معرفی ۱۰ اپلیکیشن پرکاربرد در سفر

اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر

اپلیکیشن مناسب سفر

در گذشته برای رفتن به سفر باید دفترچه راهنمای مقصد و راه ها تهیه می شد. در آن زمان رفتن به مسیرهای دور و جدید برای کسانی که به تازگی رانندگی را فرا گرفته بودند، چندان کار ساده ای نبود. امروزه با استفاده از اپلیکیشن هایی که روی گوشی موبایل و تبلت نصب می شوند به راحتی می توان راه ها را یافت. از وضعیت هوا و جاده ها مطلع شد و بهترین هتل یا ویلا را برای اقامت انتخاب کرد. در ادامه اپ ساز به معرفی ۱۰ نمونه از اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر را به شما معرفی خواهید کرد تا برای سفرهایی که در پیش دارید آماده تر و مجهزتر باشید.

گوگل مپ

گوگل مپ یا نقشه گوگل به شما امکان دسترسی به نقشه بیش از ۲۲۰ کشور جهان را می دهد. با استفاده از این نقشه می توانید محل دقیق اماکن تاریخی، تفریحی، زیارتگاه ها، اقامتگاه ها و جاذبه های گردشگری و طبیعی شهرها و کشورهای مختلف را پیدا کنید. علاوه بر این می توانید موقعیت خود را در هر لحظه از سفر ارزیابی کنید و مناسب ترین راه ها را در پیش بگیرید.

تریپین

دومین کار مهم بعد از انتخاب مقصد، مشخص کردن یک اقامتگاه مناسب و مطمئن است. اپلیکیشن تریپین با معرفی ویلاها، خانه ها و اقامتگاه های متنوع، امکان انتخاب و رزرو مناسب ترین آن ها را برای تان فراهم می کند تا با خیالی آسوده به سمت مقصدتان حرکت کنید. این اپلیکیشن از اپراتورهای همیشه آنلاینی برخوردار است که پاسخگوی سوالات شما در هر ساعت از شبانه روز می باشند.

Foursquare

اپلیکیشن Foursquare به شما برای شناسایی و انتخاب بهترین رستوران ها و غذاخوری ها کمک می کند. با توجه به این که تعداد کاربران ایرانی این اپلیکیشن رو به افزایش است، نصب و استفاده از آن خالی از لطف نیست.

۱۴۱

اپلیکیشن ۱۴۱ توسط مرکز مدیریت راه های کشور ایجاد شده تا مسافران به کمک آن بتوانند از وضعیت آب و هوا، تصادفات و انسدادهای جاده ای، اطلاعات کارگاه های جاده ای و … مطع شوند و سفر ایمن و بی دغدغه ای را تجربه کنند.

اپلیکیشن iTtranslate

اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید و با زبان مردم کشور مقصد آشنایی ندارید، استفاده از این برنامه می تواند برایتان مفید باشد. تنها کافی است که جمله ای را بگویید و از مخاطب خود بخواهید تا به ترجمه آن گوش دهد. البته این اپلیکیشن نقاط ضعفی هم دارد اما بهترین ویژگی آن امکان دانلود پکیج ها برای استفاده از آن به صورت آفلاین است.

اپلیکیشن چمدان

جمع کردن وسایل برای سفر یکی از مهم ترین کارها است و به دقت زیادی نیاز دارد. باید بدانید که در مقصد به چه وسایلی نیازمند هستید، با توجه به آب و هوای آن جا بهتر است چه نوع لباسی را همراه داشته باشید و …

اپلیکیشن چمدان به شما می کند تا لیستی از مهم ترین وسایل خود را تهیه کنید و هر کدام از وسایل را که در چمدان خود قرار دادید، تیک مربوط به آن را هم بزنید. شما می توانید برنامه را شخصی سازی کنید و با توجه به تعداد همراهان و علاقه مندی های خودتان، مهم ترین وسایل را جمع آوری کنید. این برنامه به شما وسایلی را که در بیشتر سفرها به همراه داشته اید یادآوری می کند.

اپلیکیشن مناسب سفر

چارترز

چارترز برنامه ای برای دریافت ارزانترین بلیت ها است. این برنامه با بسیاری از آژانس های هواپیمایی قرارداد دارد و در هر جستجو بیش از ۶۰۰۰ پرواز را بررسی کرده و ارزان ترین آن ها را به شما نمایش می دهد.

google trips

برنامه ای که اطلاعات جستجو شده توسط شما در مورد یک مکان را جمع آوری کرده و بهترین پیشنهادات را به شما ارائه می دهد.

Trivago

Trivago اپلیکیشن محبوب رزرو هتل در بسیاری از کشور ها است. در این اپلیکیشن می توانید فیلترهای مختلفی را برای هر جستجو تعیین کنید و لیست هتل ها را با توجه به هزینه، اماکن تفریحی و گردشگری اطراف، واحدهای پولی، کیفیت و … ببینید.

اپلیکیشن Booking

این برنامه یکی از بهترین برنامه های رزرو هتل در سراسر جهان است. شما با استفاده از این سرویس می توانید بهترین و مناسب ترین هتل ها را با توجه به هزینه و امکانات موجود در آن ها انتخاب کنید و به این طریق سفری به یادماندنی و آسوده داشته باشید.

امیدواریم توانسته باشیم در مقاله ” اپلیکیشن های پرکاربرد در سفر ” اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *