مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی / متمایز نشان دادن خود در میان سایر همکاران

مزایای ساخت اپ فروشگاهی

مزایای ساخت اپ فروشگاهی

مزایای استفاده و همچنین ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بسیار زیاد است. به طوری که امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک برای پیشرفت در کار و فروش بیش تر خود به ساخت یک صفحه در فضای مجازی، طراحی یک وب سایت و ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی روی آورده اند. یک اپلیکیشن فروشگاه اینترنتی می تواند محدودیت ها را از میان بردارد و زمینه خرید و فروش راحت و سریع تر محصولات را فراهم کند.

ما در این مقاله سعی داریم تا برخی از مزایای مهم ساخت اپلیکیشن برای فروشگاه ها را به شما معرفی کنیم. تا اگر هنوز تصمیم به ساخت این برنامه نگرفته اید و یا در این مورد شک و تردید دارید، بتوانید به نتیجه مطلوبی برسید.

برخی از اصلی ترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

معرفی سریع تر محصولات

اگر شما بتوانید محصولات فروشگاه خود را به طور سریع تری به مشتریان معرفی کنید، قطعا شاهد رشد و پیشرفت آن در زمان کمی خواهید بود. در حال حاضر بیش از نیمی از جمعیت کشور از تلفن های هوشمند استفاده می کنند و با توجه به پیشرفت فناوری این میزان بیشتر هم خواهد شد. به همین دلیل باید تلاش کنید تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و افراد را برای نصب اپلیکیشن فروشگاهی خود بر روی گوشی های شان ترغیب کنید.

رقابت بهتر و کسب اعتبار بیشتر

یکی از اصلی ترین مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی، متمایز نشان دادن خود در میان سایر همکاران و هم صنفان تان است. شما با داشتن یک اپلیکشن می توانید خود را به روزتر از سایر رقبا نشان دهید و اعتبار بالاتری را برای خود کسب نمایید.

ارائه منظم تر خدمات

در حین استفاده از اپلیکیشن فروشگاه تان متوجه خواهید شد که در حال ارائه مطلوب تر خدمات هستید و می توانید کالاهای خود را به شکل منظم تری به فروش برسانید. البته این موارد به نوع اپلیکیشن شما، امکانات و نحوه ساخت آن بستگی دارد. به هر حال مشتریان شما می توانند یک محصول را با دقت بهتری بررسی نموده و آن را با سایر نمونه ها مقایسه کنند. به این طریق خواهید دید که مشتریان رضایت بیشتری از خرید خود دارند و کسب و کار شما هم منظم تر شده است.

عدم نیاز به مکان خاصی برای فروش

یکی از مزایای داشتن اپلیکیشن این است که شما می توانید محصولات و خدمات خود را تنها به صورت آنلاین ارائه دهید. یعنی حتی اگر فروشگاه فیزیکی ندارید و یا در حال جا به جایی فروشگاه، تعمیرات و … هستید، فروش شما ادامه داشته و کار متوقف نمی شود.

دریافت سفارش ۲۴ ساعته

با استفاده از اپلیکیشن فروشگاهی خود، محصولات تان را به صورت شبانه روزی به فروش برسانید. مشتریان شما می توانند سفارش کالا را در هر ساعتی ثبت نمایند و اطلاعات پستی خود را برای دریافت کالا در اختیار شما قرار دهند.

امکان ساخت حساب کاربری

مشتریان ثابت شما می توانند صاحب یک حساب کاربری در اپلیکیشن باشند و اطلاعات تماس خود را برای انجام سفارشات بعدی و افزایش سرعت خرید، در آن ثبت کنند.

نظر سنجی از مشتریان

انجام نظر سنجی از مشتریان و اعمال نظرات منطقی آن ها می تواند نشانه احترام شما به مشتریان باشد. این کار باعث می شود تا نواقص احتمالی اپلیکیشن، مشکلات ایجاد شده در حین خرید و … کاهش یابد. نظر سنجی محبوبیت شما و اعتماد مشتریان را نسبت به فروشگاه شما افزایش خواهد داد.

علاوه بر این می توانید امکان امتیازدهی به هر محصول را در اپلیکشن خود ایجاد کنید تا به راحتی متوجه محبوبیت محصولات و خدمات خود در میان مشتریان شوید.

امکان محاسبه مبلغ قابل پرداخت

مبلغ قابل پرداخت برای هر کالا با توجه به استفاده از پست، اندازه، کیفیت و وزن آن می تواند متفاوت باشد. از مزایای یک اپلیکیشن فروشگاهی، امکان محاسبه همه این موارد در حین تعیین مبلغ نهایی محصول است.

درگاه پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین برای خرید از فروشگاه، نیاز به مراجعه به بانک را از میان برداشته و از طرفی امکان خرید غیرحضوری و افزایش سرعت خرید را فراهم کرده است.

ارائه توضیح در مورد هر محصول

در اپلیکیشن خود، عکس هایی از محصول و همچنین توضیحاتی را در مورد نحوه استفاده، مواد سازنده و یا فواید استفاده از آن ارائه دهید تا مشتری بتواند تصمیم مناسبی را بگیرد.

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم به شما یادآوری کنیم که مزایای ساخت اپلیکیشن فروشگاهی چیست. برای مشاهده ی امکانات و نمونه کارهای اپلیکیشن های فروشگاهی طراحی شده توسط شرکت اپ ساز اینجا را کلیک کنید

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *