با ساخت اپلیکیشن به یک مشاور املاک حرفه ای تبدیل شوید

اپلیکیشن مشاور املاک

اپلیکیشن مشاور املاک

همه ما از اهمیت اپلیکیشن ها در زندگی خود اطلاع داریم. یکی از بهترین اپلیکیشن هایی که در این روزها طرفدار زیادی دارد، اپلیکیشن مشاور املاک است. شاید خودتان صاحب یک بنگاه مشاوره املاک باشید و یا دوست دارید تا با صرف زمان کمتری خانه مورد نظرتان را انتخاب کنید. در این صورت یک اپلیکیشن مشاور املاک می تواند کمک زیادی به شما بکند و بدون هیچ زحمتی شما را به مشتریان معرفی نموده و یا خانه و ملک مورد نظر را برای تان بیابد.

ما در این مقاله سعی داریم تا مزایای یک برنامه مشاوره املاک را به شما معرفی کنیم و از طرفی میخواهیم که اگر شما یک بنگاه دار هستید و یا به این شغل علاقه مند شده اید، با کمک یک برنامه موبایل به یک مشاور املاک حرفه ای و درجه یک تبدیل شوید.

یک اپلیکیشن چه کمکی به شما می کند؟

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که طراحی یک اپلیکیشن قرار است چه کمکی به شما بکند؟ شاید به این فکر میکنید که هزینه اجاره یا خرید بنگاه، وسایلی مثل میز و صندلی و … و دوندگی های اداری که باید انجام دهید و قطعا بی هزینه نیست، ضرورت بیشتری دارد و نیازی نیست تا در این اوضاع، برنامه موبایل سفارش دهید.

از نظر ما هم هزینه هایی که انجام داده اید قابل توجه هست اما مطمئن باشید که داشتن یک اپلیکیشن و صرف هزینه برای آن، به زودی سود آور خواهد شد و سرعت شما برای رشد و پیشرفت را چند برابر خواهد کرد.

در ادامه درباره این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد.

– راه را برای مشتریان هموارتر می کنید

هر ملکی را که قرار است به فروش بگذارید و یا اجاره بدهید، با ثبت برخی از مشخصات در اپلیکیشن خود ثبت کنید.

قیمت ها را مشخص کنید و در صورت امکان چند عکس از منزل بگیرید و در اپلیکیشن قرار دهید. با این کار مشتریان موارد جدید را می شناسند و با دیدن قیمت و تصاویر ملک در مورد آن تصمیم گرفته و شما را در جریان خواهند گذاشت.

البته لازم نیست که آدرس کامل ملک یا مشخصات صاحب آن را به طور دقیق بیان کنید. همین که بگویید ملک در چه منطقه ای واقع شده است کافی است و بقیه مشخصات را به صورت حضوری به مشتریان بگویید.

– از برنامه های جانبی بهره مند شوید

چه اپلیکیشنی بهتر از یک برنامه مشاوره املاک می تواند از برنامه های مکان نما مثل گوگل مپ استفاده کنند. شما با استفاده از این برنامه می توانید مکان دقیق یا تقریبی ملک را به مشتریان اطلاع دهید و در بخش تماس با ما یا هر بخش دیگری که برای برقراری ارتباطات با مشتریانتان در نظر گرفته اید، مکان دقیق بنگاه تان را مشخص کنید.

– انتخاب راحت بهترین ملک

هر مشتری با توجه به میزان سرمایه و معیارهایی که در ذهن خود دارد مثل اندازه و متراژ آن، تعداد اتاق خواب ها، سن ساختمان، موقعیت جغرافیایی آن و … به یک دفتر مشاور املاک مراجعه می کند. شما با استفاده از یک اپلیکیشن مشاور املاک می توانید زحمت مشتریان برای مراجعه حضوری به ملک را کم کنید و از طرفی خودتان هم زمان زیادی را صرف جستجو در میان دفاتر و مشخصات املاک نخواهید کرد.

جستجوی پیشرفته در اپلیکیشن، به شما امکان می دهد که بدون هیچ دغدغه ای تمامی موارد را با مشتریان تان به اشتراک بگذارید و آن ها هم با استفاده از فیلترها و با در نظر گرفتن معیارهای مورد نظرشان بهترین مورد را انتخاب کنند.

– ایجاد پروفایل کاربری برای مشتریان

مشتریان شما می توانند بخشی مجزا برای خود داشته باشند و با ثبت اطلاعات شخصی شان در آن با شما در ارتباط باشند. این افراد می توانند آن چه را که در مورد یک ملک در نظر دارند در پروفایل خود مشخص کنند. در چنین حالتی زمانی که یک ملک با شرابط مطلوب در دفتر و اپلیکیشن ثبت شود، پیامی برای صاحب پروفایل ارسال می شود تا در صورت تمایل برای مشاهده و بستن قرارداد اقدام کند.

– دریافت کمیسیون از طریق اپلیکیشن

– امکان مقایسه قیمت ها

– بازدید مجازی از ملک

– بررسی همه موارد ثبت شده در دفتر

و بسیاری از مزایای دیگر را با استفاده از یک اپلیکیشن می توان به دست آورد و از نتایج مثبت آن بهره مند شد.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *