معرفی چند اپلیکیشن مسیریاب آنلاین قدرتمند

اپلیکیشن مسیر یاب

اپلیکیشن مسیر یاب

یکی از کارآمدترین اپلیکیشن هایی که ممکن است در هر جایی به شما کمک کند، اپلیکیشن مسیریاب است. مسیریاب آنلاین ساخته شده است تا زمانی که شما برای اولین بار به یک شهر وارد می شوید و یا مسیر تازه ای را برای سفر دنبال می کنید، همراه تان باشد. البته این تنها کارایی یک مسیر یاب نیست. شما با استفاده از این برنامه می توانید مکان های تاریخی و گردشگری، آثار باستانی، فروشگاه ها، هتل ها، پارک ها، مراکز درمانی و اداری و … را به آسانی بیابید و نیازی به پرس و جو و رفتن به راه های اشتباه نداشته باشید. در این مقاله از اپ ساز با چند مسیریاب آنلاین مفید آشنا شوید.

مسیریاب آنلاین waze

برنامه آنلاین waze یکی از قوی ترین برنامه های مسیریابی به شمار می رود. این برنامه را می توان به جای برنامه های تاکسی اینترنتی به رانندگان توصیه کرد. دلیل این پیشنهاد اطلاعات ترافیکی و سرعت بالای این مسیریاب آنلاین است. در این برنامه علاوه بر این اطلاعات، مکان دقیق موزه ها، رستوران ها، فروشگاه ها، اماکن ورزشی، تفریحی، درمانی، خدماتی و … را به راحتی می توان یافت.

اپلیکیشن مسیریاب Citymapper

یکی از مسیزیاب های هوشمند برای گوشی های موبایل اپلیکیشن Citymapper  است. این اپلیکیشن هم برای مسافران  هم برای شهروندان مفید خواهد بود؛ چرا که همه اطلاعات لازم برای گشت و گذار در شهر را در اختیار آن ها قرار می دهد. البته هدف اصلی این برنامه پیدا کردن بهترین مسیرهای حمل و نقل عمومی است. اما بنابراین اگر شما بخواهید مناسب ترین راه میان دو مکان را بر روی نقشه بیابید می توانید از این برنامه کمک بگیرید. یک ویژگی مثبت این برنامه امکان به اشتراک گذاری مسیرها در آن است و شما با استفاده از آن می توانید دوستان تان را برای رفتن به مکان های مختلف، یاری کنید.

اپلیکیشن مسیریاب بلد

بلد یک مسیریاب ایرانی و به زبان فارسی است که قابلیت رقابت با سایر اپلیکیشن های مسیریاب را دارد. از ویژگی های مفید این برنامه دستیار صدای آن است که نام خیابان ها و حرکت بعدی شما برای عبور از آن ها را بیان می کند. این مسیریاب اطلاعات لحظه ای ترافیک را در اختیار شما قرار می دهد و کمک می کند تا بتوانید با توجه به این اطلاعات زمان رسیدن به مقصدتان را تخمین بزنید.

اپلیکیشن مسیریاب Sygic

برنامه مسیریاب Sygic را در هر کشوری بر روی گوشی موبایل خود نصب کنید و ز آن لذت ببرید. این برنامه که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد، کل مسیر را به صورت یه بعدی به شما نشان می دهد و راهنمای سخنگوی آن شما را از هر راهنمای دیگری بی نیاز می کند. البته باید توجه داشته باشید که متاسفانه همه امکانات این برنامه در ایران قابل دسترسی نیست اما به هر حال می توانید از آن برای سفرهای درون شهری و برون شهری خود استفاده کنید.

اپلیکیشن مسیریاب Here we are

شاید دوست داشته باشید که یک مسیر را برای سفرهای آینده تان ذخیره کنید و یا مکان خاصی را با دوستان تان به اشتراک بگذارید. اپلیکیشن مسیریاب Here we are تمامی این امکانات را به شما می دهد و یک لیست از معروفترین مکان های موجود در اطراف تان را ر اختیارتان می گذارد. شباهت زیاد Here we are به waze بر محبوبیت آن افزوده است.

آی بنزین

اپلیکیشن پمپ بنزین یاب یا آی بنزین یکی از اصلی ترین اپلیکیشن های مورد نیاز برای سفرهای داخلی است. این برنامه که بسیاری از استان های کشور را تحت پوشش قرار می دهد به پیشنهاد شرکت پخش فراورده های نفتی ایران ساخته شده است. زمانی که GPS تان روشن باشد، لیستی از پمپ بنزین های فعال در سطح شهر برای تان نمایش داده خواهد شد و به این ترتیب می توانید نزدیک ترین جایگاه را انتخاب کرده و تعیین مسیر کنید.

اپلیکیشن مسیریاب Here maps

برنامه سبک و کم حجم Here maps توسط شرکت نوکیا ساخته شده است و ردیابی و مکان یابی در نقاط مختلف، آن هم به صورت آفلاین از مهم ترین ویژگی های آن است. این اپلیکیشن به خوبی از نقشه ایران پشتیبانی می کند.

اپلیکیشن نشان

نشان اپلیکیشن مسیریابی است که با راهنمای سخنگوی خود شما را تا رسیدن به مقصدتان همراهی می کند. این برنامه هشدارهایی را درباره حضور پلیس و دوربین های کنترل سرعت و … در اطراف رانندگان، ارسال می کند و از همه مهم تر مسیرهایی را پیشنهاد می کند که شامل طرح زوج و فرد نباشند. برای دانلود این برنامه از مایکت می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *