اپ ساز چیست؟

 سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های اندروید و iOS

اپ ساز چیست؟ اپ ساز یک سیستم آنلاین تولید اپلیکیشن های اندروید و iOS بدون دانش برنامه نویسی می باشد. اپ ساز با اتکا به توان فنی متخصصان خود و با استفاده از آخرین فناوری های روز جهان سعی کرده تا بستری مناسب را جهت تولید اپلیکیشنهای موبایل ایجاد نماید.

زمینه ی فعالیت اپ ساز

شما می توانید با کمک اپ ساز اپلیکیشن خود را به هر شکلی و با هر امکاناتی که دلخواه تان است بسازید و برای طراحی و ساخت اپلیکیشن خود نیازی به دانش برنامه نویسی ندارید تنها با دنبال کردن فیلم های آموزشی و صفحات آموزشی ما به راحتی و تنها با چند کلیک اقدام به ساخت اپلیکیشن خود نمایید.

شما علاوه بر ساخت اپلیکیشن به صورت یاد شده می توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را به ما سفارش دهید. اپ ساز در کمترین زمان حرفه ای ترین اپلیکیشن ها را برای شما طراحی می کند. کافی است به منوی سفارش اپلیکیشن بروید و تقاضای خود را ثبت نمایید، تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

اهداف اپ ساز

اپ ساز سعی دارد با به حداقل رساندن مدت زمان و کاهش هزینه های تولید اپلیکیشن های موبایل به تمامی کسب و کارهایی که نیازمند ارتباط بیشتر با کاربران/مشتریان خود می باشند، کمک نماید. همچنین با توجه به انعطاف پذیری بسیار بالای هسته اصلی سیستم پلن هایی به صورت رایگان برای اشخاص حقیقی نیز در نظر گرفته شده است، تا کسانی که قصد استفاده تجاری را این سیستم ندارند بتوانند به مقصود خود دست یابند.
هدف دیگری که ما در اپ ساز دنبال می کنیم، اشتغال زایی و کمک به شرکت هایی است که در حوزه های نرم افزاری فعالیت می کنند؛ اما به هر دلیلی نمی خواهند در حوزه موبایل سرمایه گذاری های سنگینی انجام دهند. ما با در اختیار قرار دادن نسخه ای کامل از پلتفرم خود در اختیار این شرکت ها آنها را یاری می کنیم تا بتوانند برای مشتریان خود به تولید اپلیکیشن های سازمانی و مورد نظر خود بپردازند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۱ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *