اگر می خواهید اپلیکیشن مشابه دیوار بسازید حتما این مقاله را بخوانید

اپلیکیشن مشابه گوگل

اپلیکیشن مشابه گوگل

ساخت یک اپلیکیشن با کارایی مشابه دیوار می تواند به کاربران در جهت صرفه جویی در زمان و جست و جوی راحت تر کالاها و خدمات در دسترس شان کمک کند. اپلیکیشن دیوار فرصتی را برای کاربران فراهم کرده تا با استفاده از آن، وسایل غیر قابل مصرف خود را با قیمتی مناسب به فروش برسانند، خدمات خود را به دیگران معرفی کنند، کالاهای مورد نیاز خود را بدون واسطه و اتلاف وقت، تهیه کنند و … در این میان نیاز است تا تمهیداتی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی اندیشیده شود و کاربران دقیقا همان کالایی را که سفارش داده اند، دریافت نمایند.

مدیران دیوار در این زمینه تاکید می کنند که کاربران کالا را به صورت حضوری و پس از اطمینان در مورد درستی و سلامت آن، تهیه کنند.

در این جا اطلاعاتی را در مورد یک اپلیکیشن مشابه دیوار در اختیارتان قرار خواهیم داد. اپلیکیشنی که باید جنبه های مثبت و قابلیت های اپلیکیشن دیوار را داشته باشد و بتواند حتی بهتر از آن هم عمل کند.

ویژگی های اپلیکیشن مشابه دیوار برای درج آگهی ها

  • محدودیت تعداد آگهی در هر شبانه روز

آگهی ها در چنین اپلیکشنی باید به صورت محدود درج شوند. دلیل این امر، فراهم سازی امکان استفاده از یک اپلیکیشن برای همه کاربران به صورت با شرایط یکسان است. با این درج بدون بدون محدودیت هم شرایط مشابهی را برای همه کاربران ایجاد می کند، اما کاربری که به صورت پیوسته پست های خود را درج کند، می تواند ترافیک سنگینی را به اپلیکیشن وارد کند. به علاوه این که رقابت بر سر بالا بودن آگهی در لیست ها، بسیار شدید شده و هر کس تلاش می کند با درج یک محصول جدید اولین پست را به خود اختصاص دهد.

  • نیاز به تایید ادمین پیش از درج

مشابه دیوار، هر کاربر باید آگهی ها را بنا بر شرایط و قوانین اپلیکیشن درج نماید. برای بررسی این موارد لازم است تا ادمین ها هم آگهی ها را پیش از بررسی کنند تا از غیر قانونی نبودن آن و همچنین مرتبط بودن دسته بندی انتخاب شده و رعایت قوانین و … اطمینان حاصل نمایند.

  • آگهی ها نباید تکراری باشند

برای جلوگیری از سوء استفاده از اپلیکیشن نیاز است تا از درج آگهی های تکراری جلوگیری شود. این مورد به نوعی احترام به کاربران و مخاطبان است و زمان کمتری را برای جستجو صرف خواهند کرد.

  • امکان ویرایش آگهی ها در اپلیکیشن مشابه دیوار

کاربران هر نوع اپلیکیشن و به خصوص اپ های مشابه دیوار حق دارند تا آگهی های خود را بعد از ثبت، ویرایش کنند. این امکان باید به گونه ای فراهم شود که اگر آگهی توسط ادمین تایید شده بود، بعد از ویرایش باز هم در حالت انتظار تایید قرار بگیرد و به این ترتیب صحت و قانونی بودن آگهی و تکراری نبودن آن مورد تایید قرار گیرد.

  • مدیریت آگهی منقضی شده

آگهی هایی که مدت زیادی از زمان انتشارشان می گذرد، باید مدیریت شوند. این کار زیر نظر کاربر انجام می گیرد و او باید تصمیم بگیرد که آگهی خود را تمدید کند و یا آن ها را برای همیشه حذف نماید.

اگر قصد دارید اپلیکیشنی مشابه دیوار بسازید قبل از انجام هر اقدامی تا آنجا که می توانید مطالعه کنید و همه ی جوانب کار را به خوبی بسنجید. مشاوران فنی شرکت اپ ساز نیز می توانند به شما در این امر یاری دهند پس با ما در تماس باشید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

4 دیدگاه

  1. نوروزی says:

    درود بر شما، وقت بخیر
    جسارتا یک اپلیکیشن دقیقا کپی برابر با اصل دیوار میخوام یعنی کلیه خصوصیات خدماتی دیوار را داشته باشد و در آپ دیت های بعدی هم هر چی لازم بود بهش اضافه شود..
    لطفا تعرفه این اپلیکیشن راهم برای اندروید و هم اپل برای من ارسال کنید… و اینکه چه مدت زمان می برد آماده شود؟/

    • سمن سعیدی says:

      سلام روز بخیر
      لطفا با شماره پشتیبان واتس اپ یا تلگرام ۰۹۱۷۵۰۳۳۳۹۷ پیام دهید تا نمونه اپلیکیشن شبیه به دیوار ، قیمت ساخت اپلیکیشن و مدت زمان طراحی رو خدمتتون اعلام کنیم.

  2. محبان says:

    سلام برای ساخت اپلیکیشن مشابه دیوار چقدر زمان نیاز هست و چقدر طول میکشه که برنامه نویسی اش تموم بشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *