اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس افزونه ارتباط میان اپلیکیشن و مشتری

فروش حرفه ای محصولات با اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس

فروش حرفه ای محصولات با اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس

فروش حرفه ای محصولات با اپلیکیشن فروشگاهی برای ووکامرس

ووکامرس یک افزونه رایگان و کاملا حرفه ای در مدیریت محتوا وردپرس است که با کمک آن می توانید فروشگاه اینترنتی راه اندازی نمایید؛ که اصطلاحا به آن اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس گفته می شود. 

ووکامرس یکی از معروفترین افزونه های فروشگاهی است. این افزونه ارتباط میان اپلیکیشن و مشتری را میسر می کند. افزونه‌ها امکان تغییرات دلخواه را به شما می دهند تا بتوانید آن چه را که مد نظرتان است، بسازید. ووکامرس بر پایه وردپرس و با زبان PHP نوشته شده است. استفاده از این محصول، امکان قرار دادن تصاویر مرتبط با محصولات و ارائه توضیحاتی در مورد آن ها را می دهد تا مشتریان بتوانند خرید خود را با آگاهی بیشتر و به صورت راحت تری انجام دهند.

به طور کلی، افزونه ها نوعی از نرم افزارها و برنامه های کوچک هستند که با اتصال خود به یک برنامه اصلی، برخی امکانات را به آن اضافه می کنند. بسیاری از برنامه های کاربردی، افزونه هایی برای خود دارند که شما با دانلود و نصب آن ها می توانید شاهد امکانات جدیدتری برای برنامه خود باشید.

اتصال فروشگاه ووکامرسی به اپلیکیشن

یکی از امکاناتی که برای صاحبان فروشگاه های اینترنتی جذاب است، اتصال فروشگاه خود به یک اپلیکیشن اندروید یا IOS است. سیستم های ساخت اپلیکیشن مانند اپ ساز می توانند وب سایت فروشگاه ووکامرسی شما را به یک اپلیکیشن متصل کنند. در این صورت شما می توانید فروشگاه خود را از طریق گوشی همراه تان مدیریت کنید. از طرفی دیگر می توانید اپلیکیشن خود را در مارکت هایی مانند گوگل پلی و اپ استور منتشر کنید و آن را به مشتریان خود در هر جایی از جهان، معرفی نمایید.

اتصال ووکامرس در اپلیکیشن فروشگاهی با استفاده از اَپ ساز

اپلیکیشن شما چه امکاناتی را به دست خواهد آورد؟

با اتصال وب سایت به یک اپلیکیشن امکان می توان امکانات متنوعی را شاهد بود. در این جا برخی از این امکانات را مرور خواهیم کرد.

مشاهده مطالب سایت

مطالبی که در سایت شما نوشته اند، از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی هستند و می توان اطلاعات موجود در مورد محصولات، جزئیات تماس با فروشنده، مقالات موجود در سایت و … را مطالعه نمود.

مشاهده صفحات مختلف

صفحات متنوعی در اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس شما نمایش داده خواهد شد. مانند صفحه تماس با ما، اطلاعات فروشگاه، قوانین و شرایط حریم خصوصی و صفحه حساب کاربری. همچنین می توان جزئیات خرید را همیشه در اختیار داشت و هر زمان که لازم بود، گزارش کاملی از سوابق خرید را به دست آورد. از طرفی می توان محصولات را به فهرست علاقه مندی ها افزود و به طور دائم به صفحه علاقه مندی های فروشگاه دسترسی داشت.

سازگاری با درگاه های بانکی

ووکامرس خرید از طریق درگاه های بانکی، امنیت حساب های کاربران و اطلاعات بانکی آن ها را تضمین می کند.

نمایش محصولات ویژه

شما می توانید برخی از محصولات را در یک بازه زمانی مشخص با تخفیف و قیمت های استثنائی به فروش برسانید. برای این کار لازم است تا تایمر افزونه را برای زمان دلخواه خود تنظیم کنید.

قابلیت ثبت نظر مشتریان

مشتریان شما می توانند به هر محصول موجود در اپلیکیشن فروشگاهی ووکامرس شما امتیاز دهند و نظرات خود را نسبت به این محصولات بیان کنند. این قابلیت به شما امکان ارتقاء محصولات و جلب رضایت بیشتر مشتریان را خواهد داد.

ارسال نوتیفیکیشن های اطلاع رسانی

تنظیم کنید که نوتیفیکیش ها در چه شرایطی برای کاربران اپلیکیشن شما ارسال شوند. زمانی که محصول مورد علاقه مشتریان به صورت ویژه به فروش می رسد و یا موجودی آن محصول به اتمام رسیده باشد و …

پشتیبانی از وضعیت محصولات موجود

تعداد محصولات موجود در انبار فروشگاه خود را تنظیم کنید. این تعداد با توجه به هر خرید قابل تغییر است و مشتریان از میزان محصولات موجود آگاه خواهند شد.

امکان جستجوی محصولات

اپلیکیشن شما امکان جستجوی محصولات در فروشگاه را فراهم می کند. به علاوه این که می توان فیلترهایی را برای قیمت محصولات و نوع آن ها تعیین نمود تا جستجو با سرعت بهتری انجام شود.

پنل حرفه ای برای شخص سازی

اپلیکیشن شما از طریق پنل حرفه ای خود، قابلیت تنظیم محتوا، ظاهر و اطلاعات مرتبط با فروشگاه و محصولات را خواهد داشت.

مرتب سازی محصولات

محصولات موجود در فروشگاه بر اساس قیمت، نوع، جنس و جدید بودن قابل مرتب سازی هستند. این کار به معرفی بهتر محصولات به مشتری و یافتن سریعتر محصول مورد نظر او کمک خواهد کرد.

با ووکامرس نمایش محصولات به صورت لیستی و گرید و به دلخواه مشتری و صاحبان فروشگاه نیز امکان پذیر خواهد بود.

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به یک اپلیکیشن فروشگاهی برای ووکامرس به خوبی پرداخته باشیم. 

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 دیدگاه

  1. مریم استرحام says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *