قرار دادن فرم نظرسنجی در اپلیکیشن

قرار دادن فرم نظرسنجی در اپلیکیشن @appsaz_ir

قرار دادن فرم نظرسنجی در اپلیکیشن

نظرسنجی یک ابزار قوی جهت تحلیل بازار و شناسایی دیدگاه مشتریان است. نظرسنجی برای کسب و کارهای آنلاین یکی از بهترین شیوه های شناخت نیازهای واقعی مشتریان است. شما احتمالاً با نظرسنجی در جاهای مختلفی برخورد داشته اید، از رستوران گرفته تا یک وبسایت. اما متاسفانه نظرسنجی در اپلیکیشن های موبایل کم تر دیده می شود؛ توصیه ما این است که از این ابزار قوی و مفید در اپلیکیشن های موبایل نیز بیشتر استفاده کنیم. 
در ابتدا فواید ابزار نظر سنجی را توضیح می دهیم و سپس آموزش قرار دادن فرم نظرسنجی در اپلیکیشن با استفاده از سیستم اَپ ساز را به شما آموزش می دهیم.

فواید ابزار نظرسنجی جهت توسعه اپلیکیشن:

نتایج نظرسنجی به شما کمک می کند امکانات و ویژگی های مورد نیاز مشتریان را بشناسید و آنها را بهبود ببخشید. همچنین موجب صرفه جویی در هزینه ها نیز می شود. زمانی که شما قصد دارید یک امکان را در اپلیکیشن توسعه دهید، بهتر است با مشتریان از طریق نظرسنجی پرسش هایی در مورد امکان مورد نظر مطرح کنید،  نهایتاً ممکن است متوجه شوید که آن امکان اصلاً مورد نیاز مشتریان شما نیست. در حالیکه اگر بدون نظرسنجی زمان خود را صرف توسعه آن امکان می کردید با شکست مواجه می شدید. 
همچنین استفاده از این ابزار باعث می شود مشتریان شما نسبت به استفاده از محصول شما اشتیاق بیشتری نشان دهند، زیرا با انجام نظرسنجی نشان داده اید نظرات آنها برای شما حائز اهمیت هست و جهت توسعه اپلیکیشن از نظرات و پیشنهادات آنها استفاده خواهید کرد.

آموزش قرار دادن فرم نظرسنجی در اپلیکیشن

ابتدا وارد پنل ساخت اپلیکیشن با آدرس http://make.appsaz.ir شوید و در بخش امکانات ، امکان نظرسنجی” را انتخاب نمایید.

 

سپس بر روی دکمه مدیریت نظرسنجی کلیک نمایید و افزودن بخش را انتخاب نمایید.
نام بخش را فرم نظرسنجی اپلیکیشن” گذاشتیم.

 

 پس از دخیره بر روی دکمه افرودن پرسش، کلیک نمایید.

 

 

 در صفحه باز شده به راحتی می توانید از انواع مختلف فیلد مثل فیلدهای عددی، متنی، چک لیست، دکمه های رادیویی، تاریخ، زمان و …. برای طرح پرسش های فرم نظرسنجی مورد نظر استفاده نمایید.

 

 

به طور مثال ما پرسشهای زیر را قرار دادیم. در سمت راست عنوان فیلد و در سمت چپ نوع فیلدهایی که انتخاب کرده ایم را مشاهده می کنید.

 

 

سپس جهت فعال سازی فرم نظرسنجی بر روی انتشار نظرسنجی کلیک نمایید.
در صفحه باز شده می توانید یک نام و پیام تشکر اضافه نمایید.

 

 

 

خروجی نظرسنجی بر روی اپلیکیشن به صورت زیر خواهد بود.
 

 

شما از طریق همین پنل ساخت اپلیکیشن در قسمت مدیریت نظرسنجی، بخش نتایج می توانید پاسخ ها و بازخوردها را مشاهده نمایید. همچنین امکان دریافت خروجی با فرمت CSV نیز در اختیار شما گذاشته می شود تا به راحتی بتوانید آمارهای دریافتی را تحلیل کنید و جهت بهبود اپلیکیشن از آنها استفاده نمایید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:
 
 

2 دیدگاه

  1. قدرت اله مریخ says:

    عالی است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *