اپلیکیشن سفارش غذا و ویژگی های آن برای یک تجارت موفق

اپلیکیشن سفارش غذا یک ایده جالب و جذاب برای کسب و کار خواهد بود. فرض کنید که شما صاحب یک رستوران بزرگ هستید و پتانسیل سرویس دهی به هر نقطه ای از شهر را داشته باشید و یا حتی رستوران شما دارای شعب مختلف در شهرهای دیگر باشید و بخواهید تا ضمن معرفی یک باره همه آن ها به افراد، به هر نقطه ای از آن شهرها سرویس بدهید...
شاید به ذهنتان رسیده باشد که برای هر شهر بیلبوردها و بنرهای جداگانه تهیه کنید و آن ها را در نقاط مختلف و پرجمعیت نصب کنید. شاید بخواهید تا برای معرفی کسب و کار خود تراکت پخش کنید و یا از تبلیغات در صدا و سیما کمک بگیرید. همه این ها ایده های مفید و کارآمدی هستند. اما آیا تا به حال به تبلیغات مجازی یا یک زمینه برای فروش متمرکز فکر کرده اید؟

اپلیکیشن سفارش غذا و فروش متمرکز

بسیار ساده است. شما با داشتن یک اپلیکیشن سفارش غذا شبیه اسنپ فود و چیلیوری و تبلیغات مجازی می توانید به درآمد بالایی برسید. این اپلیکیشن در کنار مزایا و امکانات مفیدی که خواهد داشت می تواند فروش متمرکز را برای شما ایجاد کند که بسیار سودمند است.
منظور از فروش متمرکز این است که فروش شما برای همه شعب رستورانتان;با یک اپلیکیشن سفارش غذا انجام خواهد شد و به راحتی می توانید آمار فروش و گزارش روزانه از هر شعبه و میزان درآمد آن را جداگانه یا به طور کلی به دست آورید. از طرفی می توانید مشتریان ثابت رستوران خود در هر جایی از کشور را بشناسید و تخفیف هایی را به نسبت خریدشان برای آن ها در نظر بگیرید.

خدماتی که یک اپلیکیشن رستوران ارائه می دهد

یک اپلیکیشن سفارش غذا مزایای زیادی را به همراه خود خواهد داشت. مزایایی که هم برای صاحب رستوران مفید هستند و هم برای سفارش دهنده غذا.
در این جا شما را با برخی از مزایای یک اپلیکیشن سفارش غذا آشنا خواهیم کرد.

کاهش هزینه ها و افزایش سرعت

از مهم ترین مزایای;یک اپلیکیشن سفارش غذا مشابه اسنپ فود یا چیلیوری کاهش هزینه تماس تلفنی و انتظار برای برقراری تماس است. یک رستوران بزرگ به چندین خط تلفن و یا به سیستم و اپراتورهای زیادی برای پاسخگویی و ثبت سفارشات نیاز خواهد داشت. اما اگر از یک اپلیکیشن سفارش غذا استفاده کنید، به راحتی می توانید سفارشات را ثبت کرده و به ترتیب اولویت به مقصد برسانید.

خطای کمتر و موقعیت یابی بهتر

فرض کنید آدرس سفارش دهنده نامفهوم قرائت شود;یا اشتباهی در ثبت آن صورت بگیرد. در این صورت غذا به مقصد نادرستی ارسال می شود، مشتری منتظر می ماند، غذا خراب  و مشتری ناراضی می شود.
اما اگر از یک اپلیکیشن سفارش غذایی استفاده شود، ثبت آدرس توسط خود سفارش دهنده انجام شده و اشتباه کمتری صورت می گیرد. در این صورت مسئولیت اشتباه به عهده خریدار است نه رستوران.
از طرفی دیگر در یک اپلیکیشن سفارش غذا می توان نقشه را بارگذاری کرد و موقعیت دقیق رستوران و مقصد غذا و همچنین میزان فاصله را مشخص نمود.

پرداخت با کارت های بانکی

با اتصال اپلیکیشن سفارش غذا به یک درگاه بانکی، امکان پرداخت هزینه غذا توسط مشتری از هر جایی فراهم می شود. مشتری می تواند با تمام کارت های بانکی عضو شتاب، بدون نیاز به پول نقد و اشتباه در هزینه ها، خرید را انجام دهد و رسید آن را دریافت کند.
این رسید و کد پیگیری آن توسط پیامک یا ایمیل قابل ارسال خواهد بود.

مشاهده منو و تخمین قیمت

مشتری می تواند منوی غذا، سالادها، دسرها، نوشیدنی ها و… را در اپلیکیشن سفارش غذا مشاهده کند. در این صورت بدون استرس و در زمان کافی غذای خود را انتخاب کرده و قیمت نهایی را متوجه می شود.
این کار به گارسون و  پذیرنده سفارش در محل رستوران نیاز ندارد و مشکلی بابت اشتباه در قیمت ها و صرف زمان برای محاسبه آن ایجاد نمی کند.

اپلیکیشنی با قابلیت یک کتاب

شما می توانید در اپلیکیشن خود بخشی;را جهت اطلاع رسانی قرار دهید. خواص مواد غذایی، طریقه پخت بعضی از غذاها، آموزش درست کردن دسر و تزئین ژله و کیک و … را قرار دهید. مسلما اپلیکیشن شما با این ویژگی، طرفداران زیادی خواهد داشت و هر کسی را وسوسه میکند تا حداقل یک بار طعم غذاهای رستوران شما را بچشد;و آن را سفارش دهد.

رقابت با سایر رستوران ها

یک اپلیکیشن سفارش غذا مشابه اسنپ فود یا چیلیوری به رستوران;شما کمک می کند تا به روز باشد و با سایر رستوران ها که در حال استفاده;از فضای مجازی برای تبلیغات خود هستند، رقابت کند.
در دنیای امروز استفاده از چنین اپلیکیشنی به دریافت سفارش بیشتر و معرفی رستوران شما به ادارات و تالارها کمک بسیار زیادی خواهد کرد. پس همین امروز برای ساخت اپلیکیشن سفارش غذای خود اقدام کنید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

3 دیدگاه

  1. محمدرضا says:

    با سلام خیلی ممنون از اطلاعات خوبتون
    اگر قصد ساخت همچین برنامه ای برای رستوران باشیم تقریبا چه مقدار هزینه باید بکنیم؟
    ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    • مهدی حاجی زاده says:

      سلام لطفا از طریق فرم سفارش اپلیکیشن درخواست خودتون رو به همراه جزییات اپلیکیشن مورد نظر خودتون برای ما ارسال کنید تا بررسی بشه و باهاتون تماس گرفته بشه

  2. سلام دوستان.
    برای استفاده از اسنپ فود می تونین از کد تخفیف ۳۰ درصدی استفاده کنین. از دست ندین

    https://snappfood.ir/zfwelcome/FOODY

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *