مقدمه آموزش کامل افزونه یواست سئو (Yoast SEO)

افزونه یواست سئو

افزونه یواست سئو

آموزش افزونه یواست سئو (Yoast SEO)

این روزها مراجعه به سایت ها و جستجو در اینترنت به یکی از امور اصلی زندگی ما تبدیل شده است. بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای رقابت با سایرین، به روز بودن، بهره گیری از تکنولوژی های جدید و از همه مهم تر، راحتی بیشتر در انجام کارها و تبلیغات شان، اقدام به طراحی یک وب سایت کرده اند. شرط پیشرفت این وب سایت ها و برتری آن ها نسبت به رقبا، توجه به سئو و بهینه سازی است. افزونه ی یواست سئو این کار را برای شما بسیار راحت کرده است.

شاید تبلیغات زیادی را درباره سئو دیده باشید و هزینه قابل توجهی که باید در ازای این کار بپردازید، شما را نگران کرده باشد. اما اگر با افزونه هایی مانند یواست سئو آشنا شوید، خواهید دید که بهینه سازی سایت تان چندان کار سختی نیست و خودتان هم می توانید آن را انجام دهید. ما به شما کمک می کنیم تا هر آن چه را که برای سئوسازی سایت تان با یواست سئو نیاز دارید، بیاموزید. پس مقاله مان را تا انتها مطالعه کنید.

چرا وب سایت ها به سئو نیاز دارند؟

همه سایت ها و به خصوص آن هایی که با هدفی مشترک در حال فعالیت هستند، با یکدیگر رقابت می کنند. از آن جا که کاربران معمولا به اولین سایت هایی که در نتایج جستجو نمایش داده می شوند، توجه بیشتری دارند، صاحبان و مدیران سایت ها در تلاش برای رسیدن به بالاترین جایگاه و قرار گیری نام و لینک سایت شان در صفحات اولیه موتورهای جستجو هستند. به همین دلیل و با توجه به افزایش تعداد سایت ها، رقابت بسیار تنگاتنگ شده و گوگل به عنوان یک موتور جستجوی قوی، الگوریتم ها و سیاست های جدید و البته سخت گیرانه ای را برای رتبه بندی وب سایت ها در نظر می گیرد.

بنابراین همه مدیران سایت ها در تلاش هستند تا سایت خود را با این الگوریتم ها تطبیق داده و رتبه بالاتری را کسب کنند. اگر شما هم در این رقابت شرکت کرده اید، می توانید از افزونه های مخصوص بهینه  سازی سایت مانند یواست سئو کمک بگیرید که در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

درباره افزونه یواست سئو چه می دانید؟

بهتر است تا در ابتدا یک دید کلی نسبت به این افزونه پیدا کنید. یواست سئو از افزونه های پرطرفدار وردپرس است که کار با آن، سایت شما را به یک رتبه قابل قبول خواهد رساند. این افزونه که از نسخه جدید وردپرس به خوبی پشتیبانی می کند، تقریبا تمام ویژگی های افزونه های دیگر سئو را هم مانند Meta Robots، RSS Footer  و … شامل می شود. همین موضوع باعث گستردگی بیشتر یواست سئو شده و راه اندازی آن را کمی مشکل کرده است. اما نگران نباشید؛ چرا که ما در این آموزش قصد داریم تا تمام آن چه را که برای کار کردن با این افزونه نیاز دارید، برای تان بیان کنیم. این آموزش در دو بخش ارائه شده است. بخش اول مربوط به نحوه نصب و انجام تنظیمات افزونه و بخش دوم در ارتباط با چگونگی استفاده از آن برای تولید محتوا می باشد.

اگر می خواهید وب سایت خوبی داشته باشید که هم مخاطبان از آن لذت ببرند و هم در گوگل معتبر شناخته بشه و در سرچ بیشتر دیده بشید حتما مقاله بعدی را مطالعه کنید. در صورت نداشتن فرصت کافی برای انجام سئوی سایت مرکز طراحی و ساخت اپلیکیشن های موبایل اپ ساز همراه شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *