تیم تولید اپلیکیشن

تیم تولید اپلیکیشن

انتخاب تیم طراح و تولید کننده اپلیکیشن یکی از دغدغه های صاحب مشاغل و افراد متقاضی برای ساخت یک برنامه موبایل است. تخصص، ارتباط درست و تعامل مداوم تیم با سفارش دهنده و از همه مهم تر، همکاری اعضا برای تحویل به موقع محصول می تواند معیارهایی برای انتخاب یک تیم تولید برنامه موبایل باشند. در این مقاله از اپ ساز قصد داریم تا حداقل انتظاراتی که از یک تیم ساخت اپلیکیشن وجود دارد را معرفی کنیم تا اگر زمانی قصد سفارش ساخت یک برنامه را داشتید، بتوانید بهترین تیم را از میان گزینه های موجود انتخاب کنید.

تخصص

همانطور که قبلا بیان کردیم، تخصص اعضای تیم برای طراحی یک برنامه مفید وکاربردی باید مورد توجه قرار بگیرد. یکی از راه های تشخیص این موضوع، مشاهده نمونه کارهای تولید شده توسط تیم است که شما را به سمت انتخاب درست هدایت می کند. اکثر تیم های ساخت اپلیکیشن به نام خود وب سایت هایی را ثبت کرده اند و نمونه کارها و شرحی از توانایی های خود را در آن قرار داده اند.

تخصص اعضای تیم به خصوص در حوزه امنیت و برنامه نویسی مانند اندروید، تاثیر زیادی در نتیجه بخش بودن اپلیکیشن و بازگشت هزینه های شما خواهد داشت.

تعامل بین اعضای تیم

به احتمال زیاد، شما همه اعضای تیم را از نزدیک ملاقات نخواهید کرد به خصوص اگر سفارش ساخت اپلیکیشن خود را به صورت غیرحضوری ثبت کرده باشید، اما باید بدانید که تعامل و همکاری بین اعضای این تیم کارایی و کیفیت اپلیکیشن شما را تضمین می کند. تیمی را تصور کنید که در آن اعضا با اختلاف نظرهای شدید در حال کار هستند و رسیدن به یک هد و نتیجه واحد در میان آن ها کار ساده ای نیست. قطعا اگر محصولی در این برنامه تولید شود، بهترین محصول ممکن نخواهد بود و به احتمل زیاد، پروسه تولید آن زمان بیشتری را هم طلب خواهد کرد.

آشنایی با نیازهای شما

تیمی که برای صحبت با شما وقت کافی را در نظر می گیرد، دغدغه ها و توقعات شما را جویا می شود و سعی می کند تا آن چه را که مورد انتظارتان است، در اپلیکیشن تان پیاده کند، قطعا بهترین گزینه خواهد بود.

برگزاری جلسات حضوری یا غیرحضوری

تعامل با شما و ارائه گزارشاتی از روند طراحی و تولید اپلیکیشن هم می تواند یکی از نشانه های انتخاب بهترین تیم باشد. این تعامل بسته به زمان، مکان و شرایط هر دو طرف می تواند به صورت حضوری برگزار شود و یا طی جلسات غیرحضوری و از طریق رسانه های مختلف صورت پذیرد.

تجربه کاری

قبلا هم گفتیم که دیدن نمونه کارهای یک تیم و بررسی آن ها می تواند برای انتخاب یا عدم انتخاب آن مفید باشد. تیمی که توانسته محصولات مختلفی را بسازد و ایده های کارآمدی را در طراحی آن ها به کار بگیرد، به احتمال قوی از عهده انجام سفارش شما هم بر خواهد آمد.

آشنایی با نیازهای روز

ممکن است شما د مورد نیازهای خود اطلاعات زیادی نداشته باشید. تعجب نکنید، در بسیاری از این موارد این اتفاق می افتد و سفارش دهنده به دلایلی توانایی ارائه توضیحات کامل در مورد محصول مورد انتظارش را ندارد. در چنین حالتی اعضای تیم باید تبحر و نیازسنجی لازم را داشته باشند و تا حدود امکان و منطقی توقعات شما و گام بعدی کار را حدس بزنند.

توانایی شناخت بازار و رقبا

شناخت بازار و رقبا به طراحی و ساخت یک اپلیکیشن ممتاز کمک می کند.

پاسخ گویی و پشتیبانی از محصول

تیم سازنده اپلیکیشن شما باید متعهد باشد که تمام بروز رسانی ها، مشکلات احتمالی و نیازهای آتی شما را در نظر گرفته و به آن ها پاسخ دهند. ضمانت پشتیبانی از محصول می تواند گام مهمی ر انتخاب بهترین تیم ساخت اپلیکیشن مورد نظر شما باشد.

هزینه مناسب

هزینه ساخت برنامه موبایل به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما تیمی را باید انتخاب کرد که هزینه معقول و منطقی را پیشنهاد می دهد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *