افزایش مشتری برای رستوران با استفاده از اپلیکیشن

جذب مشتری برای رستوران

جذب مشتری برای رستوران

ما در دنیایی زندگی می کنیم که در آینده ای نه چندان دور، تعداد گوشی های همراه و دستگاه های هوشمند موجود در آن از تعداد انسان ها بیشتر خواهد شد. در حال حاضر روز به روز بر تعداد برنامه های قابل نصب بر روی این دستگاه ها افزوده می شود و هر کدام از این برنامه ها در رقابت برای جذب مشتری بیشتر هستند. در این میان اپلیکیشن های رستورانی و سفارش غذا رونق زیادی گرفته اند و به عنوان یک راهکار مفید برای جلب توجه مشتری برای رستوران ها شناخته می شوند.

ما در این مقاله سعی داریم تا در مورد افزایش مشتریان یک رستوران صحبت کنیم و بگوییم که چطور یک اپلیکیشن می تواند بر این موضوع تاثیرگذار باشد.

مزایای داشتن اپلیکیشن را دست کم نگیرید

درست است که ساخت برنامه موبایل به زمان و هزینه نیاز دارد؛ اما مزایای که این برنامه برای کسب و کار شما دارد، همه این هزینه ها را جبران خواهد کرد. شما می توانید با داشتن یک اپلیکیشن، بسیاری از هزینه های خود را به خصوص برای تبلیغات کم کنید و تمرکز خود را به جذ مشتری با استفاده از این برنامه اختصاص دهید. در ادامه به برخی از این مزایا اشاره خواهیم کرد.

با اپلیکیشن به روز خواهید بود

شما به عنوان صاحب یک رستوران وظیفه دارید که تا جای امکان محیط کارتان را با جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی ها به روز کنید و سعی داشته باشید تا در رقابت با سایر رستوران ها، به زیبایی و شیک بودن، آرامش، رضایت مشتریان، منوی خوب و تبلیغات برای رستوران خود اهمیت دهید.

همان طور که خودتان هم می دانید و احتمالا از اپلیکیشن های موجود برای رستوران ها استفاده کرده اید، روز به روز بر تعداد این برنامه ها افزوده می شود و هر رستوران و مرکز تهیه غذایی باید برای پیشی گرفتن از رقبای خود اقدام به طراحی یکی از این اپلیکیشن ها کند. داشتن یک اپلیکیشن به مشتریان شما ثابت می کند که شما تمام تلاش تان را برای ارائه بهترین خدمات روز به آن ها به کار می گیرید.

منوی همیشه در دسترس

طراحی یک اپلیکیشن می تواند به جذب مشتری برای رستوران شما کمک کند و آن ها را از منو و برنامه های غذایی رستوران تان آگاه نماید. بسیاری از مشتریان دوست دارند تا همیشه از منوی غذاهای طبخ شده در رستوران شما آگاهی ادشته باشند، قیمت ها را بدانند و در منزل خود با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش غذا کنند.

تعامل با مشتریان

یکی از راه های جذب مشتری برای رستوران، توجه به خواسته و نظرت آن ها است. مشتریان می توانند نظراتشان را از طریق اپلیکیشن به شما انتقال دهند و شما را از میزان رضایت شان، آگاه کنند. شما هم با احترام گذاشتن به نظرات آن ها ثابت می کنید که نظراتشان برایتان اهمیت دارد و به تعامل با مشتریان تان افتخار می کنید.

تبلیغات رایگان

یکی از راه های افزایش مشتری برای رستوران انجام تبلیغات است. اگر شما یک اپلیکیشن داشته باشید می توانید به طور رایگان تبلیغات کنید و همه آن چه را که مشتریان باید درباره کارتان بدانند، به آن ها بگویید.

اطلاع رسانی درباره تخفیف ها

قیمت مناسب غذاها قطعا باعث افزایش مشتریان برای هر نوع خدماتی می شود. به خصوص افرادی که می خواهند مهمانی های خود را در یک رستوران برگزار کنند، در کنار کیفیت حتما به قیمت غذاها به عنوان یک فاکتور مهم فکر می کنند. شما می توانید به مناسبت های مختلف تخفیف هایی را در نظر بگیرید و آگهی آن را در اپلیکیشن خود قرار دهید. به این ترتیب شاهد جذب مشتری برای رستوران خود خواهید بود.

کیفیت غذاهایتان را به همه نشان دهید

مشتریان قبلی شما می توانند در مورد کیفیت غذاهای شما نظر بدهند و شما با ثبت و نمایش این نظرات در اپلیکیشن خود، امکان جذب مشتری برای رستوران خود را خواهید داشت. قرار دادن دکمه ای برای پسند کردن غذاها در کنار عکس هایشان می تواند هر فردی را وسوسه کند که حداقل یک بار غذای رستوران شما را امتحان کند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *