طراحی اپلیکیشن بیمه

طراحی اپلیکیشن بیمه

امروزه خدمات بیمه ای آنقدر گسترده شده اند که بهره مندی از همه آن ها زمان بر است و به شناخت آن ها نیازمند می باشد. هر کدام از خدمات بیمه ای از شرایط و ضوابط خاصی برخوردار است و آشنایی با همه آن ها می تواند منجر به تصمیم گیری درست و استفاده از بهترین خدمات در زمانی مناسب شود. ما طراحی اپلیکیشن بیمه را به نمایندگان، مشاوران و فعالان این زمینه پیشنهاد می دهیم تا ضمن کاهش دغدغه های خودشان، راحتی و سریع تر انجام شدن امور را به مشتریان خود هدیه دهند.

چرا اپلیکیشن بیمه؟

در حال حاضر انواع اپلیکیشن ها مورد استفاده قرار گرفته اند و کاربران برای انجام بسیاری از امور روزانه خود به صورت آنلاین و از راه دور اقدام می کنند. با توجه به این موضوع، طراحی اپلیکیشن بیمه به روز و همگام بودن شما با تکنولوژی های روز را تضمین می کند و این امکان را به مشتریان تان می دهد که با آرامش خاطر و در فرصت مناسب تمامی اطلاعات مرتبط با کار شما، قوانین، شرایط و ضوابط آن را مطالعه کنند و از همه مهم تر این که مزایای بیمه شما را بشناسند و با اطمینان کامل با شما قرارداد ببندند.

هر آن چه را که نیاز است به مشتریان خود بگویید

شاید برای تان پیش آمده باشد که هنگام معرفی بیمه و شرایط و مزایای آن، در حین صحبت متوجه بی رشعبتی و عدم تمرکز مشتریان شوید و یا احساس کنید که آن ها نسبت به آن چه که گفته اید دچار تردید شده اند و نیاز دارند تا با دیگران مشورت کنند.

داشتن یک اپلیکیشن بیمه به شما امکان می دهد که تنها با معرفی آن به مشتریان تان، از زیاده گویی و بیان تمامی جزئیات و مراحل در یک جلسه حضوری یا تلفنی رهیز کنید.

بهترین نوع مشاوره را به مشتریان ارائه دهید

به جز آن چه که شما درباره مزایای بیمه خود به مشتریان می گویید، نوعی مشاوره دیگر هم می تواند آن ها را به سمت شما هدایت کند. مشتریان معمولا تمایل دارند تا از تجربیات دیگران استفاده کنند و با افرادی که قبلا با شما قرارداد بسته و از خدمات تان بهره برده اند مشورت کنند.

خب چه چیزی بهتر از یک اپلیکیشن همیشه در دسترس می تواند به آن ها کمک کند؟ تنها کاری که شما باید انجام دهید، ایجاد پنل کاربری برای افراد و فراهم کردن بستری برای ثبت نظرات و تبادل اطلاعات میان آن ها است.

کاربرانی که از خدمات شما راضی هستند، با بیان تجربیات و میزان رضایت خود باعث ترغیب سایر کاربران به سوی شما می شوند و خواهید دید که رفته رفته بر تعداد مشتریان تان افزوده خواهد شد.

ایجاد یک بانک اطلاعاتی قوی و ایمن

اطلاعات زیادی در دفاتر بیمه ثبت می شوند. اطلاعاتی که امنیت و حفاظت از آن ها بسیار مهم و حیاتی است. ثبت درست این اطلاعات نیاز به دقت بالایی دارد و نگهداری از آن ها هم مسئولیت بزرگی است.

کار ساخت اپلیکیشن بیمه را به یک تیم طراحی خبره و قوی بسپارید و با بالا بردن سطح امنیت سیستم خود، به جای استفاده از دفاتر حجیم، اطلاعات را در یک پایگاه داده امن و آنلاین ذخیره کنید.

جستجوی پیشرفته

مشتریان شما با جستجو در اپلیکیشن می توانند پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنند و به جای برقراری تماس و ماندن در صف انتظار به آن چه که نیاز دارند خواهند رسید.

خبرنامه خود را راه اندازی کنید

زمانی که خدمتی جدید را به خدمات خود اضافه می کنید و یا دوست دارید تا موضوعی را به اطلاع مشتریان وفادار خود برسانید، اپلیکیشن بیمه به شما کمک خواهد کرد. با ارسال نوتیفیکیشن از طریق این برنامه بدون هیچ هزینه ای اطلاعات جدید را به مشتریان خود برسانید و آن ها را از تخفیف ها، شرایط جدید، اتمام قراردادها، انجام موفقیت آمیز پرداخت ها و … آگاه کنید.

اگر تمایل به ساخت چنین اپلیکیشنی دارید و یا می خواهید در این باره اطلاعات بیشتری کسب کنید، با تیم ما در تماس باشید. یا تقاضای خود را از طریق این لینک برای ما ارسال نمایید.

روز های هفته به جز پنجشنبه ها و جمعه ها از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۵ الی ۱۷ با شماره های زیر پاسخ گوی شما هستیم: 
۰۲۱۲۸۴۲۴۵۸۴ – ۰۷۱۳۲۳۴۴۵۸۴ 

شماره تلفن واتس اپ و تلگرام پشتیبانی اپ ساز: ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷
اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *