سه روش موثر برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

@appsaz_ir

سه روش موثر برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی

آیا به دنبال راهی هستید تا برندتان را در معرض دید کاربران فضای مجازی قرار دهید و نمیدانید چطور از تبلیغات استفاده کنید؟

آیا اینکه سایر برند ها چطور این کار را می کنند باعث تعجب شماست؟

در ادامه اپ ساز قصد دارد به شما سه روش گوناگون برای معرفی برندتان در شبکه های مجازی را آموزش دهد. لطفا ما را همراهی کنید.

۱- کاری کنید که زیبایی برندتان آشکار شود.

اولین اشتباه در معرفی محتوای تجاری این است که بیشتر برندها خودشان را در قالب محتوای اطلاع رسانی یا سرگرمی معرفی می کنند. کمی عمیق تر عمل کنید و آگهی ای پیدا کنید که برندتان خودش خودش را معرفی کند.

یک راه حل برای این مسئله این است که خودتان به طور مستقیم تبلیغ نکنید بلکه اجازه دهید افراد تأثیرگذار این کار را انجام دهند. روابطتان را گسترش داده و قوی کنید آنگاه میتوانید برای ارتباط گرفتن و اشتراک گذاشتن بهتر، از آن استفاده کنید.

توجه داشته باشید که بازاریابی تأثیرگذار بیشتر شبیه تهیه و تولید یک محصول پیشرفته است که باید مراحلی را بگذراند:

 مرحله یک : محصولتان را در اختیار شخصی که مخاطبانتان به او اعتماد دارند قرار دهید.

 مرحله دو : اجازه دهید این فرد راجب محصول شما اظهار نظر کند و توضیح دهد.

 مررحله سه: سخنان او را در تبلیغ های خود مطرح و منعکس کنید.

۲- کاری کنید تا مخاطبانتان شاد شوند.

اگر قصد ساخت یک آگهی بیادماندنی و کارا برای برند خود دارید از چاشنی طنز استفاده کنید. وقتی مخاطبان شما با دیدن تبلیغات شما سرگرم شده و بخندند ارتباط نزدیک تر و بهتری از نظر احساسی با شما برقرار میکنند.

یک مثال خوب در این زمینه تبلیغات برند زودفود است. این برند با ساخت انیمیشن های ساده و طنز توانسته است مخاطب خود را به خوبی جذب کند و در عین حال در انیمیشن ها هدف و نحوه کار برند خود را توضیح دهد و آن را در ذهن مخاطب خود حک کند.

بنابراین استفاده از طنز روشی عالی برای ایجاد یک حس خوشایند نسبت به برندتان می باشد.

۳- محتوایی را که مخاطبانتان در رابطه با برند شما تولید میکنند با محتوای بازاریابی خود ادغام کنید.

شما میتوانید با روش های مختلفی مطالب مربوط به برندتان را از مخاطبان و مشتریانتان دریافت کرده و برای تبلیغات خود از آن استفاده کنید.

یک مثال خوب برای این مورد مسابقات مختلفی است که برند دیجی کالا برگذار میکند. این برند با مسابقات مختلفی مثل “مسابقه گوشی ساز دیجی کالا”، “مسابقه بسته بندی دیجی کالا”، “مسابقه دیجی کالا مگ” و… مخاطب را وارد بازی تبلیغاتی خود میکند.

یکی دیگر از روشهای مرسوم در این زمینه این است که درحالیکه مخاطبان از محصولات یک برند استفاده میکنند از خود کلیپ ساخته و برای شرکت مبدا ارسال میکنند. شرکت مذکور هم با ساخت یک آگهی تبلیغاتی و استفاده از کلیپ های مشتریان خود، فضای بسیار خوبی را برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان سابق ایجاد میکند.

نتیجه گیری

در حال حاضر آنچه که واقعیت دارد این است که علی رغم انفجار نشر مطالب با محتوای تبلیغاتی، تعداد کمی از مشکلات بنیادی شرکت ها برای معرفی و جاانداختن برندشان حل شده است چرا که تقریبا هیچ کس تبلیغات را دوست ندارد اما خوشبختانه هیچ چیز محرمانه و رمزآلودی در مورد چگونگی موفقیت برندهای مشهور وجود ندارد. تنها کاری که باید بکنید این است که مخاطبان را مجبور به استفاده از محصولتان نکنید بلکه با آنها صادق باشید و آنها را به استفاده از محصولاتتان علاقمند کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *