نکاتی که بهتر است قبل از ساختن اپلیکیشن بدانید

نکاتی که بهتر است قبل از ساختن اپلیکیشن بدانید!

شما پیش از ساختن اپلیکیشن موبایل باید با چه نکاتی آشنایی داشته باشید؟

دانستن کدام موارد در این زمینه به موفقیت شما کمک خواهد کرد؟

آموزش و یادگیری به پیشگیری از اشتباه و خطاهای مکرر کمک بسزایی می کند. در این مقاله قصد داریم شما را با نکاتی پیرامون ساختن اپلیکیشن تلفن همراه آشنا کنیم.

در اغلب موارد طراحان جدید اپلیکیشن Bie یک قالب حرفه ای را می گیرند و دکمه ها را بازسازی می کنند. با این کار وضوح دکمه ها در پس زمینه اصلی افزایش پیدا می کند. این کار از اشتباهات افراد تازه کار است.

به یاد داشته باشید که دکمه ها همیشه مشکل نیستند. اگر دکمه های نقره ای در پس زمینه سفید آپلود شود، دکمه های بخش سفید باید برجسته دیده شوند. بهتر است پس از پیاده کردن رنگبندی و پس زمینه دکمه ها از دوستان خود درباره طراحی آنها نظرسنجی کنید.

آپلود تصاویر حرفه ای که قابلیت کشش ندارند

مشکل دیگر طراحان این است که تصاویر آپلود شده حرفه ای نیستند یا تصاویر پس از آپلود کشیده می شوند. تلفن ها با یکدیگر متفاوتند اما اغلب آنها بصورت خودکار نمایشگر خوبی برای تصاویر نیستند. بهتر است پیش از آنکه تصاویر را در اپلیکیشن استفاده کنید، آنها را تغییر اندازه دهید.

  • امکان برقراری ارتباط سریع

    امروزه اغلب مردم ترجیح می دهند کمترین زمان را برای انجام امور مالی و کسب و کار خود صرف کنند. فضای اپلیکیشن ها بهترین انتخاب برای صرفه جویی در زمان و هزینه است و امنیت امور را تامین می کند.

  • استفاده از رسانه های ارتباط جمعی

    سوال بزرگ صاحبان اپلیکیشن این است که چگونه میتوان افراد را علاقمند و مشتری دائمی برنامه خود کرد. از آنجایی که رسانه های اجتماعی هر روز بروزرسانی می شوند، می توانند امکانات مناسبی برای مشتریان شما فراهم کنند. اگراپلیکیشن شما، دارای امکانات برقراری ارتباط آسان با رسانه های اجتماعی باشد، مشتریان دائم و روبه افزایشی خواهد داشت.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *