آن را در بازار اجرا کنید و کاربران را جذب کنید؟

  1. ثبت ‌نام کاربر

 برای شروع استفاده از برنامه‌های خدماتی، کاربر باید ثبت‌نام کند. بنابراین اولین گام در ساخت اپلیکیشن خدماتی این است که امکانی ایجاد کنید که کاربر بتواند به‌راحتی در برنامه خدماتی شما عضو شود برای این منظور چندین گزینه وجود دارد:

ثبت‌نام از طریق ایمیل یا شماره تلفن

 مجوز ورود از طریق شبکه‌های اجتماعی

 یا استفاده از هر دو روش

  1. تنظیمات

پیاده‌سازی این ویژگی در ساخت اپلیکیشن خدماتی به کاربر اجازه می‌دهد تا برنامه خود را سفارشی کرده و درنتیجه استفاده از برنامه را ساده‌تر می‌کند. این ویژگی می‌تواند در حفظ کاربران جذب‌شده به برنامه خدماتی شما کمک کند.

  1. موقعیت جغرافیایی

این ویژگی تعیین می‌کند که کاربر شما در کجا قرارگرفته است و نتایج جست‌وجو را نیز دقیق‌تر می‌کند. همچنین، موقعیت جغرافیایی را می‌توان برای تعیین نقطه تحویل به‌عنوان مکان فعلی کاربر استفاده کرد.

  1. تبادل پیام

 قابلیت پیام‌رسانی باعث می‌شود کاربر بتواند با صاحبان و کارشناسان برنامه خدماتی ارتباط برقرار کند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کند. این ویژگی برای همه برنامه‌های خدماتی ضروری نیست اما در برخی از برنامه‌های خدماتی بهداشت و درمان وجود این قابلیت ضروری است زیرا در این برنامه کاربر باید بتواند به‌طور مستقیم با متخصصان ارتباط برقرار کند.

  1. فیلترها

در ساخت اپلیکیشن خدماتی که شما در آن چندین محصول یا خدمات را ارائه می‌دهید اعمال ویژگی فیلتر ضروری است. با استفاده از فیلترکاربر می‌تواند به‌سرعت به محصول مورد نظر خود برسد.

ایجاد یک برنامه جذاب در طراحی و ساخت یک اپلیکیشن خدماتی

ساخت اپلیکیشن خدماتی

تنها پیاده سازی ویژگی‌های گفته‌شده برای ایجاد یک اپلیکیشن خدماتی محبوب کافی نیست. لازم است ویژگی‌های واقعاً عالی را اضافه کنید تا برنامه خدماتی خود را برای کاربران جذاب‌تر کنید.

در ادامه مطلب برخی از ویژگی‌هایی را که می‌تواند در ساخت اپلیکیشن خدماتی کاربرپسند به شما کمک کند را بیان کرده‌ایم.

  1. مشخصات شخصی

با اجرای این ویژگی در ساخت اپلیکیشن خدماتی شما فرصتی خواهید داشت که در مورد کاربران خود بیشتر بدانید و با شگفتی‌های دلپذیر به آن‌ها پاداش دهید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید به مناسبت روز تولد به آنها  پیشنهادهایی  متناسب با ترجیحات شان هدیه بدهید.

  1. اعلان‌ها

 با استفاده از اعلان‌ها کاربر اطلاعاتی در مورد آخرین پیشرفت‌هایی که ممکن است به آن علاقه داشته باشد دریافت می‌کند. همچنین با استفاده از این ویژگی شما می‌توانید تبلیغات و آخرین به‌روزرسانی‌ها را به کاربران خود اطلاع‌رسانی کنید.

  1. موردعلاقه ها

 توانایی افزودن محصولات، خدمات و غیره به موارد دلخواه نیز استفاده کاربران از برنامه خدماتی شما را ساده می‌کند. از طرفی شما نیز باعلاقه مندی های کاربران خود بیشتر آشنا خواهید شد. با استفاده از این اطلاعات می‌توانید خدمات بهتری را به کاربران خود ارائه دهید.

  1. سیستم پرداخت

یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم در یک برنامه خدماتی سهولت تحویل و پرداخت می‌باشد. یک گام خوب برای کسب‌وکار شما این است که امکان پرداخت را به اپلیکیشن خدماتی خود اضافه کنید. در ساخت اپلیکیشن خدماتی اطمینان حاصل کنید که روند پرداخت آنلاین برنامه سریع و بدون مشکل است. همه ی اپلیکیشن های خدماتی خوب مشابه استاد کار و آچاره از سیستم پرداخت خوبی برخوردارند.

  1. پیگیری

 پیگیری یکی دیگر از امکاناتی است که در طراحی اپلیکیشن خدماتی بهتر است آن را نادیده نگیریم. با استفاده از این ویژگی کاربر می‌تواند وضعیت سفارش خود را پیگیری کند. این به‌شدت جذابیت اپلیکیشن شمارا افزایش می‌دهد.

این فقط نمونه‌هایی از ویژگی‌هایی است که می‌تواند در راه ایجاد یک اپلیکیشن خدماتی جذاب و متفاوت از سایر برنامه‌های خدماتی به شما کمک کند. شما باید بر روی بازار، مشتریان و نیازهای آن‌ها تمرکز کنید. مهم است که به درخواست مشتری پاسخ سریع بدهید و آنچه را که می‌خواهند به آن‌ها بدهید تا در ساخت اپلیکیشن خدماتی مؤثر و محبوب موفق باشید. امیدواریم پس از خواندن این مقاله به خوبی آموخته باشید که چگونه یک اپلیکیشن خدماتی بسازید و نهایت بهره را از آن ببرید.

برای ساخت اپلیکیشن های خدماتی می توانید از طریق صفحه ی سفارش تقاضای خود را برای ما ارسال نمایید یا با مجموعه ی اپ ساز تماس بگیرید.

cleveroad

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

8 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

  2. شرکت خدماتی نظافتی says:

    ممنون برای نگارش این مقاله ارزشمند.

  3. ساخت درب های اکاردیون says:

    پست خیلی جذابی است و آرزو ی یه حال خوب

  4. ana says:

    پست خیلی قشنگی می باشد و امروزتون پر باشه از اتفاقای خوب،چقدر خوب میشه وبلاگ کمپانی ما رو به آدرس بهترین درب های آکاردئونی بررسی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *