با اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان امروز یک اپلیکیشن رایگان بسازید

اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان

اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان

امروزه تعداد زیادی از اپلیکیشن های کاربردی مفید برای کسب‌وکارها استفاده می‌شوند. با توجه به اطلاعات منتشرشده ۸۵ درصد از زمان کاربران درگوشی‌های هوشمند در برنامه‌ها صرف می‌شود و این آمار نشان می‌دهد که استفاده از برنامه‌های تلفن همراه روزبه‌روز در حال پیشرفت است و مردم برای دسترسی به اطلاعات در کسب‌وکار خود از صنعت نرم‌افزار بهره می‌گیرند. بیشتر برنامه‌های کاربردی که افراد می‌خواهند ایجاد کنند به تخصص نیاز دارد و بسیاری از افراد با کسب‌وکارهای کوچک که دارای دانش و تخصص کد نویسی نیستند می‌خواهند اپلیکیشن های کاربردی خود را به‌صورت آنلاین و رایگان ایجاد و منتشر کنند و برای خود کسب درآمد کنند در این صورت می‌توانند از اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان بهره گیرند.

 اگر شما ایده‌ای برای طراحی اپلیکیشن خوددارید ولی ترس از برنامه‌نویسی شمارا مجبور کرده است که به ساخت اپلیکیشن خود اقدام نکنید نگران نباشید چون  امروزه ساخت یک برنامه تلفن همراه با استفاده از اپلیکیشن سازها راحت‌تر شده است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم برای موفقیت در کسب‌وکار خود و ساخت بهترین برنامه تلفن همراه از اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان استفاده کنید. با ساخت یک اپلیکیشن مفید علاوه بر حفظ مشتریان خود مشتریانی بیشتری جذب کنید و کسب‌وکار خود را رونق بخشید. در ادامه مطلب ما اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان و ویژگی‌های آن را به شما معرفی می‌کنیم  که برای شما که قصد ساخت اپلیکیشن دارید بسیار کاربردی و مفید خواهد بود شما همچنین می‌توانید برای اطلاعات بیشتر به صفحه اپلیکیشن ساز انلاین و پنج سوال مهم مراجعه کنید.

اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان چیست؟

 

با اپلیکیشن ساز انلاین رایگان با کمترین هزینه اپلیکیشن بسازید

اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان یک برنامه کاربردی مفید و مقرون‌به‌صرفه است که باهدف ایجاد اپلیکیشن های تلفن همراه به‌صورت آنلاین و رایگان ساخته‌شده است. اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان راه‌حلی است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود تا اپلیکیشن خود را تنها با یک کشیدن و رها کردن در مدت‌زمان کوتاهی ایجاد کنید و ایده خود را به واقعیت تبدیل کنید. هم‌چنین شما نیاز به مهارت برنامه‌نویسی برای ایجاد اپلیکیشن خود ندارید و می‌توانید به‌صورت نامحدود و بدون هیچ هزینه‌ای اپلیکیشن های زیادی ایجاد کنید.

هدف از اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان کمک به کسب کارهاست تا بدون هیچ مشکلی و هزینه‌ای اپلیکیشن خود را در کمترین زمان ممکن ایجاد کنند و تجربه کاربر خود را بهبود بخشند. برخی از اپلیکیشن سازها این امکان را به شما می‌دهند تا ویژگی‌هایی مانند اعلان، ادغام اپلیکیشن با رسانه‌های اجتماعی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را با توجه به نیاز خود به اپلیکیشن اضافه کنید و درنهایت شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید و در بازار اپلیکیشن با موفقیت قدم بگذارید. در ادامه مطلب برخی از ویژگی‌هایی که اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان ارائه می‌دهد تا یک اپلیکیشن مفید و کاربردی طراحی کنید بیان کرده‌ایم.

ویژگی‌های اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان

پشتیبانی از چند زبان

برخی از اپلیکیشن سازها ویژگی چندزبانه را ارائه می‌دهند و به شما این امکان را می‌دهند تا با مشتریان خود هرکجا که هستید بدون مشکل ارتباط برقرار کنید.

ایجاد برنامه‌های زیبا

 اکثر اپلیکیشن سازها این امکان را به کاربر می‌دهند تا کنترل کامل بر ظاهر اپلیکیشن خود داشته باشند. شما می‌توانید با استفاده از انواع طرح‌ها و قالب‌ها، فونت و رنگ‌ها برنامه خود را به زیبایی طراحی کنید.

اعلان‌ها

ویژگی اعلان ها در اپلیکیشن ساز آنلاین رایگان

اعلان مؤثرترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریان شما است. شما می‌توانید با ارسال مستقیم پیام بر روی صفحه‌نمایش تلفن مشتری خود پیشنهاد‌های منحصربه‌فرد فروش، حوادث، به‌روزرسانی و یا اخبار کسب‌وکار خود را به مشتری اطلاع‌رسانی کنید.

مدیریت مشتری

با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین شما می‌توانید به‌راحتی پشتیبانی کامل از برنامه‌های خود را به مشتریان ارائه دهید شما می‌توانید با ایجاد امکان چت خصوصی به‌طور مستقیم با کاربران اپلیکیشن خود ارتباط برقرار کنید و به سؤالات و مشکلات آن‌ها پاسخ دهید.

مزایای اپلیکیشن ها در کسب‌وکار

اگر شما صاحب یک رستوران، فروشگاه و یا یک کسب‌وکار فناوری اطلاعات هستید کاملاً مشخص است که برای موفقیت بیشتر در کسب‌وکار خود نیاز به اپلیکیشن دارید بنابراین اهمیت اپلیکیشن را در پیشرفت کسب‌وکار خود نادیده نگیرید. در ادامه مطلب برخی از مزایای ساخت اپلیکیشن برای کسب کار را بیان می‌کنیم.

  • افزایش آگاهی از نام تجاری شما
  • افزایش تعداد مشتریان شما با استفاده از اپلیکیشن
  • ایجاد کانال‌های بازاریابی برای دسترسی مستقیم به مشتریان
  • یک منبع درآمد فعال برای خود ایجاد می‌کنید

appbuilderonline

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *