با کمک چه سایت هایی می توانید یک اپلیکیشن رایگان بسازید

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین

هنگامی که شما وب سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی می‌کنید به یک اپلیکیشن اندروید و IOS نیاز پیدا خواهید کرد تا از طریق آن امکانات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهید. اما سؤال پیش میاد چطور و یا با چه مهارتی می‌توانید این اپلیکیشن را راه اندازی کنید؟ برای ساخت این اپلیکیشن اندروید شما یا باید مهارت بالایی در برنامه نویسی داشته باشید و یا سرمایه‌ای که بتوان یک فرد ماهر را برای کدنویسی استخدام کنید. ولی اگر شما جز افرادی هستید که نه مهارت کافی دارید و نه سرمایه زیاد، حال چاره چیست؟ پیشنهاد ما به شما استفاده از سایت اپ ساز برای ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساخت اپلیکیشن رایگان، مقاله مربوط به ساخت اپلیکیشن رایگان را به شما معرفی میکنیم.

ما در این مقاله به شما طریقه ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین را آموزش خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

شما می‌توانید با استفاده از سایت‌های اپلیکیشن ساز رایگان آنلاین که ما به شما معرفی می‌کنیم در کمترین زمان ممکن با کشیدن و رها کردن آیکن های موجود در برخی از این سایت‌ها یک اپلیکیشن رایگان آنلاین بسازید. در این سایت‌ها شما دیگر نیاز به یک برنامه نویسی خاصی ندارید اما اپلیکیشن هایی که با استفاده از این سایت‌ها می‌سازید نسبتاً ساده هستند و شما برای داشتن یک اپلیکیشن پیچیده‌تر نیاز به یک برنامه نویس خواهید داشت.

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین در سایت AppyPie

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین

 

این سایت یکی از ابزارهای ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین مبتنی بر وب می‌باشد. شما می‌توانید بدون دانش و مهارت خاصی در برنامه نویسی و تنها در سه مرحله اپلیکیشن رایگان خود را بسازید. ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین را در این سایت با انتخاب دسته بندی شروع می‌کنید و بعد باید یک صفحه بندی انتخاب کنید. با کلیک کردن روی دموی اپلیکیشن شما می‌توانید برنامه خود را روی صفحه موبایل ببینید. همچنین شما می‌توانید متن‌ها را تنظیم نمایید. صفحات رنگ‌ها، عکس‌ها، رسانه‌ها، لینک‌ها و سایر موارد را اضافه کنید.

ساخت اپلیکیشن رایگان در سایت App Makr

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین

 

این سایت در مقایسه با AppyPie جذابیت کمتری دارد ولی برای کاربران ساده می‌باشد. این سایت برای ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین یک مدل گوشی هوشمند به شما می‌دهد و شما می‌توانید آیکن های مورد نیاز خود را از سمت راست این سایت روی صفحه بکشید. بر خلاف AppyPie اپلیکیشن هایی که در این سایت می‌سازید لینک دهی بهتری به محتوا دارند. مثلاً وقتی شما می‌خواهید آیکن News را درگ کنید آدرس Rss را از شما می‌خواهد وارد کنید. در این سایت شما قادر خواهید بود ظاهر هر آیکون را تغییر دهید ولی با تمام این امکانات این سایت برای ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین به اندازه AppyPie قوی نمی‌باشد.

 

ساخت اپلیکیشن رایگان در سایت App Institute

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین

 

یکی دیگر از سایت‌های ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین می‌باشد که بسیار کاربر پسند است. عامل این محبوبیت چه میتواند باشد؟ علت این است که وقتی شما شروع به ساخت یک اپلیکیشن رایگان آنلاین می‌کنید از شما می‌خواهد بر اساس هدفتان یک تم پلت انتخاب کنید. مثلاً  اگر شما فروش مواد را انتخاب کنید سربرگ‌هایی مانند: کافی شاپ، رستوران و غیره برای شما نمایش می‌دهد که شما یکی را انتخاب نمایید. این سایت اپلیکیشن ساز رایگان آنلاین دارای چت زنده می‌باشد.

 

ساخت اپلیکیشن رایگان در سایتGood Barber

ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین

یک سایت خوب برای ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین می‌باشد. در قسمت انتهای این سایت یک گوشی هوشمند قرار داده شده که می‌توانید اپلیکیشن خود را به صورت زنده ببینید.

ساخت اپلیکیشن آنلاین در سایت GameSalad

اگر چه اپلیکیشن های مبتنی بر اطلاعات می‌توانند به کسب و کار شما کمک کنند ولی بازی‌ها می‌توانند شانس شما را برای ساخت این اپلیکیشن ها افزایش دهند. این سایت ساخت اپلیکیشن رایگان آنلاین برخلاف موارد قبل با درگ کردن کار نمی‌کند. بنابراین شما باید یک زمانی را برای آموزش‌های آن اختصاص دهید.

ساخت اپلیکیشن رایگان در سایت AppsBuilder

این سایت اپلیکیشن ساز رایگان آنلاین بر اساس کشیدن و رها کردن کار می‌کند. طبق آماری که در اختیار ما می‌باشد تا الان چیزی نزدیک به ۵۰۰٬۰۰۰ اپلیکیشن توسط این سایت ساخته شده است. با استفاده از این سایت شما می‌توانید مقیاس تصاویر خود را تغییر دهید یا افکت دهید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که نقشه، ماشین حساب و غیره را به اپلیکیشن خود اضافه کنید. سایت AppsBuilder دارای منابعی از قبیل مقالات، کتاب، قالب می‌باشد که به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود.

ساخت اپلیکیشن رایگان در سایت Bizness Apps

یک سایت برای ساخت اپلیکیشن رایگان می‌باشد که دارای محیطی کاربر پسند بوده و شما فقط در عرض چند دقیقه می‌توانید اپلیکیشن خود را بسازید. این سایت دارای ویژگی جالبی است و آن هم این است که همزمان که شما اپلیکیشن خود را می‌سازید یک پیش نمایش لحظه به لحظه به شما نمایش می‌دهد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *