اپلیکیشن های آموزشی و مالتی مدیا ایده پولساز این روزها

اپلیکیشن مالتی مدیا

اپلیکیشن مالتی مدیا

همه ما دوست داریم تا از امکاناتی که در دسترس خود داریم، نهایت استفاده را ببریم. از آن جا که گوشی های مان را همه جا به همراه داریم و حتی وقت زیادی را با آن سرگرم هستیم، پس چه خوب است اگر بتوانیم از اپلیکیشن های آموزشی و مالتی مدیا برای یادگیری مباحث مختلف استفاده کنیم. این اپلیکیشن ها جزء پرطرفدارترین اپلیکیشن های ساخته شده برای دستگاه های هوشمند هستند و ضمن به روز نگه داشتن فرد به دلیل استفاده مفید از گوشی های تلفن همراه و تبلت ها، منجر به پیشرفت بیشتر و دسترسی همیشگی به آموزش ها می شوند.

هدف از نصب اپلیکیشن های آموزشی

شاید شما هم تا به حال برنامه هایی برای آموزش لغات زبان های خارجه، یادگیری برنامه ریزی روزانه و کسب اطلاع از آخرین اخبار و آموزش آشپزی و … را بر روی گوشی همراه خود نصب کرده باشید. مطمئنا در حین استفاده از اپلیکیشن ها احساس رضایت بیشتر از داشتن یک گوشی هوشمند را داشته اید.

در واقع اپلیکیشن های آموزشی به شما کمک می کنند تا آنچه را که می‌خواهید یاد بگیرید در زمان هایی که به کامپیوتر و لپ تاپ یا کتاب های فیزیکی تان دسترسی ندارید، بیاموزید.

بهترین اپلیکیشن های آموزشی اندروید

یکی از اپلیکیشن های آموزشی اندروید که می تواند شما را برای یادگیری ریاضیات یاری کند، فتومس است. این اپلیکیشن به صورت مالتی مدیا امکانات زیادی را برای شما ایجاد کرده تا بتوانید با حل تمرینات جدید، مشاهده فیلم ها و تصاویر آموزشی، ریاضیات را بهتر درک کنید.

اپلیکیشن Photomath با استفاده از دوربین گوشی موبایل، معادله نوشته شده بر روی کاغذ را تشخیص داده و آن را حل می کند. این کار با کمک تکنولوژی تشخیص متن یا OCR انجام می شود. در حین کار، تمام مراحل برای شما توضیح داده می شود تا با روش انجام آن آشنا شوید و بتوانید خودتان مسائل بعدی را پاسخ دهید.

  • اپلیکیشن پرگار

اپلیکیشن پرگار یک برنامه کم نظیر ساخته شده برای سیستم عامل اندروید است که با تمرکز بر روی فیلم های آموزشی زبان اصلی و ترجمه آن ها به صورت زیرنویس، به مرور توانایی تان برای یادگیری زبان انگلیسی را بالا می برد. منبع اصلی فیلم ها Lynda است و استفاده از آن ها به صورت کاملا قانونی و با حفظ کپی رایت انجام می گردد.

  • اپلیکیشن های ۵۰۴

اپلیکیشن های زیادی لغات ۵۰۴ را به صورت خلاقانه و کاربردی آموزش می دهند. آن ها با به کارگیری امکانات گوشی های همراه، لغات را تلفظ کرده و از طرفی میزان تسلط شما بر تلفظ لغات را هم بررسی می نماید.

شما می توانید معنی کلمات را در جملات گوناگون تشخیص داده و درست یا غلط بودن پاسخ های خود را بررسی و امتیاز کسب کنید. البته به جز ۵۰۴، برنامه هایی برای یادگیری لغات در سطوح بالاتر مانند ۱۱۰۰ و … هم ایجاد شده اند که بسیار مفید و آموزنده خواهند بود.

برنامه Health IQ را بر روی تبلت یا گوشی تلفن همراه خود نصب کنید تا همیشه سلامت بمانید. این اپلیکیشن طراحی شده است تا به کاربران پیشنهاد دهد که چه چیزی را بخورند و از مصرف چه مواد غذایی در هنگام بیماری یا داشتن برخی از علائم هشداردهنده، پرهیز کنند. اطلاعات جالبی که این اپلیکیشن در اختیارتان می گذارد، شما را از مطالعه مجلات پزشکی و علمی زیادی بی نیاز می کند. مطالعه مباحث آموزشی موجود در این اپلیکیشن ضمن حفظ سلامتی شما، به افزایش اطلاعات عمومی تان هم کمک می کند.

HowStuffWorks یک اپلیکیشن مالتی مدیا است که شما با گوش دادن به پادکست های آن می توانید روز به روز بر دانش و اطلاعات عمومی خود اضافه کنید. موارد آموزشی و نکات جالبی که در این اپلیکیشن در زمینه فلسفه، هنر و علوم مختلف وجود دارد، درک کاربران از دنیای پیرامون شان را بالاتر می برد.

بازی های آموزشی

هدف اصلی از طراحی بسیاری از این اپلیکیشن ها، آموزش مباحث جدید، اطلاعات عمومی، کشف خلاقیت و سبک زندگی به کودکان است. بازی هایی نظیر Kids Learn Numbers Game 0-100 که با کمک فلش کارت های طراحی شده در هر مرحله و استفاده از سوال و جواب و تمرین های جذاب، سعی در یاددهی اعداد به خردسالان دارد.

اگر به فکر طراحی یک اپلیکیشن آموزشی هستید و یا می خواهید با تیم سازنده چنین اپلیکیشن هایی آشنا شوید، با اپ ساز همراه باشید.

شما هم اگر دانشی برای انتقال داشته باشید یک اپلیکیشن مولتی مدیا به شما کمک می کند با کمترین هزینه  دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و به یک درآمد زایی مطلوب برسید. لازم به ذکر است که این روز ها اپلیکیشن های آموزشی جایگاه وسیعی در قلب مخاطبان خود باز کرده اند و به نوعی ترند بازار به حساب می آیند. پس اگر ایده ی مناسبی در ذهن خود دارید به راحتی می توانید این ایده را به پول تبدیل کنید. کافی است با کارشناسان اپ ساز در تماس باشید و از مشاوره های آنان به خوبی استفاده نمایید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. نوید says:

    سلام اپلیکشن طراحی شده درامدش رو از کجا میشه کسب کرد

    • مریم استرحام says:

      سلام دوست عزیز این سوال خیلی بستگی داره به نوع اپلیکیشن شما.برخی از اپلیکیشن ها در ازای خدمات یا محصول درآمد کسب میکنند و هزینه دریافت می کنند. برخی اپلیکیشن ها از طریق جذب آگهی و … این بستگی به نوع اپلیکیشن شما داره در صورت نیاز می تونید از مشاوران اپ ساز کمک بگیرید برای این کار می تونید با شرکت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *