اهمیت ساخت یک اپلیکیشن فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی

اپ فروشگاهی

اپلیکیشن فروشگاهی بهترین ایده برای رقابت شما با سایر فروشگاه ها خواهد بود. فروشگاه هایی که اغلب در مکان های کوچک و غیر قابل باور واقع شده اند اما به شهرت ملی یا حتی در برخی موارد، شهرت جهانی رسیده اند.
این اپلیکیشن می تواند فروشگاه شما را برای معرفی به تعداد زیادی از افراد آماده کند و نام برند شما را;بر سر زبان ها بیندازد. فقط کافی است که هر چه زودتر به فکر ساختنش باشید.
اما مهم ترین ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی چیست و چرا ساخت آن را به شما توصیه می کنیم؟ اگر میخواهید در این خصوص اطلاعات خوبی کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی های یک اپلیکیشن فروشگاهی

سایت های زیادی خدمات ساخت اپلیکیشن های مختلف با کاربردها و اهداف گوناگون را ارائه می دهند. شما با مراجعه به یک شرکت یا سایت فروشگاه ساز می توانید سفارش ساخت اپلیکیشن فروشگاهی خود را ثبت کنید.
اما توجه داشته باشید که این شرکت چه امکاناتی را برای اپلیکیشن شما در نظر گرفته و هدف شما از ساخت این برنامه چیست و میخواهید چه انتظاراتی را برآورده کند.
باید بدانید که بیشتر چه کسانی و از چه مناطقی به شما مراجعه می کنند. به عنوان مثال اگر مشتریانی دارید که از خارج از کشور با شما در تماس هستند، پس به امکان تغییر زبان در اپلیکیشن خود فکر کنید. یا منوها را به نحوی طراحی کنید که کار با آن ها راحت باشد.

معرفی کامل محصولات

یک اپلیکیشن فروشگاهی خوب، همه محصولات را به درستی و با جزئیات کامل معرفی می کند. برای محصولات بخشی به عنوان جزئیات محصول قرار دهید و شرح کامل ویژگی های آن، رنگ، موجود بودن در انبار، قیمت و … را در آن بیان کنید.

عکس محصولات را نمایش دهید

شما در یک اپلیکیشن فروشگاهی می توانید عکس هایی از زوایای مختلف محصول را قرار داده و یا یک فیلم کوتاه از نحوه کار با آن ارائه دهید با این کار محصول خود را به بهترین نحو معرفی کرده اید و ضمن احترام به نظر و سلیقه مشتری، امکان انتخاب راحت تر و مقایسه محصولات را برای او فراهم خواهید نمود.

زمان بندی برای نمایش محصولات

در یک اپلیکیشن فروشگاهی امکان زمانبندی های دلخواه برای فروشنده فراهم می شود. به این صورت که یک محصول در یک بازه زمانی مشخص به فروش برسد و پس از مدتی از لیست محصولات خارج شود و یا این که محصول خود را در زمانی مشخص به عنوان یک محصول با قیمتی ویژه و تخفیف مناسبتی به فروش برسانید.
این زمانبندی ها بر کیفیت کار شما تاثیر خواهد گذاشت و انجام آن را راحت تر کرده و دغدغه هایتان را کمتر می کند.

امکان گزارش گیری و تمرکز بر فروش بهتر

فرض کنید که از یک شهر خاص، مشتریان بیشتری دارید. در این صورت می توانید تمرکز خود را بر مردم این شهر قرار داده،علت استقبال بیشتر آن ها را متوجه شوید و برای فروش بیشتر در سایر شهرها تصمیم گیری کنید.
از طرفی دیگر متوجه خواهید شد که چه محصولاتی فروش بیشتری داشته و چه محصولاتی در انبار باقی مانده اند. این اطلاعات به خرید بعدی یا تولیدات شما کمک زیادی خواهد کرد.

امکان نظر سنجی و ارتباط با مشتری

در اپلیکیشن فروشگاهی خود، بخشی را با عنوان نظرسنجی بگنجانبد تا بتوانید با کسب اطلاعاتی از مشتریان در مورد فروشگاه خود، آن را ارتقا داده و نواقصش را حل کنید.
این کار به مشتری اطمینان می دهد که با فروشگاهی در حال معامله است که به خریداران خود احترام گذاشته و نظرات آن ها را در کار خود اعمال می کند.
علاوه بر این هر مشتری می تواند با سایر مشتریان تبادل نظر کند و میزان رضایت آن ها از محصولات و ارائه خدمات شما را بسنجد.
در مورد ارتباط با مشتری هم می توانید بخشی با نام تماس با ما قرار دهید. درست مانند بسیاری از سایت ها و اپلیکیشن های موجود. این کار باعث می شود تا مشتری اطلاعات تماس شما را در دست داشته و در صورت بروز مشکل با شما صحبت کند.

به اشتراک گذاری محصولات

امکان به اشتراک گذاری یک محصول در شبکه های اجتماعی به معرفی بهتر شما کمک خواهد کرد;. می توانید اپلیکیشن فروشگاهی خود را به این امکان مجهز کنید تا مشتری بتواند آن را از طریق تلگرام، واتساپ و … به اشتراک بگذارد و یا اطلاعات محصول را به دیگران پیامک یا ایمیل کند.
بسیاری از کسب و کارهای امروزی از طریق;همین گزینه و امکانات، شناخته و مشهور شده اند و مشتریانی از سراسر کشور به دست آورده و محصول خود را به نقاط مختلف ارسال می کنند.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

0 Comments

  1. مهدی حاجی زاده says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *