اپلیکیشن مشاوره و مشورت

اپلیکیشن مشاوره و مشورت

مشاوره و مشورت با دیگران می تواند بسیاری از مشکلات را راحت تر از آن چه که فکر می کنیم، حل کند. روانشناسان، روانپزشکان و مشاوران، افرادی هستند که می توانید با اعتماد بر آن ها، مشکلات و دغدغه های خود را به سرعت و به شکل معقول تری حل کنید. اما دسترسی به مشاوران در هر ساعت و زمانی امکان پذیر نیست یا گاهی اوقات به دلیل بعد مسافت، از خدمات برخی از مشاوران محروم می شویم. اپلیکیشن مشاوره این مشکل را به طور کامل برای شما حل خواهد کرد.

از آن جا که علم و تکنولوژی در دنیای ما با سرعت بالایی در حال پیشرفت است، افراد زیادی انتظار دارند تا راه ارتباط آن ها با مشاوران و روانپزشکان هموارتر شده و با استفاده از دستگاه ها و سیستم های در دسترس شان برقرار شود. از این رو بسیاری از مشاوران و تیم های فعال در این زمینه، اپلیکیشن ها و برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی موبایل و سیستم های کامپیوتری را طراحی کرده اند تا بتوانند علاوه بر خدمت رسانی بهتر، مراجعه کنندگان خود را راضی نگه دارند.

چرا مشورپ و فول فکر؟

یکی از معروف ترین این اپلیکیشن ها مشورپ و فول فکر است که توانسته افراد زیادی را به خود جذب کرده و در کار خود بسیار فعال و موفق باشد. اگر شما هم علاقه مند به ساخت اپلیکیشن مشاوره هستید و یا می خواهید بدانید که طراحی چنین برنامه ای به چه اطلاعات و بخش هایی نیاز دارد، مقاله ما را از دست ندهید. شاید به این فکر کنید که چرا ما در مقالات مان چنین اپلیکیشن هایی را مورد بحث قرار می دهیم.

حقیقت این است که ما به کسب ایده و رفع نواقص سایر اپلیکیشن ها برای ایجاد یک اپلیکیشن مفید و جامع تر فکر می کنیم. اعتقاد ما این است که می توان نظرات و انتقادات خود را به گوش سایر رقبا رساند تا بتوانند مشکلات موجود در برنامه های شان را رفع کنند و از طرفی می توان از همین نواقص و راه های بهبود آن برای ایجاد یک اپلیکیشن جدید و کاراتر استفاده کرد. این کار به معنای یک رقابت سالم و به دور از حاشیه است.

یک اپلیکیشن مشابه فول فکر باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بخش های مختلفی را می توان در ساخت اپلیکیشن مشاوره مورد استفاده قرار داد. اما بهتر ا تا برای این کار برنامه ریزی کنید تا چیزی را از قلم نیندازید.

  • معرفی مرکز مشاوره و مشاوران

در اولین قدم به فکر ارائه یک معرفی نامه جامع و جذاب درباره خودتان باشید. هیچ اشکالی ندارد اگر رزومه کاری و فعالیت های موفقیت آمیز تان را به دیگران اطلاع دهید. اما پیشنهاد ما این است که برای جلوگیری از افزایش متن در این بخش، تنها به یک معرفی کوتاه و مختصر اکتفا کنید و لینک دانلود رزومه خود را در این صفحه قرار دهید تا کسانی که به مطالعه بیشتر علاقه مند هستند، آن را دانلود کنند. این بخش در اکثر موارد  با نام “درباره ما” یا “ما را بشناسید” و … نام گذاری می شود.

  • ایجاد بخش های مجزا برای موضوعات و گروه های سنی مختلف

همه ما در طول زندگی خود، با مسائل و مشکلات متفاوتی مواجه می شویم که ترجیح می دهیم برای داشتن بهترین عکس العمل، با یک مشاور با تجربه و حرفه ای در ارتباط باشیم. هر گروه سنی در موقعیت های مختلف با چالش های گوناگونی مواجه می شود. پس بهتر است تا شما هم در ساخت اپلیکیشن مشاوره خود بخش های خاصی را برای هر موضع در نظر بگیرید. این موضوع در اپلیکیشن های حرفه ای مانند فول فکر هم مور توجه قرار گرفته است.

  • ارتباط به موقع و محرمانه با مشاوران

قبلا هم بیان کردیم که اصلی ترین هدف کاربران برای نصب یک اپلیکیشن مشابه فول فکر یا مشورپ، برقراری ارتباط سریع و محرمانه با مشاوران است. پس بهتر است تا این کار را از طریق راه اندازی یک پنل برای کاربران انجام دهید. با استفاده از این پنل اطلاعات معمول و غیر محرمانه کاربران نظیر سن، وضعیت تاهل،  تحصیلات و مواردی که ممکن اس بنا به شرایط، مورد نیاز مشاورنا باشد، دریافت می شود و زمان کافی برای برقراری تماس یا ارتباط پیامکی بین مشاوران و کاربران فراهم خواهد شد.

به طور کل، ایجاد یک اپلیکیشن مشابه مشورپ و فول فکر می تواند هم موقعیت مالی بهتری را برای مشاوران و مراکز مشاوره ایجاد کند و هم از دغدغه های کاربران کم کند. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی بیشتر دارید و یا علاقه مند به ساخت اپلیکیشن مشاوره هستید، حتما با اپ ساز در تماس باشید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *