مهم ترین راه های افزایش بازدید اپلیکیشن در مارکت های محبوب چه هستند؟

راه های افزایش بازدید اپلیکیشن

اقزایش بازید اپلیکیشن در مارکت ها

پس از ساخت یک اپلیکیشن نیاز است تا آن را در یک مارکت محبوب منتشر کنید. انتشار در مارکت به شما کمک می کند تا محصول خود را به دیگران معرفی کنید و به آن ها اطمینان دهید که برنامه ای کامل و استاندارد ساخته اید. ما در این مقاله به شما خواهیم آموخت مهم ترین راه های افزایش بازدید اپلیکیشن در مارکت های محبوب چه هستند؟

از آن جایی که گوشی های تلفن همراه استفاده ا مارکتی مانند گوگل پلی را به عنوان اصلی ترین مرجع دانلود اپلیکیشن می دانند، باید سعی کنید تا برنامه خود را در آن انتشار دهید. نکته ای که باید در این زمینه مورد توجه قرار دهید، این است که هر چقدر بازدید از اپلیکیشن شما بیشتر باشد، میزان توجه سایر کاربران هم به آن بیشتر خواهد شد. با توجه به اهمیت این موضوع ما قصد داریم تا راه های کاربردی را برای افزایش بازدید در مارکت ها به شما معرفی کنیم.

مهم ترین مزیت قرار دادن اپلیکیشن در مارکت ها

یکی از عمده ترین مزیت های انتشار اپلیکیشن ها در مارکت ها این است که کاربر می تواند از محل مورد تایید و دلخواه خود، برنامه شما را دریافت کند. کاربران زیادی مارکت هایی مانند بازار، مایکت، سیب اپ، Google Play و iTunes را بر روی تبلت یا گوشی تلفن خود نصب کرده اند و برای دانلود برنامه های جدید یا به روز رسانی آن ها از این مارکت ها استفاده می کنند. مسلما این کاربران ترجیح می دهند تا برنامه مورد نظر خود را از همین مارکت ها دریافت کنند و به این طریق از نظرات سایر کاربران و امتیازی که به آن برنامه تعلق گرفته، آگاه شوند. همین انتشار در مارکت باعث می شود تا شما مشتریان بیشتری را به استفاده از برنامه خود ترغیب کنید.

اگر اپلیکیشن شما بتواند نظرات مثبتی را به خود اختصاص دهد و توجه کاربران را جلب نموده و در نتیجه امتیاز مناسبی را کسب کند، آن زمان است که کار شما بسیار ساده شده و نیاز کمتری به تبلیغات دیگر خواهید داشت. در واقع محیط مارکت برنامه شما را به نوعی رقابت وارد می کند. کاربران معمولا اپلیکیشنی را انتخاب می کنند که امتیاز بالاتری را دریافت کرده باشد.

معرفی چند روش کاربردی افزایش بازدید در مارکت ها

بهترین اپلیکیشنی که در نظر دارید را بسازید

فرقی نمی کند که ساخت شما چه زمانی را صرف کرده است، مهم ترین چیزی که اهمیت دارد، خروجی است که شما از کارتان می گیرید. سعی کنید بهترین اپلیکیشن تان را بسازید. به یاد داشته باشید که اپلیکشن هایی می توانند بازدید بیشتری بگیرند که از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و کاربردی تر هستند. پس بهتر است تا از یک تیم قوی کمک بگیرید و بدانید که قرار است چه چیزی را با چه هدفی بسازید.

در برقراری ارتباط با کاربران دقت کنید

کاربران از صفحه اپلیکیشن شما بازدید می کنند، عکس ها، توضیحات و نظرات ثبت شده در مورد آن را مشاهده کرده و در صورت تمایل اقدام به بازدید برنامه شما می کنند. چیزی که در این جا بیشترین اهمیت را دارد این است که باید از بهترین متن و اسکرین شات ها استفاده کرده باشید. به طور مختصر و واضح در مورد امکانات برنامه خود بنویسید.  دقیقا به ویژگی هایی که محصولتان دارا است، تکیه کنید و از زیاده گویی یا اغراق بپرهیزید. زمانی که اطلاعاتی فراتر از توان اپلیکیشن در مارکت درج شود، کاربران پس از استفاده نظرات منفی را ثبت خواهند کرد. اگر بتوانید یک راهنمای کوتاه ار نحوه استفاده از اپیکیشن خود ثبت کنید، شاهد بازدید و دانلود بیشتری خواهید بود.

از شبکه های اجتماعی کمک بگیرید

یک از راه های افزایش بازدید اپلیکیشن کمک گرفتن از شبکه های اجتماعی است. در حال حاضر کمتر کسی از شبکه ها اجتماعی استفاده نمی کند. همین امر می تواند به بازدید بیشتر از مارکت ها منجر شود. شما می توانید با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و … با کاربران خود در ارتباط باشید و یا از طریق ایمیل به بازاریابی و پاسخگویی به سوالات آن ها بپردازید.

به نظرات کاربران برای ارتقاء و بهبود برنامه خود توجه کنید

استفاده از نظرات کاربران بهترین وسیله برای یافتن مشکلات در اپلیکیشن شما است. باید سعی کنید تا از نظرات منفی و مخالف هم الهام بگیرید و نقاط ضعف برنامه خود را رفع کنید. این کار هم به افزایش بازدید اپلیکیشن شما در مارکت ها کمک خواهد کرد و هم نشان دهنده احترام شما به مخاطبین و توجه به نظراتشان است.  کسانی که در مارکت ها نظر می دهند، برنامه شما را نصب کرده اند. پس بهتر است تا برای مشتریان خود نوتیفیکیشن بفرستید و رفع مشکلات را به آن ها اطلاع دهید.

 امیدواریم با کمک این مقاله راه های افزایش بازدید اپلیکیشن در مارکت ها را آموخته باشید. 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *