ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید

buildappicon

این روزها سیستم‌عامل اندروید یکی از برترین سیستم عامل‌های جهان است و در کشور ایران نیز پرفروش‌ترین گوشی‌ها با سیستم‌عامل اندروید راه اندازی می شوند. این خود دلیل محکمی می‌باشد که کسب‌وکار خود را سمت اندروید بیاورید و برای کار خود یک اپلیکیشن اندروید طراحی کنید. حال می‌توان ساخت اپلیکیشن رایگان اندروید توسط خودتان انجام شود که در ادامه به آن می‌پردازم.

از ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید باز بودن آن است یعنی هر کارخانه تولید گوشی می‌تواند از این سیستم‌عامل قدرتمند استفاده کنند . یکی دیگر از دلایلی که مردم سعی می‌کنند برای کسب‌وکار خود به فکر ساخت اپلیکیشن رایگان اندروید باشند نیز همین است. اما یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده گسترده از;سیستم‌عامل اندروید، سایزهای مختلف نمایش آن است. ساعت، موبایل، تبلت و تلویزیون را اندروید پشتیبانی می‌کند و سایز صفحه نمایش برای اندروید معنایی ندارد.

همیشه این را به یاد داشته باشید، که هدف از ساخت اپلیکیشن اندروید فقط کسب درآمد نیست و برخی از افراد وقتی در میان میلیون‌ها برنامه اندروید نمی‌توانند، نرم‌افزاری که می‌خواهند را پیدا کنند دست به کار می‌شوند و اکثراً به صورت رایگان این برنامه را آماده می‌کنند.

ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید

راه‌های ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید;

برای ساخت رایگان برنامه اندروید دو راه وجود دارد، که یکی نوشتن برنامه از پایه توسط کد نویسی که در این راه اکثراً از جاوا استفاده می‌کنند، که معمولاً باید آن را به متخصص برنامه نویسی بدهید یا خودتان یاد بگیرید که نیاز به وقت و حوصله زیاد دارد. روش دوم استفاده از سایت اپلیکیشن ساز اپ ساز می‌باشد که به‌راحتی می‌توانید مشغول ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید برای خود شوید.

ساخت رایگان برنامه اندروید;توسط خودتان

اگر برای شما مقدور نیست که برای شرکت یا کار خود یک اپلیکیشن اندروید سفارش دهید، می‌توانید از خدمات رایگان اپ ساز استفاده کنید. وب سایت اپ ساز بخشی را برای شما کاربران عزیز فراهم کرده است که می‌توانید بدون داشتن مهارت کد نویسی و آشنایی با زبان برنامه‌نویسی اندروید برای خودتان اپلیکیشن رایگان اندروید بسازید.

چرا اپ ساز را برای ساخت رایگان برنامه اندروید انتخاب کنیم؟

زیرا اپ ساز در ساخت رایگان اپ اندروید در کنار شما خواهد بود و از صفر تا صد کار شما عزیزان را همراهی می‌کند. اپلیکیشن ساز اندروید اپ ساز برای شما بهترین تجربه ساخت اپلیکیشن اندروید را بدون خطا فراهم می‌کند و شما با شروع کار در در این سایت تفاوت را نسبت به بقیه سایت ها حس خواهید کرد.

یکی دیگر از دلایل این است که ما اپلیکیشن های گوناگونی برای کسب‌وکارهای مختلف انجام داده‌ایم و تیم اپ ساز می‌داند که مشتریانی که می‌خواهند اپلیکیشن اندروید برای خود طراحی کنند به چه ابزاری نیاز دارند و تیم ما سعی خود را انجام داده که تمامی امکانات را در اپلیکیشن ساز خود قرار دهد.

ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید

ویژگی ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی

وب‌سایت: یکی از پرطرفدارترین بخش‌های اپلیکیشن ساز اندروید ما قسمت وب‌سایت می‌باشد که می‌توانید برای وب‌سایت خود اپلیکیشن اختصاصی طراحی کنید. با این قابلیت می‌توانید به‌راحتی، وب‌سایت خود را به اپلیکیشن کسب‌وکار خود لینک کنید. این کار علاوه بر اینکه دسترسی را راحت می‌کند، باعث می‌شود سایت شما رتبه بهتری داشته باشد.

عکس: یکی دیگر از ویژگی‌ها اپلیکیشن ساز، قرار دادن عکس در اپلیکیشن است. با استفاده از این قابلیت شما قادر خواهید بود عکس‌های خود را با دوستان، آشنایان و هر عکس دیگر از طریق اپلیکیشن اندروید به اشتراک بگذارید.

ویدیو: اگر نیاز دارید برای خود یک اپلیکیشن ویدیویی بسازید این ویژگی اپ ساز به کار شما عزیزان می‌آید. با کمک این قابلیت قادر خواهید بود به‌راحتی یک نرم‌افزار اندروید بسازید که در آن ویدیوهای دیدنی از خود یا دیگران به اشتراک بگذارید.

ساخت رایگان برنامه اندروید چه مزایایی دارد؟

نیاز به دانش برنامه‌نویسی ندارید

با ساخت رایگان برنامه اندروید شما دیگر نیاز به این که زبان‌های برنامه‌نویسی مختلفی را بدانید، ندارید و به راحتی و در کمترین زمان می‌توانید اپلیکیشن اندروید خود را به صورت رایگان بسازید. دیگر نیاز نیست زمان زیادی را صرف یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی سخت کنید. شما برای ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید فقط ۵ دقیقه زمان لازم خواهید داشت.

اپلیکیشن های ساده و بروز بسازید

با ساخت رایگان اپ اندروید دیگر نگران قدیمی شدن اپلیکیشن خود نباشید. شما می‌توانید اپلیکیشن خود را اختصاصی کنید و در زمان‌ نیاز، بروز رسانی‌هایی را روی آن انجام دهید و نسخه جدید اپلیکیشن خود را در اختیار کاربرانتان قرار دهید;و آن‌ها را هیجان‌زده کنید.

چند کلمه با دوستان عزیز

اگر در طراحی و ساخت رایگان اپلیکیشن اندروید به مشکل خوردید می‌توانید از مشاوران اپ باز استفاده کنید و اگر قصد دارید که برنامه اندروید خود را از پایه توسط شخص حرفه‌ای بنویسید، سایت اپ باز دارای چندین مشاوره حرفه‌ای در این زمینه دارد که به صورت رایگان شما عزیزان را راهنمایی می‌کنند.;

شاید شما هم جز آن دسته از افراد باشید که می خواهید فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و یا میخواهید برای فروشگاه خود اپلیکیشن فروشگاهی بسازید. ما در سایت اپ ساز به شما این امکان را می دهیم که به صورت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی بسازید. برای اطلاعات بیشتر به صفحه ساخت رایگان اپلیکیشن فروشگاهی مراجعه کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *