اپلیکیشن مشابه فیدیبو با همه ی ویژگی ها و قابلیت های آن

اپلیکیشن مشابه فیدیبو

اپلیکیشن مشابه فیدیبو

با افزایش میزان استفاده از موبایل و تبلت و همچنین دسترسی راحت تر به اپلیکیشن ها نسبت به برنامه های ویندوز، استقبال برای استفاده از این برنامه ها بیشتر شده است. اگر کتاب های فیزیکی را با ایبوک ها یا همان کتاب های الکترونیکی مقایسه کنید، اولین و مهمترین مزیت ایبوک ها را در دسترسی سریع تر و همیشگی به آن ها خواهید یافت. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از نرم افزارهای قابل نصب بر روی دستگاه هوشمند خود، بخش هایی از کتاب را علامت بزنید، یادداشت هایی را به آن اضافه کنید و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این مقاله قصد داریم تا شما را با یک اپلیکیشن کارآمد در حوزه کتاب و کتاب خوانی با نام فیدیبو آشنا کنیم و به شما بگوییم که اگر قصد ساخت اپلیکیشن مشابه فیدیبو را دارید، باید به چه نکاتی توجه داشته باشید.

ما فیدیبو را انتخاب کرده ایم، چون:

– بزرگترین پلتفرم کتاب های الکترونیکی به زبان فارسی است. این پلتفرم برای استفاده در ویندوز، IOS و اندروید ایجاد شده و امکانات فوق العاده جذاب و منحصر به فردی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

– ناشران ایرانی و بین المللی زیادی با این کتابخوان همکاری می کنند.

– رعایت قوانین مهم ترین هدف مدیران و سازندگان این پلتفرم است و به خوبی از عهده حفظ حریم شخصی کاربران و حقوق ناشران و ذینفعان کتاب ها بر آمده اند.

– تنوع کتاب ها و پشتیبانی از بیشترین عناوین و موضوعات مهم (بیش از هفت هزار عنوان کتاب) از جمله ویژگی های این کتابخوان است که توانسته کاربران زیادی را شیفته و مجذوب خود نماید.

– تخفیف های منظم و وسوسه کننده این برنامه قیمت کتاب ها را به میزان زیادی (گاهی بیش از ۶۰ درصد) کاهش می دهد. چه چیزی بهتر از این که بتوان با صرف هزینه کم به مطالعه کتاب های جذاب و مورد علاقه خود پرداخت؟

اپلیکیشن مشابه فیدیبو باید این ویژگی ها را داشته باشد:

امکان یادداشت گذاری در قسمت های مختلف کتاب

حاشیه نویسی و یادداشت برداری در کتاب، کاری است که مورد علاقه بسیاری از افراد می باشد. اپلیکیشن شما هم مانند فیدیبو باید این امکان را در اختیار کاربر قرار دهد تا بتواند تعامل بهتری با برنامه تان داشته باشد. فیدیبو با بهره گیری از فضای ابری آنلاین خود سعی در محافظت از یادداشت های کاربران دارد به طوری که همیشه بتوانند به آن ها دسترسی داشته باشند.

عدم نیاز به اینترنت برای مطالعه کتاب ها

کاربران دوست دارند تا در هر ساعت از شبانه روز و هر جایی که تمایل داشتند، کتاب مورد علاقه خود را بخوانند. از آن جا که دسترسی به اینترنت همیشه امکان پذیر نیست، اپلیکیشن مشابه فیدیبو باید امکان مطالعه آفلاین کتاب ها را برای خوانندگان فراهم کند. استفاده از اینترنت در فیدیبو فقط برای خرید، مشاهده و به روز رسانی محصولات فروشگاه و ثبت نظرات، نیاز است.

امکان ایجاد تغییر و سفارشی سازی کتاب ها

اپلیکیشن شما می تواند به گونه ای باشد که کاربران آن فونت، رنگ پس زمینه، سایز متون و هر المان دیگری را به دلخواه خود تغییر دهند. بدین ترتیب برنامه شما به عنوان یک برنامه کاربر پسند شناخته می شود.

مطالعه رایگان بخش هایی از کتاب ها

یک اپلیکیشن کتابخوان خوب باید به کاربران فرصت مطالعه بخش هایی از کتاب را بدهد تا بتوانند با نحوه ترجمه و قلم نویسنده آشنا شوند. زمانی که کاربران کتاب ها را مطالعه کنند، به خرید نسخه کامل آن ها ترغیب خواهند شد و اگر کتابی برایشان جذاب نباشد و یا نیازشان را برآورده نکند، به راحتی می توانند از خرید آن صرف نظر کنند.

ثبت نام کاربران در سایت، پشتیبان گیری از کتاب های خریداری شده و امکان بازگردانی آن ها، استفاده از کدهای تخفیف به مناسبت های مختلف، مطالعه کتاب های رایگان به اشتراک گذاری کتاب ها، مطالعه گروهی و هدیه دادن کتاب ها به دوستان خود در هر جایی از دنیا از جمله ویژگی هایی است که اپلیکیشن شما می تواند داشته باشد. درست مانند فیدیبو.

چطور می توان صاحب چنین اپلیکیشنی شد؟

شرکت اپ ساز مشاوره های فنی و بسیار مناسبی را در مورد طراحی و ساخت یک اپلیکیشن مشابه فیدیبو به شما می دهد. اپلیکیشن شما می تواند ویژگی های فیدیبو و علاوه بر آن، ویژگی های منحصر به خود را هم داشته باشد به طوری که بتوانید آن را به عنوان یکی از برترین برنامه های موجود در استورها معرفی کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

2 دیدگاه

  1. مهری says:

    با سلام هزینه طراحی یک اپلیکیشن مثل فیدیبو چقدر هست؟

    • سمن سعیدی says:

      سلام
      لطفا برای اطلاع از قیمت و زمان طراحی ساخت اپلیکیشن موبایل با بخش پشتیبانی واتس اپ و تلگرام به شماره ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷ پیام دهید
      با تشکر از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *