اهمیت گذاشتن تبلیغات در اپلیکیشن چقدر است

تبلیغات در اپلیکیشن

تبلیغات در اپلیکیشن

گذاشتن تبلیغات در اپلیکیشن تان راه حل خوبی برای کسب درآمد است. تبلیغات درون اپلیکیشن ارتباط چشمگیری بین مشتریان و تبلیغ دهندگان;برقرار می‌ کند. افراد زمان خیلی زیادی را در طول روز صرف استفاده از گوشی موبایل می‌ کنند. حداقل چیزی حدود ۹۰ دقیقه در روز که معادل ۲۳ روز در سال می‌ شود. بیشتر اوقات افراد تمایل به پرداخت هزینه برای اپلیکیشن را ندارند و اکثریت افراد برنامه های رایگان را دانلود و نصب می‌ کنند.

شما می‌ توانید اپلیکیشن رایگان بسازید و از برنامه‌ های تبلیغاتی استفاده کنید. تبلیغ‌ دهندگان به ارزش اپلیکیشن های موبایلی پی برده‌ اند.

در شکل زیر روش‌ های تبلیغاتی موبایل را می‌ بینید.

image3-2

۲ نمونه از انواع تبلیغاتی که معمولا مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

آگهی تمام صفحه

نوتیفیکیشن تبلیغاتی

این تبلیغات در نوار استاتوس گوشی ظاهر می‌ شوند و کاربران اپلیکیشن را مطلع می‌ سازند ولی به این نکته توجه داشته باشید که این روش زیاد جالبی نیست و ممکن هست محبوبیت اپ شما را کم کند.

مهم ترین نکات در تبلیغات

۱- هدفمند باشید و از فرصت ها استفاده کنید

فرض کنید که شما صاحب یک صفحه تبلیغاتی در فیس بوک یا هر شبکه اجتماعی دیگر هستید. حقیقتی که در مورد این شبکه ها وجود دارد، این است که آن ها در یک زمان تعداد دنبال کنندگان شما را ثابت نگه داشته و زمانی اجازه افزایش آن را صادر می کنند که از سوی شما هزینه ای پرداخت شده باشد. حال این موضوع را با اپلیکیشن مقاسه کنید. شما به راحتی و بدون محدودیت می توانید از اپلیکیشن خود استفاده کنید هر تبلیغی را در آن قرار دهید. پس هدفمند باشید و از این موقعیت استفاده کنید .

۲- از  عنوان و متن جذاب استفاده کنید

عنوان تبلیغ خود را به گونه ای انتخاب کنید که مخاطب به آن جذب شده و برای استفاده از خدمات شما، مشاهده ادامه آگهی، خرید محصول و … ترغیب شود. از متن های مبهم و عنوان های تکراری استفاده نکنید. سعی کنید عنوان کارآمدی را به کار بگیرید. به طوری که مخاطب احساس کند به پاسخ خود رسیده و محصولی که مدت ها به دنبالش بوده را یافته است.

۳- به فکر تبلیغات مزاحم و فریبنده نباشید

این نکته را فراموش نکنید که تبلیغات مزاحم و پیوسته کاربران را آزرده می کندو حتی ممکن است از ادامه استفاده از اپلیکیشن شما انصراف دهند. همیشه از تبلیغات استفاده نکنید و یا حد الامکان به آن ها تنوع بدهید. این مورد را هم جدی بگیرید که اپلیکیشن شما هدفی به جز تبلیغات دارد و انجام پیوسته و بی وقفه تبلیغات اپلیکیشن را از هدف اصلی دور کرده و حتی ممکن است کاری کند که شما مخاطبان و مشتریان خود را از دست بدهید.

تبلیغات درون برنامه ای راهی برای فروش پر بازده:

بسیاری از اپلیکیشن های معروف امروزی از تبلیغات درون برنامه ای برای ایجاد امکان استفاده از مراحل بعدی یا تمامی ویژگی های تعریف شده در اپلیکیشن استفاده می کنند. به عنوان مثال یک بازی ماجراجویانه یا حدس زدنی را در نظر بگیرید، مراحل این بازی به ترتیب و پشت سر هم اجرا می شود. شخصیت اصلی بازی می تواند برای ادامه مراحل و پشت سر گذاشتن موانع از الماس خود استفاده کرده و آن ها را خرج کند. یک راه برای تخصیص الماس به شخصیت و فراهم شدن ادامه بازی، استفاده در تبلیغات درون برنامه ای است.

در این حالت کاربر با مشاهده هر تبلیغ امتیاز بیشتری را کسب می کند و اگر تبلیغات شما به روز و جدا باشد، همین کار را به یک مشتری دایمی برای محصولات و خدمات شما تبدیل خواهد کرد. امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله اطلاعات خوبی در رابطه با تبلیغات در اپلیکیشن در اختیار شما قرار داده باشیم.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. مریم استرحام says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *