نمایشگاه الکامپ شیراز با حضور شرکت دانش بنیان اپ ساز آغاز گردید

مرکز تخصصی طراحی اپلیکیشن های موبایل اپ ساز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکامپ شیراز شرکت و کلیه ی خدمات خود را در این نمایشگاه ارائه نمود. لازم به ذکر است که به مناسبت برگزاری  نمایشگاه الکامپ شیراز، شرکت اپ ساز برای همه ی علاقه مندان به حوزه ی اپلیکیشن تخفیفات ویژه ی نمایشگاهی در نظر گرفت. از این رو اپلیکیشن های سفارشی هیبریدی با ۱۰ درصد و اپلیکیشن های آسان ساز با ۳۰ درصد تخفیف عرضه گردیدند.

در این نمایشگاه جناب آقای مهندس درجه مدیر عامل اپ ساز برای شرکتت کنندگان در این نمایشگاه اقدام به برگزاری سمینار رایگان “ورود به دنیای اپ” نمودند که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

لازم به ذکر است مسئولان زیادی از غرفه ی شرکت اپ ساز واقع در سالن نرگس بازدید کردند و تعاملاتی با آنان صورت گرفت و همگی به حوزه ی فعالیت های این شرکت ابراز علاقه مندی نمودند.

مرکز طراحی اپلیکیشن اپ ساز همچون همیشه در نمایشگاه الکامپ شیراز خوش درخشید و باعث ایجاد آشنایی بسیاری از علاقه مندان و شرکت کنندگان با فعالیت های شرکت شد. همچنین این نمایشگاه باعث آغاز همکاری های بلند مدت با بسیاری از شرکت ها و مجموعه های تولیدی و خدماتی گردید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *