ساخت اپلیکیشن مشابه شیپور یک موفقیت است یا یک شکست

اپلیکیشن مشابه شیپور

اپلیکیشن مشابه شیپور

چگونه می توان یک اپلیکیشن مشابه شیپور ساخت؟

برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن حرفه ای مشابه شیپور باید بدانید که این اپلیکیشن از چه ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است و چه دلایلی موجب برتری آن نسبت به سایر برنامه های ثبت و انتشار آگهی شده است. در این مقاله با این ویژگی ها آشنا خواهید شد و موارد و نکات مهمی را که باید برای ساخت یا سفارش یک اپلیکیشن مشابه شیپور در نظر بگیرید را خواهید شناخت.

همه ما با اپلیکشن هایی مانند دیوار و شیپور آشنا هستیم و گاها از آن ها برای خرید برخی وسایل، مشاهده آگهی های استخدام و یا فروش محصولات خود استفاده کرده ایم. دلیل پیشرفت چنین برنامه هایی افزایش سطح توقع مردم و نیاز آن ها به کسب اطلاعات انبوه در کمترین زمان است. به علاوه این که امروزه پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت و گوشی های هوشمند باعث شده تا کاربران مسیرهای رفع نیازهای خود را در این بستر و با استفاده از دستگاه های هوشمند جست و جو کنند. در نتیجه آن ها توقع دارند تا همه چیز را در گوشی تلفن همراه و یا تبلت خود ببینند و از این طریق با دنیای اطراف خود در تماس باشند.

  • نمایش آگهی ها بر اساس استان مورد نظر

از ویژگی های بارز اپلیکیشن شیپور، نمایش آگهی ها بر اساس شهر و به خصوص استان مورد نظر کاربر است. در واقع این اپلیکیشن علاوه بر نمایش آگهی ها به تفکیک شهرها، آن ها را به صورت دسته ای و بر اساس کل استان نمایش می دهد. علاوه بر این، آگهی های مرتبط و مشابه با موضوع مورد جستجو در پایین صفحه نمایش داده می شوند تا کاربر بتواند به صورت راحت تری به جستجو در میان آگهی ها بپردازد.

  • سوئیچ کردن راحت میان آگهی ها

زمانی که شما در حال مشاهده یک آگهی هستید، کافی است تا آن را به سمت راست یا چپ بکشید و به این ترتیب، آگهی های قبل و بعد را هم مشاهده کنید. یعنی نیاز به برگشت زدن یک آگهی و انتخاب آگهی های بعدی نخواهید داشت.

  • دسترسی راحت به مکان و موضوع مورد جستجو

شما به راحتی می توانید در حین جستجو در میان آگهی های یک شهر، آگهی های سایر شهرها را هم مشاهده کنید. البته این امکان در همه اپلیکیشن های ثبت آگهی وجود دارد اما محل قرار گیری این بخش در شیپور درست در بالای صفحه است و انجام این کار را سرعت بخشیده است.

  • انتقال سریع از اپلیکیشن به بخش تماس ها

اپلیکیشن مشابه شیپور باید از این امکان پشتیبانی کند تا کاربر تنها با کلیک بر روی شماره تماس آگهی دهنده به صفحه تماس ها در گوشی خود منتقل شود. به این ترتیب نیازی به یادداشت کردن شماره و یا به خاطر سپردن آن نخواهد داشت.

در ساخت هر اپلیکشنی باید خلاقیت به خرج داد. برای طراحی و ساخت یک اپلیکیشن مشابه شیپور هم باید خلاقیت و ایده ای نو را لحاظ کرد. چرا که تکراری بودن اپلیکیشن هیچ گاه منجر به استقبال کاربران از آن نخواهد شد و آن ها ترجیح می دهند تا از همان برنامه اصلی و قدیمی تر استفاده نمایند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *