طراحی و ساخت اپلیکیشن کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز ۹۷ ویژه ی انتشارات ها

سالانه برای تولید کاغذ تعداد زیادی از درختان قطع می شوند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند تا چندین سال آینده  آسیب جدی ای به کره ی زمین زده می شود. شرکت تولید اپلیکیشن های موبایل اپ ساز  با توجه به رسالت فرهنگی خود در زمینه ی حمایت از  محیط زیست اقدام به  طراحی و ساخت اپلیکیشن حرفه ای برای ارائه ی کتاب نموده است. این پروژه  به هدف حمایت از محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ کتابخوانی راه اندازی شد. چرا که معتقدیم با کمک این اپ  هر فرد می تواند در هر زمان و هر کجا کتابخانه ی خودش را در جیبش حمل کند؛ شاید به این واسطه بتوانیم کمکی هر چند اندک به افزایش سرانه ی مطالعه ی کشور داشته باشیم.

شرکت اپ ساز از تاریخ سوم لغایت نهم آذر ماه سال ۱۳۹۷ در نمایشگاه بین المللی کتاب شیراز در قسمت رسانه های دیجیتال شرکت نمود. در این نمایشگاه از یکی از مدرن ترین و آخرین دستاورد های خود یعنی اپلیکیشن ویژه ی کتاب و انتشارات رو نمایی شد. این اپلیکیشن این امکان را برای نویسندگان و ناشرین  فراهم آورده تا بتوانند بدون نیاز به هزینه ی کاغذ و همچنین دارا بودن امنیت بالا با کمترین هزینه و با اطمینان خاطر از محفوظ بودن حق نشر و عدم انتشار غیر قانونی کتاب ها اقدام به نشر کتاب های خود نمایند.

امکانات این اپلیکیشن کتاب و انتشارات اپ ساز:

۱- قابلیت ساخت دیکشنری

۲- اپ های محتوا محور با قبلیت جستجو بر روی محتوای متنی

۳- گروه بندی/فصل بندی محتوا ها

۴- تعریف بسته های پرمیوم بر روی محتوا ها (جهت دریافت پول از کاربر به ازای محتوای خاص)

۵- قابلیت تعریف اشتراک های مدت دار جهت استفاده از محتوای اپلیکیشن

۶- قابلیت تغییر فونت

۷- قابلیت درج آگهی

۸ – قابلیت قرار دادن سیستم تیکتینگ به صورت متن و صدا

۹- قابلیت ارسال صدا از درون اپ مانند واتس اپ –

۱۰- قابلیت خواندن کدهای فعال سازیی که از طریق SMS  ارسال می شود به صورت اتوماتیک.

لازم به ذکر است شرکت اپ ساز افتخار ساخت اپلیکیشن انتشارات سوره ی مهر برای کتاب های آقای علی اکبر صحرایی تحت عنوان دار و دسته ی دار علی، اپلیکیشن تخصصی آموزش زبان انگلیسی مرجان، اپلیکیشن ts  که مجددا به انتشار کتاب های زبان انگلیسی پرداخته و … را در این زمینه دارد.

شما می توانید برای طراحی و ساخت اپلیکیشن کتاب و دیکشنری با شرکت تماس گرفته یا از این طریق تقاضای خود را برای ما ارسال کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *