نحوه ساخت کاتالوگ در اپلیکیشن

کاتالوگ ساز

کاتالوگ ساز

در اینجا به نحوه ی ساخت کاتالوگ در اپلیکیشن می پردازیم برای ساخت کاتالوگ کافی است ابتدا از لیست امکانات، گزینه کاتالوگ را انتخاب کنید تا به اپلیکیشن تان افزوده شود. پس از افزوده شدن به قسمت صفحات شما، می توانید با کلیک برروی آن جزئیات آن را مشاهده نمایید.

در اولین گام شما می بایست یک دسته اصلی جدید ایجاد نمایید. برای مثال در اینجا دسته اصلی “دسته ۱” نام دارد (شکل ۳).

کاتالوگ

شکل۳: ایجاد یک دسته در کاتالوگ

اکنون شما می توانید در این دسته آیتم های خود را اضافه نمایید. اگر نیاز به دسته بندی جزئی تری دارید، می توانید در دسته مورد نظر برروی گزینه “+ زیر دسته” کلیک کنید تا جهت طبقه بندی آیتم های خود،;سطوح بیشتری را داشته باشید. بعد از اینکه دسته های مورد نظر را جهت آیتم هایتان اضافه کردید، می توانید شروع به افزودن آیتم ها در دسته مورد نظر کنید.

افزودن آیتم

برای افزودن آیتم به هر دسته یا زیر دسته های آن دسته، کافی است برروی گزینه “+ آیتم” کلیک کنید. با کلیک برروی “+ آیتم” پنجره ای مشابه شکل ۴ به شما نمایش داده می شود.

افزودن آیتم

شکل ۴: پنجره افزودن آیتم جدید

با استفاده از گزینه های پنجره “ایجاد آیتم جدید” می توانید هر تعداد آیتم که می خواهید به دسته/زیردسته مورد نظر اضافه نمایید.

اگر گزینه “فرمت های آیتم” را فعال کنید، می توانید برای یک آیتم بیش از یک قیمت تعریف نمایید.

در نهایت با کلیک بر روی گزینه OK می توانید تغییرات خود را ذخیره و در محیط اپلیکیشن مشاهده نمایید.;

در محیط اپلیکیشن شما با انتخاب منوی ” کاتالوگ ” می توانید آیتم هایی که اضافه کرده اید را مشاهده کنید. همچنین با کلیک برروی گزینه تمامی موارد در سمت راست اپلیکیشن می توانید تمامی دسته ها و زیر دسته های اپلیکیشن خود را مشاهده کنید. با انتخاب هر دسته یا زیردسته، آیتم های آن به شما نمایش داده می شود.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *