معرفی ۵ برنامه امنیتی پر کاربرد

برنامه امنیتی

برنامه امنیتی

اپلیکیشن ها معمولا به بخش های مختلفی از گوشی ها و تبلت های کاربران مانند دوربین، بخش مخاطبان، برنامه ضبط صدا، کارت حافظه و … دسترسی دارند. این دسترسی برای برخورداری از تمامی امکانات این اپلیکیشن ها ضروری است اما احتمال دارد که در برخی از موارد دردسر ساز باشد و با نصب یک سری از برنامه های مخرب و نا امن مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کند. آشنایی با تعدادی برنامه امنیتی می تواند به شما برای محافظت بیشتر از اطلاعات و داده های ورودی و خروجی به دستگاه و اپلیکیشن های تان کمک کند و خیال تان را از حفظ حریم خصوصی تان رات کند.

Reslio Sync

برنامه امنیتی Reslio Sync به شما امکان ساختیک فضای ابری با حافظه ای کافی را می دهد تا با ذخیره داده ها و اطلاعات خود در آن فضا از آن ها محافظت کنید. مزیت استفاده از کلود یا فضای ابری، عدم دسترسی افراد به آن به دلیل ندانستن اطلاعات ورود شما است. علاوه بر این شما می توانید در هر مکانی و با هر دستگاهی به کلود و اطلاعات خود دسترسی داشته باشید و به این طریق نیای به حمل و نقل فایل ها و یا ارسال ناامن آن ها در برنامه های مختلف نداشته باشید.

بسیاری از افراد به این فضا اعتمادی ندارند و به برنامه هایی مانند Reslio Sync به دلیل این که رایگان هستند، توجهی نمی کنند. این در حالی است که Reslio Sync تمام آن چه را که ما از یک برنامه امنیتی انتظار داریم، به نحو احسن برآورده می نماید.

LastPass

به احتمال زیاد شما هم مجبور هستید تا رمزها و پین کدهای مختلفی را به خاطر بسپارید و یا آن ها را در یک دفترچه و یا هر جایی دیگر یادداشت کنید. شاید بسیاری از رمزها را فراموش کرده اید و یا نگران گم شدن دفترچه یادداشت تان باشید!

با این حال باید بدانید که سازندگان برنامه هایی مانند LastPass فکر همه چیز را کرده اند و برنامه های خود را با هدف نگهداری از رمزها و پین کدهای شما توسعه داده اند. شما برای استفاده از این برنامه ها تنها کافی است تا یک رمز اصلی را تعیین کرده و با وار کردن آن در برنامه به سایر رمزها و کدهای خود به صورت کاملا محافظت شده، دسترسی پیدا کنید.

Avast

آنتی ویروس و برنامه امنیتی Avast سال های سال است که طرفداران خاص خود را دارد و در میان کاربران به عنوان یک برنامه مهم و کاربردی شهرت یافته است. شاید پیش از این از نسخه دسکتاپ این برنامه استفاده کرده باشید، اما حالا باید بدانید که با نصب این برنامه این برنامه بر روی دستگاه اندرویدیخود می توانید، امنیت اطلاعات موجود در آن را هم تضمین کنید.

GlassWire

برنامه امنیتی GlassWire یکی از برنامه هایی است که هر گوشی هوشمندی به آن نیاز دارد. این برنامه به شما امکان می دهد تا در مورد هر برنامه ای که در پس زمینه د حال استفاده از دیتای شا است، هشدار دریافت کنید. علاوه بر این می توانید هر گونه فعالیت مخربی که در پس زمینه گوشی شما در حال انجام است را شناسایی و رفع کنید و به این طریق به امنیت بیشتر دستگاه و اطلاعات خود کمک نمایید.

DuckDuck Go Search

شاید به دلایلی تمایل نداشته باشید که بعد از جستجو در اینترنت ردی از نتایجی که به دست آورده اید باقی بماند و یا دوست نداشته باشید که اطلاعات مورد جستجو در جایی ذخیره شود. برنامه امنیتی DuckDuck Go Search  این امکان را به شما می دهد تا جستجوی هوشمندانه و امنی را تجربه کنید. در واقع DuckDuck Go Search  یک موتور جستجو است که به ادعای خود، هیچ نوع اطلاعاتی را در خود ذخیره نمی کند و به همین ترتیب می تواند یکی از بهترین برنامه های امنیتی موجود باشد.

قطعا تعداد برنامه های امنیتی طراحی شده توسط افراد و شرکت های مختلف به این ۵ مورد ختم نمیشود اما ما سعی کردیم که در این مقاله ۵ مورد از بهترین این برنامه ها را به شما معرفی نماییم.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *