شبیه سازهای اندروید جزء برترین نرم افزارهایی است که امروزه کاربران زیادی را به خود علاقه مند کرده اند. با اپ ساز همراه باشید تا شما را با بهترین این شبیه سازها آشنا کنیم.

شبیه سازها از کجا آمده اند؟

تا به حال برایتان پیش آمده که از یک برنامه روی گوشی همراه تان زیاد استفاده کنید و دوست داشته باشید که آن را بر روی کامپیوترتان هم نصب کنید؟

با ظهور سیستم عامل های مخصوص موبایل بسیاری از نرم افزارهای دسکتاب با آن هماهنگ شدند و از طرفی تعداد زیادی از برنامه های اندروید هم با ویندوز و سایر سیستم عامل ها هماهنگ شدند. دلیل این امر، محبوبیت این برنامه ها بود که باعث می شد تا کاربران نیاز به استفاده از آن ها با هر دستگاه هوشمندی را احساس کنند. اما برخی از برنامه های اندروید به دلایل گوناگون به فرمت های قابل نصب بر روی دسک تاپ تبدیل نشد اند. پس اگر کاربران به استفاده از آن ها با لپ تاپ و کامپیوتر شخصی شان نیازمند باشند، باید چه کنند؟

اینجاست که شبیه سازهای اندروید روی کار آمدند و به سازندگان اپلیکیشن ها این امکان را دادند که به جای ایجاد نرم افزار با فرمت ها و نسخه های گوناگون، تنها آن ها را با این شبیه سازها تطبیق دهند. امروزه بسیاری از این شبیه سازها ایجاد شده اند و شما با نصب آن ها بر روی لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی تان می توانید آن را به گوشی موبایل یا تبلت کرده و محیط مشابه آن ها را ببینید.

Archon

Archon یک نرم افزار نیست بلکه به عنوان یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم مورد استفاده قرار می گیرد. با این جال کار این افزونه هم همان شبیه سازی محیط اندروید برای ویندوز و مک او اس است و به خوبی از این سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. نکته ای که در رابطه با Archon وجود دارد، این است که نصب این افزونه چندان ساده نیست. با ین حال کاربران زیادی مشتاق استفاده از آن هستند و استفاده از Archon را سایر شبیه سازها ترجیح می دهند. برای دانلود این افزونه می توان به این لینک مراجعه کنید.

koplayer

شبیه ساز koplayer یکی از جالب ترین شبیه سازهای ساخته شده برای اندروید بر روی کامپیوترهای شخصی است. تمرکز اصلی سازندگان این نرم افزار بر روی شبیه سازی بازی های اندرویدی است. با استفاده از این برنامه می توانید کیبورد کامپیوتر خود را به یک کنترلر بازی تبدیل کنید و از اجرای انواع بازی های موجود در مارکت های اندروید لذت ببرید. دانلود این شبیه ساز از طریق این لینک امکان پذیر است.

bluestacks

یکی از بهترین شبیه سازهای اندروید برای ویندوز و مک؛ برنامه bluestacks است. این برنامه که به صورت رایگان عرضه شده، امکان اجرای بسیاری از برنامه های اندروید را که اغلب بر روی سایر شبیه سازها اجرا نمی شوند، دارد. سرعت مناسب، عدم تداخل و کیفیت بالا در عملکر از جمله ویژگی های مثبت این شبیه ساز است که باعث شده تا کاربران به آن علاقه مند شوند. این برنامه را می توانید از اینجا دانلود کنید.

Andy

اگر به هر دلیل تمایل به استفاده از شبیه ساز bluestacks را نداشتید، می توانید شبیه ساز Andy را جایگزین آن کنید. این برنامه هم مانند buestacks از عملکرد قوی و به موقعی برخوردار است به گونه ای که در هنگام استفاده از آن احساس خواهید کرد که در حال کار با یکی از بهترین انواع گوشی های اندروید هستید. البته این تجربه به نوع و توان سیستم کامپیوتری شما هم وابسته است. رایگان بودن Andy یکی از اصلی ترین مزایای آن به شمار می رود و شما می توانید آن را از طریق این لینک به راحتی دریافت کنید.

NOX

اگر به دنبال یک شبیه ساز عالی برای اجرای بازی های مانند آسفالت ۸ یا کلش آف کلنز هستید، نرم افزار NOX می تواند گزینه خوبی برای تان باشد. البته دقت داشته باشید که این شبیه ساز تنها برای کاربران ویندوز در دسترس است.

تنظیمات قابل اعمال بر روی این برنامه به شما امکان می دهد که تا حد امکان از سیستم کامپیوتری خود استفاده کنید و از اجرای هر نوع برنامه ای بر روی آن لذت ببرید. برای دانلود این شبیه ساز می تونید از این لینک استفاده کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *