کاربرد اپلیکیشن شرکت پخش چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اپلیکیشن شرکت پخش

اپلیکیشن شرکت پخش

در سال های اخیر و با گسترش کاربرد گوشی های هوشمند، شاهد پر رنگ شدن نقش این دسته از لوازم در زندگی و حتی کسب و کار اغلب افراد هستیم. از طرفی، وسعت اپلیکیشن های موبایل و روی کار آمدن شرکت هایی که به طور اختصاصی، وظیفه طراحی این برنامه های موبایل را بر عهده دارند، موجب شده که امروزه، متناسب با نیازهای مختلف کاربران، اپلیکیشن های متفاوتی طراحی و ارائه شود. یکی از اپلیکیشن های مهم و مورد نیاز اغلب عمده فروشان، خرده فروشان و حتی مردم، اپلیکیشن شرکت پخش است.

این اپلیکیشن، امکان پخش و فروش عمده انواع کالا و مواد غذایی، بهداشتی و … را فراهم ساخته و کلیه فرایندهای مربوط به فروش و بازاریابی را مدیریت می کند. استفاده از این نوع اپ موبایل، علاوه بر سهولت در دسترسی به کالاها، موجب معرفی هرچه بیشتر شرکت مورد نظر و حتی برندسازی خواهد شد. به همین دلیل است که اغلب شرکت های پخش در جهت رسیدن به اهداف و حتی کاهش برخی هزینه های خود، از این اپلیکیشن استفاده می کنند.

عملکرد اپلیکیشن شرکت پخش

طراحی و استفاده از اپلیکیشن های شرکت پخش برای کسب و کارهایی که به نوعی با فروش کالا به صورت کلی و جزئی، در ارتباط هستند، بیشتر و کاربردی تر است. در بیشتر طراحی های مربوط به اپلیکیشن پخش، قسمتی به عنوان دسته بندی کالاهای مختلف در نظر گرفته می شود که کاربر می تواند توسط این بخش، به کالای مورد نظر خود، دسترسی داشته باشد. البته در این اپلیکیشن نیز همانند سایر اپ های موبایل، قسمت جستجو نیز وجود دارد که امکان یافتن سریع تر کالای مربوطه، وجود دارد. در ادامه و پس از انجام فرآیندهای مربوط به خرید، کالاهای انتخاب شده، خریداری و سفارش داده می شوند. از جمله نکات جالب توجه در این اپ موبایلی، امکان پیگیری و اطلاع از وضعیت سفارش است که به وسیله آن، مشتری می تواند تا لحظه دریافت کالاهای خریداری شده، وضعیت آن را مشاهده نماید.

امکانات اپلیکیشن شرکت پخش

معمولا در هنگام طراحی اپلیکیشن پخش، می توان امکانات متنوع و گوناگونی را برای اپلیکیشن خود در نظر گرفت که این امکانات بسته به نوع کارایی و استفاده می تواند در اپلیکیشن های شرکت های مختلف، متفاوت باشد. اما به طور کلی، مهم ترین امکاناتی که در اپلیکیشن های پخش، وجود دارد، عبارتند از: امکان انتخاب و ثبت کالا، مدیریت بازاریاب ها و درصد آنها، امکان ثبت نام مشتری و ثبت کد معرف، جستجو، امکان مقایسه کالاهای مختلف، ثبت کالا از برندهای مختلف، ثبت سفارش، قابلیت امتیاز دهی، ارائه نظرات و پینهادات، امکان ارتباط با پشتیبانی، امکان ارسال نوتیفیکیشن برای اطلاع مشتریان از تخفیفات و یا جشنواره های فصلی و… .

اصلی ترین قابلیت های اپ های شرکت پخش

  • نمایش کالا

قسمت مهم اپلیکیشن شرکت پخش، لیست کالاها است که کاربر می تواند از دسته بندی های موجود در این لیست، کالای خود را انتخاب کند. مثلا با انتخاب یک کالا مانند رب گوجه فرنگی و کلیک بر روی آن، زیر دسته های این محصول باز می شود و انواع برندهای موجود به همراه تصویر آن نمایان خواهد شد.  

  • نمایش مشخصات کالا

پس از انتخاب کالای مورد نظر، کلیه مشخصات و اطلاعات مربوط به کالا برای کاربر، نمایش داده می شود و مشتری می تواند علاوه بر تصویر محصول، از اطلاعات مهمی مانند تاریخ تولید و تاریخ انقضاء و یا زمان ارسال و تحویل محصول انتخاب شده، مطلع گردد.

  • ثبت سفارش

پس از اینکه کاربر از مشخصات کالای خود، اطلاعات کافی را کسب کرد می تواند آن را به لیست علاقمندی های خود، اضافه کند. پس از افزودن یک یا چندین کالا به این بخش، نوبت به ثبت سفارش و انتخاب نحوه پرداخت می رسد. در این مرحله با توجه به قوانین شرکت های پخش مختلف، می توانید از قابلیت پرداخت چکی یا نقد، استفاده و فاکتور خرید خود را دریافت کنید. این فاکتور، دارای شماره ای است که امکان پیگیری سفارش از طریق آن ممکن می شود.

  • پیگیری سفارش

کاربر می تواند با استفاده از شماره فاکتور خرید خود و انتخاب گزینه پیگیری، از وضعیت سفارشات خود مانند تاریخ خرید و ارسال و همچنین نحوه تحویل و یا انقضای آن آگاه شود.  

  • پنل مدیریت

مدیران شرکت های پخش با استفاده از پنل مدیریت، امکان افزودن دسته بندی های جدید به لیست کالاها را خواهند داشت و همچنین می توانند عملیات پیگیری و ارسال سفارشات مشتریان را مدیریت کنند.

اگر شما هم نیاز مند ساخت یک اپلیکیشن شرکت پخش هستید همین الان فرم سفارش ساخت اپلیکیشن را پر کنید تا همکاران ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند یا با شماره های تماس شرکت اپ ساز در ارتباط باشید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *