چگونه ساخت یک اپلیکیشن رایگان برای شما پول ساز می شود. | اپ سازهای رایگان

امروزه یک دستگاه تلفن همراه و گاهی اوقات بیش از یک گوشی در جیب همه وجود دارد. گوشی‌های هوشمند فقط یک دستگاه برای برقراری و دریافت تماس نیستند بلکه میزبان برنامه‌هایی هستند که بر روی تمامی گوشی‌های ما اجرا می‌شوند و با کمک این برنامه‌ها بدون اینکه راه زیادی را طی کنیم به هدفمان می‌رسیم.در این مقاله به ما خواهیم گفت که چگونه با اپ سازهای رایگان به کسب و کار خود رونق ببخشید.

اگر شما صاحب یک کسب‌وکار کوچک هستید و می‌خواهید بخشی از خدمات و امکانات کسب‌وکار خود را از طریق اپلیکیشن به مشتریان خود ارائه دهید و دانش برنامه‌نویسی ندارید همچنین از طرفی نمی‌خواهید یک برنامه‌نویس با هزینه بالا استخدام کنید ما اپلیکیشن سازهای رایگان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اپ سازهای رایگان در ساخت اپلیکیشن به شما کمک می‌کنند. از برنامه‌نویسی تا ارسال به‌روزرسانی‌ها و غیره. این سرویس‌ها کار فنی برای شما انجام می‌دهند. تمام نیاز شما در ساخت اپلیکیشن رایگان از طریق اپلیکیشن ساز تنها داشتن یک ایده است.

اپلیکیشن سازها محتوای آنلاین شما را می‌گیرند و آن را به یک برنامه تبدیل می‌کنند. سبک اپلیکیشن سازها متفاوت است. بنابراین از سایت‌های اپلیکیشن ساز دیدن کنید تا بتوانید یک اپلیکیشن متناسب با نیاز و سلیقه خود ایجاد کنید. با استفاده از اپلیکیشن ساز بدون یک خط کد، تنها با کشیدن و رها کردن عناصر در عرض چند دقیقه برنامه خود را ایجاد و منتشر کنید.

شما می توانید به راحتی اپلیکیشن خود را به صورت آنلاین بسازید. برای آشنایی بیشتر با ساخت اپلیکیشن به صورت آنلاین، مقاله مربوط به ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین را مطالعه کنید.

 

ویژگی‌هایی که در ساخت اپلیکیشن رایگان باید در نظر داشته باشید:

 

ساخت اپلیکیشن رایگان

اپ سازهای رایگان در تخصص و ویژگی‌هایی که به کاربران ارائه می‌دهند متفاوت هستند. قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد نوع اپلیکیشن سازی که استفاده می‌کنید مطمئن شوید که می‌دانید کدام ویژگی‌ها برای شما مهم هستند.

حریم خصوصی و امنیت برنامه:

ساخت اپلیکیشن رایگان

 

درحالی‌که این نگرانی برای ایجاد تمام برنامه‌های کسب‌وکار نیست اما بسیاری از برنامه‌ها اغلب نیاز به تنظیمات حریم خصوصی و امنیت منحصربه‌فرد دارند. اگر حریم خصوصی و امنیت برنامه برای شما اهمیت دارد مطمئن شوید اپلیکیشن سازی که برای ساخت اپلیکیشن خود استفاده می کنید، این ویژگی را ارائه می دهد.

ادغام رسانه‌های اجتماعی:

 

ساخت اپلیکیشن رایگان

 

 اکثر اپلیکیشن سازها می‌توانند با اپلیکیشن های اجتماعی مانند Instagram و فیس بوک ادغام شوند و مشتریان بالقوه را برای پیدا کردن و دانلود برنامه شما جذب‌کنند. این ویژگی برای بازاریابی کسب‌وکار شما عالی است.

تخفیف‌های مشتری یا برنامه‌های وفاداری:

کسب‌وکارهای مبتنی بر محصول اغلب به مشتریان خود تخفیف‌های جدید را ارائه می‌دهند و بسیاری از سرویس‌های اپلیکیشن ساز به شما این امکان را می‌دهند تا این برنامه‌ها را به برنامه خود ادغام کنید. این ادغام باعث می‌شود که مشتریان را در برنامه‌های وفاداری ردیابی کنید و مشتریان بتوانند از این برنامه‌ها استفاده کنند.

تجزیه‌وتحلیل و گزارش:

اکثر پلتفرم‌های ایجاد برنامه، ابزار تجزیه‌وتحلیل و ویژگی گزارش را ارائه می‌دهند. دسترسی به گزارش‌ها می‌تواند به شما در درک مشتری و دسترسی به آن‌ها به‌طور مؤثری کمک کند. اگر تجزیه‌وتحلیل برای شما مهم است مطمئن شوید که اپلیکیشن سازی که برای ساخت اپلیکیشن خود انتخاب می‌کنید داری این ویژگی باشد.

قابلیت‌های پیام‌رسانی فوری:

تمام سرویس‌های ایجاد برنامه قابلیت‌های پیام‌رسانی فوری را ارائه نمی‌دهند بنابراین اگر این ویژگی مهمی برای کسب‌وکار شما است مطمئن شوید که اپلیکیشن سازی که انتخاب کرده‌اید این سرویس را ارائه می‌دهد.

معرفی برخی از اپ سازهای رایگان که می‌توانند در ساخت اپلیکیشن به شما کمک کنند:

AppInstitute

نرم‌افزاری است که به‌طور خاص برای صاحبان مشاغل کوچک طراحی‌شده است. این‌یک پلت فرم مبتنی برکشیدن و رها کردن است و برای استفاده بسیار آسان است بنابراین نیازی به هیچ‌کدام از مهارت‌های فنی و مهارت‌های کد نویسی نیست.

Appery.io

یک پلتفرم مبتنی برکشیدن و رها کردن با ابزارهای طراحی بصری است و برای استفاده از این پلت فرم هیچ نیازی به دانلود و یا نصب نیست. Appery.io همچنین دارای ویژگی‌های پیشرفته برای توسعه‌دهندگان است.

GameSalad
اگر فکر می‌کنید یک بازی آیفون گزینه خوبی برای کسب‌وکار شما است GameSalad یک پلت فرم عالی است که به‌راحتی می‌توانید بازی خود را بدون نیاز به برنامه‌نویسی توسعه دهید.

 GameSalad

 پیشرفته‌ترین ابزار برای غیر برنامه‌نویسان جهان است.  شما می‌توانید با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن، همراه با یک سیستم  قوی، ساخت بازی‌ها را به‌صورت بصری انجام دهید.

 My App Builder

My App Builder یک ابزار است که محتوای شما را می‌گیرد و آن را به یک برنامه تبدیل می‌کند.

AppMakr

AppMakr یک گزینه مناسب برای یک وب‌سایت یا وبلاگ است که به دنبال ایجاد یک اپلیکیشن است. این وب‌سایت محتوای آنلاین شما را می‌گیرد و آن را به یک برنامه برای شما تبدیل می‌کند.

منابع
businessnewsdaily

entrepreneur

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

  2. مریم استرحام says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *