تاکتیک های جدید بازاریابی برای ترویج دادن اپلیکیشن تلفن همراه شما

تاکتیک های بازاریابی اپلیکیشن

تاکتیک های بازاریابی اپلیکیشن

مارکتینگ یا بازاریابی،عملکردی مانند طراحان و یا نمایندگان فروش دارد، نیاز مشتری و سلیقه او را شناسایی می کند و در راستای کسب رضایت مشتری گام برمیدارد. در صورتی که سبک بازاریابی مورد علاقه مشتری نبوده و از نظر او ارزشی نداشته باشد موجب بهبود اپلیکیشن و ترقی کسب و کار نخواهد شد. روش هایی مانند بازاریابی با ایمیل (ایمیل مارکتینگ)، در میان مشتریان محبوبیت اندکی دارند.

بنابراین از طریق نظرسنجی از مشتریان می توان اشکالات بازاریابی محتوا را پیدا کرد و آنها را برطرف نمود. تبلیغات معمولا ابزار بازاریابی رایج و پربازدهی است که برای کسب و کارهای محلی انجام می شود، با این حال تاکتیک های بازاریابی جدید همیشه معرفی و مطرح می شوند.

در این مقاله به معرفی برخی از تاکتیک های بازاریابی که می تواند موجب بهبود فروش در تجارت اپلیکیشن های موبایل می پردازیم.

ساختن اپلیکیشن های ارتباطی با مشتریان

برای پیشرفت و ترقی شرکت، هدف کلی بر این است که تمام جوانب امور در نظر گرفته شود، اگر کمپانی را مانند یک انسان در نظر بگیریم.

تعامل و محتواهای تعاملی نقش مهمی را برای صاحبان کسب و کار ایفا می کند.

برای مثال داشتن اپلیکیشنی که موجب تعامل شما با مشتری شود و سبب ارتقا و بهبود خدمات شما می شود ضروری است.

علاوه بر این شما می توانید آپشن های جدیدی مانند اینفوگرافیک، نظر سنجی و بازی ها را به اپلیکیشن خود اضافه کنید تا جذابیت آن برای مشتری افزایش یابد. به یاد داشته باشید هرچه بیشتر با مشتریانتان ارتباط برقرار کنید.

اعتماد آنها به شما افزایش پیدا می کند و شما را به عنوان پشتیبان قابل اعتمادی قبول خواهند کرد. همچنین شما می توانید از مشتریان خود برای دریافت اطلاعات در مورد نحوه بهبود کسب و کار خود استفاده کنید.

به جای پست های وبلاگ، بر روی ویدیوهای جذاب تمرکز کنید

پست های وبلاگ جایگاه خوبی برای تبلیغات دارند، اما کسب و کارهای کوچک برای هرچه بیشتر شناساندن خود، باید از طریق آنلاین و پخش ویدیوهای جذاب از فعالیت های خود نظر مشتریان را جلب کنند.

ارتباط برقرار کردن با محتواهای ویدیویی راحت تر بوده و درک آنها آسان تر  است. قرار دادن ویدیو به تنهایی کافی نیست اما یکی از روش های حرفه ای جذب مشتریان و تبلیغات در کنار تولید محتوا است.

محتوای ایجاد شده توسط کاربر

به طور کلی اگر نوشتن محتواهای تبلیغاتی، گردآوری عکس ها و ساختن ویدیوها توسط کاربران سایت شما انجام شود جذابیت بیشتری برای مشتریان خواهد داشت.

برای این کار شما می توانید از مشتریان قبلی خود بخواهید پست های سایت، عکاسی و برخی از امور مرتبط به سایت شما را برعهده بگیرند و برای شما ارسال کنند. با این کار مشتریان شما مانند بازاریاب برایتان عمل خواهند کرد و در ازای این همکاری شما می توانید جوایز ویژه ای برای آنها در نظر بگیرید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *