اپل آیدی و روش های ساخت آن

ساخت اپل آیدی

ساخت اپل آیدی

اپل آیدی چیست؟

هر شخص برای ورود به دنیای اپل باید اپل آیدی مخصوص خودش را داشته باشد که حساب کاربری اپل و نشانگر هویت او در کمپانی اپل برای استفاده از محصولات اپل است. شما برای استفاده از تمامی محصولات نرم افزاری و سخت افزاری شرکت اپل باید این هویت و شناسه را خریداری کرده و داشته باشید. در صورت گم کردن اپل آیدی و یا غیر فعال شدن آن، امکان بازیابی اطلاعات و دستگاهی که اپل آیدی روی آن تنظیم شده، وجود ندارد، پس در حفظ آن نهایت دقت را به کار ببرید.

 

پیش نیازهای ساخت اپل آیدی­:

در قدم اول، شما احتیاج به یک نرم افزار دارید که این نرم افزار آیتونز اپل است. در قدم دوم باید VPN مناسب داشته باشید تا شرکت اپل متوجه اتصال شما از کشور ایران نشود. بهتر است IP خود را به آمریکا تغییر دهید تا سخت‌گیری‌های شرکت اپل را بتوانید دور بزنید و به راحتی اپل آیدی خود را بسازید. در گام سوم شما باید یک ایمیل قابل دسترسی داشته باشید. ما در اینجا سه روش ساخت اپل آیدی ( به روزترین روش ۲۰۲۰) را به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش می­دهیم­:

 

روش اول ساخت اپل آیدی با نرم افزار آیتونز:

اگر به ساخت اپل آیدی سریع در کامپیوتر احتیاج دارید بهترین راه حل برای شما نرم افزار آیتونز است. در گام اول بعد از نصب نرم افزار و روشن کردن فیلترشکن و تغییرIP (ترجیحا تغییر به ایالات متحده آمریکا) وارد نرم افزار می­شوید و از بالای صفحه Account را انتخاب کرده و روی Sign in کلیک کنید.

شروع ساخت اپل آیدی با نرم افزار آیتونز

شروع ساخت اپل آیدی با نرم افزار آیتونز

 

در گام بعدی در کادر ظاهر شده روی گزینه Create New Apple ID بزنید.

آموزش ساخت اپل آیدی در کامپیوتر

آموزش ساخت اپل آیدی در کامپیوتر

 

در گام سوم در صفحه ظاهر شده باید اطلاعاتتان را به صورت کامل و با دقت انتخاب کنید. به ترتیب آدرس ایمیل، رمز (ترکیبی از حرف کوچک و بزرگ و عدد)، تکرار رمز و کشور (بهتر است پیش فرض یعنی  United Statesرا انتخاب کنید) و روی تیک تایید بزنید و گزینه Continue را انتخاب کنید.

وارد کردن اطلاعات برای ساخت اپل آیدی

وارد کردن اطلاعات برای ساخت اپل آیدی

 

در صفحه‌ی جدید اطلاعاتی مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی را وارد کنید سپس به سوالات امنیتی پاسخ دهید در پایین صفحه بهتر است تیک مربوط به اخبار اپل را غیر فعال کنید.

در این قسمت توجه داشته باشید که اطلاعات و سوالاتی که از قسمت سوالات انتخاب کرده و پاسخ می­دهید به خاطر بسپارید تا در صورت لزوم بتوانید برای احراز هویت از آن‌ها استفاده کنید.

بعد از انجام این مراحل روی گزینه Continue کلیک کنید.

آموزش گام به گام اپل آیدی

آموزش گام به گام اپل آیدی

 

آخرین مرحله حساس‌ترین مرحله است که شما ابتدا باید روش پرداخت (Payment Type) خود را روی none تنظیم کنید، در این صوت نیازی به وارد کردن اطلاعات حساب بانکی ندارید. در قسمت بعدی، باید یک آدرس در آمریکا که شامل نام‌ و نام خانوادگی، آدرس محل سکونت، شماره تلفن و کد پستی  را وارد کنید که ما یک نمونه برای شما قرار می­دهیم برای آدرس‌های بیشتر می­توانید به سایت‌های ساخت هویت فیک مراجعه کنید، همچنین با استفاده از گوگل مپ می‌توانید آدرسی واقعی در همان کشوری که اطلاعاتش را وارد کرده‌اید، پیدا کرده و در فیلد مورد نظر وارد کنید.

دو نمونه از آدرس‌های فیک

آدرس اول

Street:

۲۶۱ Peck Court

City: PINEAPPLE

State: AL

Zip Code :

 ۳۶۷۶۸

Area Code :

 ۹۴۹

Phone: 

۴۵۷۵۸۷۰

آدرس دوم

Street:

۹۰۰ Quayside Dr, New Westminster

City:

British Columbia

State:

BC

Zip Code:

V3M6G1

Phone Number: 604 – 5253474

توجه کنید که نیازی نیست قسمت APT.SUITE.BLDG را پر کنید.

پس از انجام مراحل روی گزینه Continue بزنید.

اتمام ساخت اپل آیدی با کامپیوتر

اتمام ساخت اپل آیدی با کامپیوتر

 

در آخرین بخش از شما خواسته می­شود رمزی که به ایمیل‌تان ارسال شده وارد کنید تا اپل آیدی‌تان با موفقیت ساخته شود.

 

روش دوم ساخت اپل آیدی از طریق سایت اپل­:

در این روش ابتدا باید فیلترشکن خود را روشن کنید و مطمئن شوید که آدرس آی پی به آدرس آمریکایی تغییر پیدا کرده‌است. سپس به سایت رسمی اپل آیدی، appleid.apple.com بروید و گزینه‌ی Create Your Apple ID  را در منوی بالای سایت انتخاب کنید.

مراحل ساخت اپل آیدی از طریق سایت

مراحل ساخت اپل آیدی از طریق سایت

 

در مرحله‌ی بعد نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد، کشور (United States را انتخاب کنید) آدرس ایمیل و پسورد حروف کوچک و بزرگ و اعداد را وارد کنید.

ورود اطلاعات شخصی

ورود اطلاعات شخصی

 

توجه کنید سوالات امنیتی را به درستی پاسخ دهید و پاسخ‌هایتان را در جای امنی نگه دارید زیرا برای ورود به حسابتان به آن نیاز دارید و کد امنیتی تصویری را وارد کنید.

در انتها می­توانید تیک اخبار اپل را بردارید و روی گزینه  Continueکلیک کنید.

ورود کد های امنیتی

ورود کد های امنیتی

 

در این مرحله یک رمز ۶ رقمی برای ایمیل آدرسی که داده‌اید ارسال می‌شود، در اینجا رمز ۶ رقمی که به ایمیل‌تان آمده را در کادر مربوطه وارد کنید و سپس گزینه Verify را بزنید.

ورود کد ارسال شده به ایمیل

ورود کد ارسال شده به ایمیل

 

در آخرین مرحله باید پرداخت بانکی‌تان را روی گزینه none تنظیم کنید. یک آدرس حقیقی آمریکایی فیک از سایت های ساخت هویت فیک کپی کرده و وارد کنید. (دو نمونه از آدرس‌های فیک در روش ساخت اول موجود است) اپل آیدی شما با موفقیت ساخته شد!

 

روش سوم ساخت اپل آیدی با گوشی:

در این روش پس از روشن کردن فیلتر شکن به اپ استور بروید یک اپلیکیشن را برای دانلود جستجو کنید و روی گزینه GET کلیک نمایید سپس یک صفحه برای شما ظاهر می­شود. گزینه Create New Apple IDرا انتخاب کنید.

ساخت اپل آیدی با گوشی

ساخت اپل آیدی با گوشی

 

سپس در صفحه جدید ایمیل ، پسورد شامل حرف بزرگ و کوچک و عدد خود را بنویسید تیک شرایط و مقررات را فعال کنید و روی Next کلیک کنید.

در قسمت بعد نام و نام خانوادگی و تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.

توصیه می­شود تیک اطلاع رسانی اخبار را بردارید و Next را بزنید.

حالا باید با استفاده از سایت های هویت ساز فیک آدرس آمریکا را برداشته و گزینه‌ی none  را فعال کرده و روی گزینه Next کلیک نمایید.

حالا به بخش مهمی می­رسید که باید شماره موبایل اپل آیدی را وارد کنید.

بدیهی است که نمی­توانید از شماره تلفن ایرانی استفاده کنید و البته شماره‌ای که وارد می­کنید باید قابلیت دریافت اس ام اس را داشته باشد پس به سایت Recieve SMS مراجعه کنید و  یکی از شماره‌های آمریکا را برگزینید. شماره را در کادر مخصوص وارد کرده با زدن دکمه NEXT به مرحله ی دریافت پیامک می­روید سپس دوباره به سایت برگردید در مقابل شماره‌ای که انتخاب کرده‌اید روی گزینه Read SMS کلیک کرده و کد مورد نظر را بردارید و پس از وارد کردن گزینه Verify را انتخاب کنید در قسمت بعد ایمیل خود را بزنید تا کد ۶ رقمی به ایمیلتان توسط اپل ارسال شود.

کد مربوطه را کپی کنید و در کادر مخصوص کد پیست کنید.

و سپس گزینه Verify انتخاب کرده و لمس نمایید.

اگر مراحل را تا به اینجا صحیح انجام داده باشید در صفحه بعد به عبارت Apple ID Completed می­رسید و باید گزینه Continue را انتخاب کرده و کلیک نمایید.

حالا اپل آیدی شما ساخته شده است!

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *