اپلیکیشن های مناسب برای ویرایش عکس

اپلیکیشن های مناسب برای ویرایش عکس

گاهی اوقات پیش می آید که ما یک عکس را دوست داریم اما به دلیل کم و زیاد بودن نور، وجود اجسام و اشخاص در گوشه ای از عکس، کم بودن کیفیت و … می خواهیم آن را ویرایش کنیم.

پیش از این، فتوشاپ پرکاربردترین برنامه  برای ادیت عکس ها بود. البته هنوز هم این نرم افزار به عنوان حرفه ای ترین برنامه ویرایش و تولید تصاویر شناخته می شود. اما برنامه هایی که روی گوشی همراه نصب می شوند، گاها در دسترس تر از نرم افزار فتوشاپ هستند. استفاده از این برنامه ها با شناخت و روی کار آمدن سیستم عامل اندروید بسیار گسترش یافته و در حال حاضر انواع مختلفی از این برنامه ها روی گوشی ها و تبلت های ما نصب است.

با وجود تعدد اپلیکیشن های ویرایش عکس، ما در این مقاله ی اپ ساز قصد داریم تا چند مورد از برترین و پرکاربردترین آن ها را به شما معرفی کنیم. با شناخت این اپلیکیشن ها قادر خواهید بود که تا حد امکان عکس های تان را خودتان و در کمترین زمان ویرایش کنید و امنیت تصاویر و لحظات خصوصی تان را هم حفظ کنید.

Adobe Photoshop Express

فتوشاپ اندروید یادآور یاد همیشگی عکاسان و هنر ویرایش حرفه ای عکس ها است. این برنامه به راحتی بر روی دستگاه های موبایل نصب می شود و ابزارها و فیلترهای مناسب، جدید و پرکاربردی را مانند چرخاندن عکس، ابزار رفع قرمزی چشم، قرینه سازی، برش و … در اختیارتان قرار می دهد. دقت داشته باشید که این برنامه برای ios و ویندوزفون هم قابل استفاده می باشد.

کمرا پلاس

کمرا پلاس امکانات فوق العاده ای برای ویرایش عکس دارد که از آن جمله می توان به ابزار Horizon Level برای جلوگیری از انحناء و کج شدن تصویر، ابزار Stabilizer  برای زوم تا ۶X بر روی سوژه، ابزار Clarity برای تنظیم نور و وضوح تصویر و … اشاره کرد.

FaceTune

فیس تون از جمله بهترین اپلیکیشن ویرایش عکس برای افرادی است که دوست دارند بعد از عکاسی، چهره خود را به شکل دلخواه شان ویرایش کنند. این برنامه امکان پهن تر کردن لبخند، از بین بردن جای جوش، خال و لکه های روی صورت در تصاویر سلفی و پرتره را فراهم می کند و به کاربران برای تغییر رنگ مو یا آرایش صورتشان کمک می نماید.

Snapseed

برنامه اسنپ سید هم یکی دیگر از اپلیکیشن های محبوب اندروید برای ادیت و ویرایش عکس ها است. در این برنامه می توانید بخشی از تصویر را انتخاب کرده و به جا تغییر نور وکنتراتست همه تصویر تنها بخشی از آن را تغییر دهید. این کار با استفاده از قلم موهای این برنامه  با ظرافت بالایی قابل انجام است. علاوه بر این اسنپ سید به شما امکان می دهد تا فیلترگذاری حرفه ای و جذابی را بر روی تصاویر خود انجام دهید و از عکاسی و ادیت خروجی ها لذت ببرید.

اپلیکیشن Litely

برنامه لایتلی توسط عکاسی به نام کل رایز خالق چندین فیلتر برای اینستاگرم، طراحی شده است. در این برنامه که تنها نسخه IOS آن وجود است می توان تغییراتی در نور، وضوح، لبه ها و برش و … در عکس ایجاد کرد.

Google Photos

هر چند که این برنامه قابل مقایسه با اسنپ سید و فتوشاپ نیست اما می توان از آن برای تصحیح و ویرایش سریع تصاویر استفاده کرد. این برنامه به طور پیش فرض بر روی برخی از انواع گوشی های موبایل نصب شده است. با این حال می توان آن را از گوگل پلی به راحتی دانلود و نصب نمود.

Photo Lab

فوتو لب افکت ها و فیلترهای متنوعی را برای شما تدارک دیده است تا به راحتی بتوانید تصاویر زیبا و جذابی را تهیه کنید. این روزها برنامه های متنوعی افکت هایی را مانند گوش و بینی حیوانات، آرایش و طرح های زمینه گوناگون را ارائه می دهند. فوتو لب با داشتن این قابلیت ها و همچنین امکان ایجاد تصاویر کمیک و کارتونی از چهره بهترین تصاویر سلفی را از شما به نمایش می گذارد.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم اپلیکیشن ویرایش عکس خوب و پرکاربردی را به شما معرفی کرده باشیم.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. مریم استرحام says:

    سلام و درود ممنون از مقاله ی خوبتون لطفا اگر ممکنه چند تا اپلیکیشن برای عکاسی و ادیت عکس هم معرفی کنید.

    • سمن سعیدی says:

      سلام روز بخیر

      حتما این کار رو در دستور کار قرار میدیم. یک آموزش هم از ادیت عکس در صفحه اینستاگرام اپ ساز هست که میتوانید آن را مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *