چرا باید از شبکه های اجتماعی برای افزایش دانلود اپلیکیشن استفاده کنیم؟

افزایش دانلود اپلیکیشن با شبکه های اجتماعی

افزایش دانلود اپلیکیشن با شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید شبکه های اجتماعی تبدیل به بخش مهمی از زندگی روزمره ما شده‌اند. به همین دلیل ضروری است که برای کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی مختلف صفحه اختصاصی داشته باشید تا از این طریق با کاربران در تعامل باشید و شاهد افزایش دانلود اپلیکیشن خود باشید.

در این مقاله توضیح می دهیم که چرا و چطور باید از شبکه های اجتماعی برای افزایش دانلود اپلکیشن استفاده کنیم؟

۱– شبکه اجتماعی باعث می شود مخاطبین را درگیر کنید.

شبکه های اجتماعی راه خوبی برای تعامل شما با مشتریان بالقوه و مشتریان است. از این طریق تلاش کنید بفهمید مخاطبین شما به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند؟

قرار دادن محتوای جذاب نه تنها به افزایش محبوبیت برند شما کمک می کند بلکه نهایتا منجر به افزایش دانلود اپلیکیشن شما خواهد شد. به این نکته نیز توجه کنید که مخاطبین شما انتظار دیدن محتواهای نامرتبط را ندارند و از قرار دادن مطالب مزاحم و تبلیغاتی جدا دوری کنید.

۲– ارتباط ملموس بین شما و مخاطبین

علاوه بر اینکه مطالب شما باید مرتبط و مفید باشن باید به شکل جذابی ارائه شوند. شبکه اجتماعی اینستاگرام برای این کار بسیار مناسب است. از تصویر و متن جهت توصیف اپلیکیشن خود استفاده کنید.

از نرم افزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی برای زمان بندی محتواهای خود استفاده کنید تا هر محتوایی بر اساس زمان بندی تعریف شده در شبکه های اجتماعی مربوطه منتشر شود.

به کامنت های کاربران پاسخ دهید و پیام آنها را تایید کنید.

۳– دریافت بازخورد

نظراتی که کاربران در اپ استور به شما می دهند تاثیر زیادی در میزان دانلود اپلیکیشن و رتبه اپلیکیشن می گذارد. شبکه های اجتماعی کمک می کند شما بازخورد بیشتری از مشتریان بگیرید. سعی کنید به تمامی بازخوردها پاسخ دهید.

محتوای جذاب شبکه های اجتماعی باعث تبلیغات دهان به دهان می شود. طوری که هر کسی صفحه شما را به دوست خود نیز معرفی می کند و تمامی این موارد به افزایش دانلود اپلیکیشن شما کمک می کنند.

۴-مخاطب خود را هدف قرار دهید.

می توانید از طریق شبکه های اجتماعی بفهمید مخاطبین شما چه کسانی هستند؟ چه رفتارهایی دارند؟ و از این اطلاعات برای شخصی سازی اپلیکیشن خود استفاده نمایید.

۵– تبلیغات موثر و کم هزینه برای افزایش دانلود

شبکه های اجتماعی راه خوبی برای تبلیغات شما هستند، خصوصا برای تازه کارانی که بودجه کافی ندارند.

بخش بزرگ و رو به رشد اینترنت شبکه های اجتماعی هستند که مشتریان بالقوه شما آنجا قرار دارند. هر چه بیشتر در شبکه های اجتماعی فعال باشید احتمال استفاده افراد بیشتری از اپلیکیشن شما بیشتر می شود. همچنین این امکان را به شما می دهد که در لحظه با مشتریان خود ارتباط داشته باشید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. مکعب جادویی says:

    کاملا درسته
    من که واقعا به بازخورد شبکه های اجتماعی ایمان آوردم

    نصف بیشتر روز رو مردم تو همین شبکه های اجتماعی میگذرونن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *