۱۰ اپلیکیشن برتر آیفون که کاربران اندروید از آن ها بی بهره اند

اپلیکیشن آیفون

اپلیکیشن آیفون

شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که فکر می کنند سیستم عامل اندروید خدمات بیشتری را نسبت به IOS ارائه می دهد و یا به دلیل قیمت بیشتر گوشی های آیفون ترجیح می دهید تا کاربر اندروید باقی بمانید. اما آشنایی با ویژگی های خاص IOS و همچنین اپلیکیشن های اختصاصی آن ممکن است نظرتان را عوض کند تا حدی که به فکر تحقیق در مورد تفاوت های این دو سیستم عامل بیفتید و یا بخواهید در آینده نزدیک یکی از گوشی های پشتیبانی کننده از IOS را خریداری کنید. ما در این مقاله از اپ ساز چند اپلیکیشن آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد. اپلیکیشن هایی که به طور اختصاصی برای کاربران IOS طراحی شده و کاربران اندروید از آن ها بی بهره اند.

Giphy Cam

یکی از برترین برنامه هایی که کاربران را حیرت زده کرده، اپلیکیشن آیفون Giphy Cam نام دارد. این برنامه امکان ساخت تصاویر با فرمت Gif را برای کاربران فراهم می کند. ساده بودن نحوه انجام کار،به اشتراک گذاری نتایج و خلاقیت ساخت، از ویژگی های این برنامه به شمار می رود.

Fresh Air

برنامه های متعددی برای اطلاع از وضعیت آب و هوا ساخته شده اند. اما اپلیکیشن آیفون Fresh Air به طور اختصاصی در اختیار کاربران IOS قرار گرفته تا از نحوه تغییر آب و هوا در آینده هم مطلع شوند و وضعیت جوی را برای روزهای پیش رو زیر نظر داشته باند.

Mr Jump

اپلیکیشن آیفون Mr Jump یکی از بازی های ساده و در عین حال دوست داشتنی برای کاربران آیفون است. این بازی که شباهت زیادی به بازی Floppy Bird دارد، با طراحی جذاب و مهیج خود، کاربران را ساعت ها سرگرم می نماید.

Litely

اگر علاقه مند به عکاسی و ادیت کردن تصاویر شخصی خود هستید، اپلیکیشن آیفون Litely را از دست ندهید. این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا ضمن حفظ تصویر اصلی، از فیلترهای جذابی استفاده کرده و تصاویرتان را ویرایش کنید. برنامه Litely با بهره گیری از فیلترهای قدرتمند و ظریف، تصاویر جذاب، هنری و حرفه ای را به شما تحویل می دهد.

Paper

اپلیکیشن آیفون  Paper تجربه جدیدی از یاد داشت برداری توسظ گوشی هوشمند را به شما هدیه می دهد. این برنامه که مختص گوشی های آیفون ساخته شده، تمامی انتظارات شما از یک برنامه کاربردی یاد داش برداری را برآورده می کند. این اپلیکیشن حس نوشتن بر روی کاغذ را برای شما تداعی می کند. شما در حین کار با این برنامه می توانید از نمودارها، لیست ها و بسیاری از امکانات ویژه استفاده کنید.

Loopy HD

به کاربرانی که علاقه مند به موسیقی هستند توصیه می کنیم تا حتما اپلیکیشن آیفون LOopy HD را بر روی گوشی موبایل یا تبلت خود نصب کنند. این برنامه به شما امکان می دهد که بدون نیاز به هیچ برنامه و دستگاهی، صداهای خواننده ها را روی هم قرار داده، موسیسقی های جدید و جذاب بسازید و میکیس جذابی از موسیقی ها و ترانه های موجود ایجاد کنید.

Manual

اپلیکیشن آیفون Manual یکی دیگر از برنامه های مفید و سرگرم کننده آیفون است. این برنامه برای انجام تنظیمات جالب و مفید روی گوشی شما طراحی شده و امکان استفاده از تمامی قابلیت های دستگاه هوشمند شما را فراهم می کند. تنظیمات فوکوس، میزان سرعت شاتر، تراز سفیدی و … از جمله این تنظیمات است.

Tweetbot

یکی از امکاناتی که کاربران شبکه های اجتماعی دوست دارند که در اختیار خود داشته باشند، دسترسی به آمار و وضعیت پست ها و توئیت های آن ها است. کاربران IOS با استفاده از این اپلیکیشن آیفون می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را به راحتی به دست آورده و توئیتر خود را به درستی مدیریت کنند.

Sky Guide

این اپلیکیشن دارای یک قطب نمای داخلی است. علاوه بر این در صورت استفاده از آن می توانید محل دقیق صورت های فلکی را با توجه به موقعیت مکانی خود بیابید.

Overcast

برای گوش دادن به پادکست ها می تواند از این اپلیکیشن آیفون استفاده کنید. این اپلیکیشن که هم اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار رفته، با قابلیت جالب خود، وقفه ها و زمان های سکوت را از بین می برد و به این ترتیب زمان پادکست را کوتاه تر می کند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *