تفاوت اپلیکیشن آسان ساز و اپلیکیشن سفارشی اپ ساز

امکانات سفارشی برای اپلیکیشن

امکانات سفارشی برای اپلیکیشن

توضیحاتی در مورد تفاوت بسته های آسان ساز و سفارشی اَپ ساز

در این مقاله امکانات و هزینه ساخت اپلیکیشن سفارشی و آسان ساز اپ ساز را برای شما شرح خواهیم داد. همان طور که می دانید سیستم اَپ ساز این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به صورت کاملا رایگان اپلیکیشن خود را بدون هیچ دانش برنامه نویسی؛ تنها با چند کلیک ساده (درگ اَند دراپ) بسازید. علاوه بر این میتوانید نسخه apk آن را بر روی گوشی خود تست نمایید. علاوه بر این اَپ ساز امکانات و شرایط ویژه ای را برای کاربرانی که قصد ساخت اپلیکیشن هایی با امکانات بیشتر و یا کاملا سفارشی دارند ارائه می نماید.

در این مقاله دلایل تفاوت قیمت بسته های اَپ ساز و امکانات مختلفی که هر یک در اختیار شما قرار می دهند را به طور کامل شرح می دهیم.

امکانات بسته های آسان ساز اَپ ساز

شما به صورت رایگان می توانید از کلیه امکانات ساخت اپلیکیشن مثل امکان ساخت صفحه سفارشی، لیست های تو در تو، رادیو، نقشه، وردپرس، تماس با ما، RSS، لینک، اخبار، منو و … استفاده نمایید. نهایتا نسخه اندرویدی (فایل apk) آن را دریافت کنید و بر روی گوشی نصب نمایید.

بسته اندرویدی

بسته اندرویدی اَپ ساز شامل تمامی امکانات اَپ ساز مثل ساخت فروشگاه، کاتالوگ، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت فرم،اتصال به وبسایت وردپرسی، قرار دادن سورس کد،نقشه،اخبار،صوت،تصویر، رادیو و… می باشد.

پس از ساخت، اپلیکیشن توسط اَپ ساز در گوگل پلی که معتبرترین فروشگاه برنامه های اندرویدی هست با دریافت هزینه مجزا منتشر خواهد شد.

بسته iOS

بسته iOS اَپ ساز شامل تمامی امکانات اَپ ساز مثل ساخت فروشگاه، کاتالوگ، ارسال نوتیفیکیشن، ساخت فرم، اتصال به وبسایت وردپرسی، قرار دادن سورس کد، نقشه، اخبار، صوت، تصویر، رادیو و … می باشد.

اپلیکیشن توسط اَپ ساز در اپ استور (سیب اپ، سیبچه و یا اناردونی) با دریافت هزینه مجزا منتشر خواهد شد.

*** در زمانی که اپ استور اجازه انتشار اپلیکیشن های ایرانی را به ما ندهد، در صورت عدم تحریم اپلیکیشن شما را در سیب چه که اپ استور فارسی می باشد، منتشر خواهیم کرد.

ساخت اپلیکیشن سفارشی متناسب با نیاز شما (غیر رایگان)

گاهی پیش می آید که امکانات سیستم اَپ ساز برای شما کافی نیست و نیاز به امکانات بیشتری برای ساخت اپلیکیشن مورد نیاز خود دارید. در این صورت شما می توانید امکانات سفارشی که در نظر دارید را برای ما ارسال کنید و تیم فنی اَپ ساز پس از بررسی نیازها و امکانات شما هزینه ساخت اپلیکیشن را به شما اعلام می نماید.

چرا هزینه بسته های سفارشی ثابت نیست؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که چرا هزینه مشخصی برای بسته های سفارشی نیست.

توجه داشته باشید که برای ساخت اپلیکیشن هایی که با سیستم اَپ ساز قابل ساخت هستند(بسته های آسان ساز رایگان) تمام امکانات از قبل مشخص و از پیش تعیین شده هستند.  همچنین از نظر زمان ساخت اپلیکیشن، این مورد بستگی به حجم اطلاعات شما دارد و حتی می توانید در ۵ دقیقه اپلیکیشن مورد نیاز خود را بسازید!

در بسته های سفارشی هزینه بر اساس امکانات سفارشی که شما درخواست می دهید تعیین می شود و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

پس طبیعی است که کسی که امکانات سفارشی در نظر دارد، قبل از اعلام هزینه آن امکانات، توسط تیم فنی ما بررسی شوند و سپس هزینه نهایی اعلام گردد، چون این امکانات از پیش ساخته شده نیستند و باید برای شما و بر اساس نیاز شما از ابتدا ساخته شوند.

ممکن است امکان مورد نظر شما نیازمند هزینه زمانی یا نیروهای فنی زیادی باشد که این موارد همگی باید بررسی گردند.

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. فرهاد says:

    سلام.من دوست دارم طراحی یک اپلیکیشن مکان یاب رو یاد بگیرم.
    لطفا راهنمایی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *