فروش بدون مرز محصولات با اپلیکیشن فروشگاهی

فروش بدون مرز محصولات

فروش بدون مرز محصولات

فروش محصولات بدون هیچ محدودیت مکانی و زمانی تنها می تواند توسط اینترنت و یا یک اپلیکیشن فروشگاهی میسر شود. ما روزانه کالاهای زیادی را از طریق اینترنت خریداری می کنیم و از سهولت این نوع خرید، اطلاع داریم. از خرید شارژ سیم کارت و بسته های اینترنتی گرفته تا رزرو هتل، خرید وسایل منزل، انواع بلیت ها و بسیاری خدمات و کالاهای دیگر.

امروزه بسیاری از فروشگاه های کوچک و بزرگ برای رقابت و کسب درآمد بیشتر به فروش اینترنتی روی آورده اند. اگر شما هم صاحب یک کسب و کار هستید و می خواهید جان تازه ای به فروشگاه خود دهید، حتما به این بستر فکر کرده اید. با ساخت یک اپلیکشن فروشگاهی می توانید از مزایای آن بهره مند شوید که مهم ترین آن ها وابسته نبودن فروش، به مکان و زمان خاص است. در ادامه توضیحات کامل تری را در این مورد ارائه خواهیم داد.

چرا اپلیکیشن فروشگاهی؟

در دنیای ما استفاده از گوشی های هوشمند امری طبیعی است. مطابق با پیش بینی های انجام شده، در چند سال آینده تعداد گوشی ها و دستگاه های هوشمند از جمعیت انسان های روی کره زمین بیشتر خواهد شد. یعنی هر نفر یک یا شاید بیش از یک دستگاه هوشمند خواهد داشت. پس مسلما کسی پیروز میدان رقابت است که بتواند از این شرایط، نهایت استفاده را ببرد.

با توجه به گستردگی استفاده از اینترنت و دسترسی به انواع گوشی ها، ساختن یک اپلیکیشن می تواند ایده خوبی برای جذب مشتری بیشتر و در نتیجه رسیدن به درآمد بالاتر باشد.

فروش بدون مرز محصولات

با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی، فروش بدون مرز و محدودیت را تجربه خواهید کرد. منظور ما هم محدودیت مکانی و هم محدودیت زمانی است. شما به سادگی می توانید محصول خود را به مشتریان معرفی کنید. آن ها را از خدمات خود آگاه نمایید. جامعه هدف خود را مشخص نموده و بیش ترین تمرکز خود برای تبلیغات را بر روی این افراد بگذارید.

با داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی نیازی به اجاره یا خرید یک فروشگاه بزرگ ندارید. به علاوه این که اگر نتوانستید برای مدتی فروشگاه خود را باز نگه دارید، نگرانی برای فروش خود نخواهید داشت. چون مشتریان به راحتی خرید خود را انجام می دهند. آن ها می توانند هزینه کالا را در هر ساعت از شبانه روز و از هر کجای کشور پرداخت نمایند و منتظر دربافت آن از طریق پست باشند.

امکان کنترل میزان فروش با استفاده از اپلیکیشن

با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی، در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید. شما می توانید از طریق پنل مدیریتی اپلیکیشن خود، میزان فروش خود را کنترل کنید. به علاوه این که می توانید، محصولات موجود در لیست ها را ویرایش کنید. از رکوردهای فروش، بیشترین و کم ترین مکان سفارش و همچنین زمان ثبت آن ها آگاه شوید. حتی می توانید میزان مشخصی از کالاها را برای فروش در نظر بگیرید و از یک نوتیفیکیشن برای اتمام موجودی و یا تکمیل سفارشات استفاده نمایید.

اپلیکیشن ها گوی سبقت را از وب سایت ها ربوده اند

این یک واقعیت است که اپلیکیشن ها توانسته اند، مزایای زیادی را نسبت به وب سایت ها به خود اختصاص دهند. تصور کنید که فردی دو فروشگاه آنلاین را می شناسد. هر دوی این فروشگاه ها دارای کالاهایی با قیمت مناسب هستند و هر دوی آن ها کالای مورد نیاز این فرد را به فروش می رسانند. یکی از آن ها وب سایت دارد و اپلیکیشن دیگری بر روی گوشی فرد نصب شده باشد. در این صورت به نظر شما شخص مورد نظر کدام فروشگاه را برای خرید انتخاب می کند؟ باز کردن اپلیکیشن یا جستجوی فروشگاه در موتورهای جستجو؟

بسیاری از افراد خرید با استفاده از اپلیکیشن را به خرید از وب سایت ها ترجیح می دهند. سهولت خرید با اپلیکیشن به آن ها ثابت شده است. امکان گزارش گیری از خرید محصولات در اکثر اپلیکیشن های فروشگاهی وجود دارد. از همه مهم تر این که نیاز نیست تا نام کاربری و رمز عبور را همیشه در اپلیکیشن وارد کرد. پس سرعت خرید هم بالاتر خواهد بود.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *