بهترین سایت ها برای دانلود عکس های با کیفیت

دانلود عکس با کیفیت

دانلود عکس با کیفیت

داشتن و دانلود عکس +با کیفیت برای بارگذاری در سایت ها یا شبکه های اجتماعی یکی از دغدغه های مدیران سایت ها و این شبکه ها است. هر چقدر که عکس ها واضح تر و مناسب تر باشند، کاربران زیادی برای خواندن مطلب یا مشاهده آن تصویر جذب می شوند و به این طریق می توان تعداد دنبال کنندگان و بازدیدکنندگان بیشتری داشت. پیدا کردن چنین عکس هایی کار زیاد سختی نیست. کافی است تا بهترین سایت های ارائه دهنده تصاویر دست اول و با کیفیت را بشناسید و با مراجعه به آن ها اقدام به دریافت تصاویر مورد نظر خود کنید.

در این جا تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با استفاده از عکس های موجود در آن ها مخاطبان بیشتری را به مطالب صفحات خود دعوت کنید.

Filckr

اگر در سایت filckr ثبت نام کنید می توانید از امکانات فوق العاده آن استفاده کنید. شما در این سایت می توانید تصاویر خود را به اشتراک بگذارید و یا آن ها را ویرایش کنید و از فیلترها و افکت های متنوعی بهره مند شوید. در این سایت تصاویر زیبا با موضوعات متنوعی وجود دارد که می توانید آن ها را مشاهده و در صورت نیاز دانلود کنید.

Unsplash

یکی دیگر از سایت هایی که می توانید برای دریافت عکس های واضح به آن مراجعه کنید، unsplash است. این سایت امکان دانلود ۱۰ عکس رایگان را در ۱۰ روز به شما می دهد. اکثر طرفداران این سایت از تصاویر موجود در آن برای والپییر و صفحه زمینه کامپیوتر یا گوشی خود استفاده می کنند. البته تصاویر تنها برای این کار نیست و اگر می خواهید تولید محتوای حرفه ای داشته باشید، می توانید تصاویر این سایت را مورد استفاده قرار دهید. استفاده از تصاویر این سایت برای امور تجاری و شخصی هیچ مانع و محدودیتی ندارد.

دانلود عکس با کیفیت

IMFree

سایت IMFree تصاویر متنوعی را تحت حقوق معنوی شخص ثالث ارائه می دهد. با این که بیشترین تصاویر این سایت لینک به سایت هایی مانند Filckr است، اما شما می توانید در آن مجموعه ی از منابع مختلف را در اختیار داشته باشید. در این سایت هر آنچه که لازم داشته باشید قابل دسترسی است. حتی دکمه ها و ابزارهای متنوع برای سایت ها  یا آرشیوهای جذاب و دیدنی از تصاویر و لوگوها.

PicJumbo

این سایت بیشتر درآمد خود را از طریق تبلیغات به دست می آورد. عضویت در حساب پریمیوم این سایت دسترسی شما به مجموعه بزرگی از تصاویر جذاب و زیبا را فراهم می کند. اما بسیاری از افراد بدون پرداخت هزینه از تصاویر رایگان موجود در آن استفاده می کنند. چرا که همین تصاویر هم بسیار زیبا و قابل استفاده در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف هستند.

Pixabay

یکی دیگر از سایت هایی که در آن به راحتی می توانید عکس ها و تصاویر با کیفیت و زیبایی را دانلود کنید، سایت Pixabay  است. این سایت امکان دانلود بیش از ۴۲۰ هزار عکس واضح و دست اول را به شما می دهد و بدون دریافت هیچ هزینه یا اعمال لایسنسی، آن ها را در اختیارتان قرار می دهد. از عکس ها موجود در این سایت هم می توانید برای کارهای تجاری و شخصی استفاده کنید و حتی آن ها را به دلخواه خود ویرایش نمایید.

Pexels

سایتی مانند pexels می تواند شما را از مراجعه به سایت های مختلف بی نیاز کند. تنها کافی است سری به این سایت بزنید تا به این حقیقت پی ببرید. در این سایت بیش از ۲۸۰۰ عکس درجه یک موجود است و هر روز تعداد ۱۰ عکس جدید به آن اضافه می شود تا کاربران بتوانند آن ها را به طور رایگان دانلود کنند.

Free Pic

اگر به دنبال انواع مختلفی از تصاویر هستید بهتر است موضوع مورد نظر خود را در سایت فری پیک جستجو کنید. در این سایت می توانید تصاویر متنوعی را با فرمت های گوناگون مانند PSD، PNG و همچنین وکتورها و آیکن های مختلف را مشاهده کرده و بنا بر سلیقه و نیاز خود آن ها را دریافت کنید. البته برخی از تصاویر موجود در این سایت به صورت پولی در دسترس شما قرار خواهد گرفت که مطمئنا ارزش پرداخت هزینه را خواهند داشت.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. سلام
    واقعا خسته نباشید
    پست خیلی خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *