بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی درسال‌های گذشته کدام‌اند؟

اپلیکیشن های ایرانی

اپلیکیشن های ایرانی

در این مقاله به بررسی بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی خواهیم پرداخت. امروزه با روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند و فراگیرشدن اینترنت، باب جدیدی در آشنایی با اپلیکیشن‌های مختلف و متنوع ایجادشده است که برخی از آنها از محبوبیت بیشتری در میان افراد برخوردار بوده و نه به‌عنوان یک اپ موبایل، بلکه به‌عنوان یک ابزار مهم در زندگی، شناخته می‌شوند.

معمولا بیشتر اپلیکیشن‌های موجود در فضای وب و یا برنامه‌های نصب‌شده بر روی گوشی‌های همراه، خارجی هستند که مسلمأ متناسب با فرهنگ و ملزومات داخلی طراحی نشده‌اند و این در حالی است که طراحان حرفه‌ای کشورمان، اپلیکیشن‌هایی را برای سیستم عامل‌های اندروید و IOS، طراحی کرده‌اند که توانسته نظرات مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. این اپلیکیشن‌ها علاوه بر عملکرد ایده‌ال، با بروز رسانی مداوم، قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سال‌های اخیر تعداد برنامه‌های داخلی که بسیار هم مورد توجه و استقبال افراد واقع شده‌اند، رو به افزایش است که در این مطلب، بهترین اپلیکیشن‌های ایرانی در سال‌های گذشته را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

اپلیکیشن دیوار

یکی از بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی، اپلیکیشن دیوار است که در حال حاضر یک منبع و مرجع مهم قیمت اجناس در عرف و در میان مردم است و به‌عنوان پرطرفدارترین برنامه‌های خرید و فروش موبایل شناخته می‌شود. دیوار نزدیک به ۲۵ ملیون کاربر دارد که برای آنها امکان انجام داد و ستدهای بدون محدودیت و به‌صورت مستقیم و بدون واسطه را ایجاد می‌نماید. خدمات فوق‌العاده این اپلیکیشن به‌همراه پوشش گسترده آن موجب شده که کلیه نیازهای استفاده‌کنندگان از این اپ موبایل را فراهم ساخته و بهترین خدمات را به آنها ارائه نماید. استفاده از عکس‌های متعدد، خدمات رایگان، وجود شرایطی برای بیان توضیحات کامل درباره محصول یا اجناس خود و قابلیت دسته‌بندی و تفکیک، جهت سهولت در یافتن کالا یا خدمات مورد نظر از جمله امکانات این اپلیکیشن ایرانی به‌شمار می‌رود. این روز ها طرفداران ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار بسیار افزایش یافته است

اپلیکیشن روبیکا

در سال‌های اخیر، نام روبیکا به‌عنوان به عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی بومی و جدید در بسیاری از تبلیغات تلویزیونی و یا در میان افراد، بسیار شنیده شده است. روبیکا در واقع یک نوع برنامه با امکانات فراوان و گسترده است که اغلب افراد، این اپلیکیشن را با قابلیت پخش انواع فیلم‌های سینمایی، کارتونی و سریال‌های تلویزیونی و همچنین برخورداری از قابلیت پیام‌رسان بودن و یا شبکه اجتماعی آن می‌شناسند. خدمات متنوع این اپلیکیشن و سهولت در استفاده از جمله مواردی است که موجب جذب حدود ده میلیون کاربر، به این اپلیکیشن شده است.

اپلیکیشن باد صبا

اپلیکیشن بادصبا نیز با بیشتر از ده میلیون کاربر به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی شناخته می‌شود. از آنجایی‌که ایران یک کشور اسلامی است و بیشتر جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل می‌دهند، وجود چنین برنامه‌ای جهت اطلاع دقیق از اوقات شرعی و یا مناسبات اسلامی به‌همراه تقویم‌های شمسی، میلادی و قمری، ایده بسیار موفقی بود که موجب جذب کاربران فراوان از سرتاسر ایران شده است.

اپلیکیشن آپ

در میان انواع مختلف اپلیکیشن‌های خارجی و ایرانی در سال‌های اخیر، یکی از بهترین و امن‌ترین برنامه‌ها جهت امور بانکی، اپلیکیشن آپ است. خدمات فوق‌العاده و امکانات متنوع، سبب جذب بیش از ده میلیون کاربر به این اپلیکیشن شده است. انجام عملیات واریز پول از حساب‌های مختلف در بانک‌های گوناگون، واریز کمک‌های مردمی، واریز قبوض مختلف و بسیاری دیگر از امکانات متنوع دیگر از جمله خدمات این اپلیکیشن ایرانی محسوب می‌شود. 

اپلیکیشن اسنپ کیو

یکی از محصولات پرطرفدار در میان اپلیکیشن‌های ایرانی، اسنپ کیو است. اسنپ کیو اولین اپلیکیشن آنلاین است که در ایران توانست روزانه نزدیک به صدها هزار کاربر را برای شرکت در مسابقات متنوعی که در ساعات مختلف روز برگزار می‌کند، ترغیب نماید. استقبال از این اپلیکیشن به اندازه‌ای بود که پس از آن، اپلیکیشن‌های فراوانی با عناوین مختلف، سعی در اجرای مشابه این مسابقه را داشتند که چندان با حمایت کاربران مواجه نشده و نتوانستند روند اجرای آنلاین خود را ادامه بدهند. اسنپ کیو را می‌توان یک پدیده در زمینه مسابقه و سرگرمی دانست که موفق به کسب رضایت عده بسیار زیادی از کاربران گردیده و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ایرانی در سال‌های قبل شناخته می‌شود.

اپلیکیشن دیجی کالا

در زمینه خرید و فروش محصولات مختلف، یکی دیگر از اپلیکیشن‌های موفق ایرانی، اپلیکیشن دیجی کالا است که همواره در سال‌های گذشته مورد توجه عده بسیاری از مردم واقع گردیده و مرجع مهمی برای بسیاری از خریدهای روزانه افراد، به‌حساب می‌آید. دیجی کالا از جنبه‌های مختلف فنی و یا نحوه استفاده کاربران، موفق به جلب نظرات فراوانی شده و به‌همین دلیل در میان برنامه‌های فروشگاهی موبایل، در زمره برترین اپلیکیشن‌های ایرانی قرارگرفته است.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *