با اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل در کمترین زمان و با کمترین هزینه خالق اپلیکیشن خود باشید

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل

در یک کسب‌وکار های کوچک به‌ویژه شروع یک کار، هزینه‌های توسعه برنامه می‌تواند چالش‌برانگیز باشد و مانع صاحبان کسب‌وکار برای توسعه اپلیکیشن شود اما استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل یک‌راه حل خوب و مناسب برای صاحبان کسب‌وکار کوچک است اگر شما نیز تصمیم به توسعه اپلیکیشن به کمک اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید شما همچنین می‌توانید برای افزایش اطلاعات خود در این زمینهٔ استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل به صفحه ساخت اپلیکیشن رایگان اندروید مراجعه کنید.

توسعه اپلیکیشن امروزه برای هر کسب‌وکاری که به دنبال استفاده از قدرت گوشی‌های هوشمند است ضروری است. در طول چند سال گذشته نفوذ دستگاه‌های تلفن همراه در هر حوزه افزایش‌یافته است. بسیاری از تحولات به‌وسیله این تکنولوژی به وجود آمده است. بسیاری از کسب‌وکارها از اپلیکیشن ها برای بهبود تجربه کاربر، جذب مشتری، بهبود خدمات به مشتری، افزایش بهره‌وری داخلی و افزایش آگاهی برند استفاده می‌کنند. طبق مطالعات انجام‌شده، تقریباً ۶/۱ میلیارد دستگاه تلفن همراه توسط ۷۰٪ جمعیت جهان مورداستفاده قرار می‌گیرد. برای بهره‌برداری از این پایگاه کاربری بی‌نظیر شما نیاز به توسعه یک اپلیکیشن برای کسب‌وکار خوددارید.

 اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل

انواع اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل برای ایجاد اپلیکیشن وجود دارد که از طریق سرویس‌های DIY به شما امکان می‌دهد برنامه خود را در چند دقیقه ایجاد کنید. انتخاب اپلیکیشن ساز مناسب برای کسب‌وکارتان بستگی به میزان پولی که می‌خواهید صرف کنید دارد.
با استفاده از اپلیکیشن سازها شما نیازی به مهارت برنامه‌نویسی ندارید و بدون هیچ‌گونه کد نویسی می‌توانید اپلیکیشن موردنیاز کسب‌وکار خود را ایجاد کنید. اپلیکیشن سازها از محبوبیت کاربرپسند، رابط کاربری کشیدن و رها کردن و کم‌هزینه‌ای برخوردار هستند. اکثر اپلیکیشن سازها به شما امکان می‌دهند برنامه خود را به‌صورت رایگان طراحی کنید و تنها کافی است مبلغ انتشار و همچنین هزینه اشتراک ماهانه که به ویژگی‌های انتخابی شما بستگی دارد را پرداخت کنید. برخی از سطوح خدمات اپلیکیشن سازها شامل دسترسی به کد برنامه برای توسعه اختیاری، هزینه ارسال  اپلیکیشن به فروشگاه و به‌روزرسانی خودکار تعمیر و نگهداری است.

مهم‌ترین نکته در مورد اپلیکیشن سازها سهولت استفاده است و به لطف تکثیر اپلیکیشن سازها، بسیاری اپلیکیشن سازها عملکرد قوی برای سازندگان و کاربران ارائه می‌دهند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت اپلیکیشن سازها ایجاد سریع اپلیکیشن است و این برای صاحبان کسب‌وکارهایی که عجله دارند و زمان کافی برای توسعه اپلیکیشن ندارند بسیار مناسب است.

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل فقط برای تازه‌کارها یا غیر برنامه نویسان کاربرد ندارد، حتی برنامه نویسان باتجربه‌تر می‌توانند انواع اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل و ویژگی‌های منحصربه‌فرد و زیبایی را که ارائه می‌دهند را بررسی کنند و از آن‌ها برای ایجاد یک اپلیکیشن شگفت‌انگیز استفاده کنند.

ویژگی‌هایی که در انتخاب یک اپلیکیشن ساز موبایل باید در نظر بگیرم

اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل

 

قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد اپلیکیشن سازی که می‌خواهید استفاده کنید مطمئن شوید که می‌دانید کدام ویژگی برای شما مهم است. انواع مختلفی از اپلیکیشن سازها وجود دارد اما بهترین اپلیکیشن ساز انلاین موبایل برای شما متناسب با نیاز شما است.

هنگامی‌که گزینه‌های خوبی را شناسایی کردید، با توجه به این پارامترها آن‌ها را مقایسه کنید:

کیفیت
بسیاری از افراد تمایل دارند بلافاصله در مورد قیمت‌گذاری فکر کنند اما در حقیقت کیفیت اولویت دارد. اگر می‌خواهید که کاربران برنامه دوباره به آن بازگردند، تجربه و طراحی کاربر را نادیده نگیرید. برای اطمینان از کیفیت بالا برای محصول خود طراحی، سادگی استفاده، ادغام با شبکه‌های اجتماعی،CMS و مجموعه‌ای از ویژگی‌های جذاب را انتخاب کنید. همه این عناصر را اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل شما باید برای شروع داشته باشد. اکنون بیایید نگاه دقیق‌تری به هر یک از آن‌ها داشته باشیم.

طراحی

دنیای برنامه‌ها یک محیط خلاق و بصری است شما نیاز به یک اپلیکیشن ساز با گزینه‌های برجسته از قالب‌ها، طراحی بالا و بیشتر از همه، امکان سفارشی‌سازی برای ظاهر برنامه خوددارید. برنامه شما باید سبک و هویت نام تجاری و وب‌سایت شمارا نشان دهد. برای درخشش محتوای خود اپلیکیشن سازی را انتخاب کنید که بهترین طراحی را ارائه می‌دهد.

ویژگی‌ اشتراک‌گذاری

پخش کردن کلمه در مورد اپلیکیشن شما بسیار مهم است. کاربران شما باید بتوانند محتوای شمارا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. مهم این است که به مردم امکان دهید یک مکالمه‌ای را در مورد اپلیکیشن شما و محتوای آن ایجاد کنند. این ویژگی باعث افزایش آگاهی از برند شما می‌شود و درنهایت، افراد زیادی برنامه شمارا دانلود می‌کنند.

سیستم مدیریت محتوا

آیا شما برای به‌روزرسانی محتوا خود به سیستم مدیریت محتوا دسترسی دارید؟ یک سیستم مدیریت محتوا در هنگام مدیریت محتوای بسیار مهم است. مطمئن شوید که اپلیکیشن ساز آنلاین موبایل انتخابی شما یک‌راه حل برای ایجاد محتوا را مستقیماً از طریق یک سیستم مدیریت محتوا داخلی فراهم می‌کند.

اعلان‌های فشار

اعلان‌های فشار یک عنصر محوری استراتژی ارتباطات شما است. اعلان‌ها راه عالی برای دسترسی مستقیم به کاربران شما است و آن‌ها را در مورد آخرین اخبار، به‌روزرسانی‌ها، تبلیغات، مطلع می‌کند.سؤال این است که اپلیکیشن ساز شما چگونه آن‌ها را اداره می‌کند؟ آیا محدودیت وجود دارد؟ آیا پشتیبانی از اعلان‌های فشار برنامه‌ریزی‌شده است؟ آیا شما می‌توانید پایگاه کاربر خود را مدیریت و اطلاعیه‌های هدف مطابق اعلان‌های فشار یک کانال بازاریابی خوب هستن؟و در نهایت اطمینان حاصل کنید که شما بیشترین استفاده را از این ویژگی دارید.

businessnewsdaily

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *