اپلیکیشن ساز آنلاین / بدون دانش برنامه نویسی اپلیکیشن بسازید.

اپلیکیشن ساز آنلاین

اگر نیازمند یک اپلیکیشن تلفن همراه هستید اما زمان، بودجه یا تجربه برنامه‌نویسی برای ساختن برنامه ندارید و یا تمایل به یادگیری ندارید و می‌خواهید سازنده یک اپلیکیشن باشید یک گزینه جایگزین وجود دارد: اپلیکیشن ساز آنلاین. این برنامه‌ها به میزان قابل‌توجهی محبوب هستند. اپلیکیشن ساز آنلاین به شما اجازه می‌دهد یک اپلیکیشن اندروید بدون هیچ‌گونه برنامه‌نویسی ایجاد کنید.

اپلیکیشن ساز آنلاین صرفاً برای کسانی که تجربه برنامه‌نویسی ندارند طراحی نشده است. اکثر اپلیکیشن سازهای آنلاین ویژگی‌های عالی و پیشرفته‌ای ارائه می‌دهند که طراحان ماهر می‌توانند برای ایجاد برنامه‌های زیبا و سفارشی از آن استفاده کنند.

یکی از اپلیکیشن های محبوب ساخته شده توسط سایت اپ ساز، اپلیکیشن مشاور املاک می باشد که امروزه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید و فروش ملک دارید، حتما از صفحه اپلیکیشن مشاور املاک دیدن کنید.

 

اپلیکیشن ساز آنلاین

 

مزایای اصلی اپلیکیشن ساز آنلاین چیست؟

با استفاده از اپلیکیشن ساز آنلاین شما دیگر به یک توسعه‌دهنده بسیار متخصص برای ایجاد اپلیکیشن موبایل نیاز نخواهید داشت. پیدا کردن این توسعه کنندگان با این دانش می‌تواند برای شما سخت و هزینه‌بر باشد. اپلیکیشن ساز آنلاین می‌تواند یک جایگزین ارزان‌تر به‌ویژه در مورد برنامه‌های ساده‌تر باشد. همچنین فاکتور سرعت نیز مهم است. یک برنامه کاربردی اندروید را می‌توانید بدون فرآیند توسعه طولانی، معماری نرم‌افزاری پیچیده، یکپارچگی پشت‌صحنه در کمترین زمان بسازید.

آنچه قبل از انتخاب اپلیکیشن ساز آنلاین باید بدانید:

چه نوع برنامه‌ای نیاز دارید؟ بومی، وب یا ترکیبی؟

اپلیکیشن ساز آنلاین به شما اجازه ساخت تقریباً هر نوع برنامه را می‌دهد. این نخستین چیزی است که باید در انتخاب اپلیکیشن ساز آنلاین بررسی کنید. آیا به تجربه کاربری عالی از یک برنامه بومی نیاز دارید؟ آیا شما انعطاف‌پذیری متقابل پلتفرم یک برنامه ترکیبی را به یک برنامه وب ترجیح می‌دهید؟

  • برنامه‌های بومی

برنامه‌های بومی UI قوی‌تری را ارائه می‌دهند. برنامه‌های بومی اساساً یک پلتفرم خاص هستند و نیاز به تخصص و مهارت و همچنین زمان‌دارند.

  • برنامه‌های وب

برنامه‌های وب می‌توانند در سیستم‌عامل‌های مختلف اجرا شوند. قدرت برنامه‌های وب نسبت به برنامه‌های بومی کمتر است. همچنین این برنامه ها سریع و ارزان هستند. این برنامه‌ها با استفاده از کد HTML5، CSS و JavaScript ساخته‌شده‌اند.

  • برنامه‌های ترکیبی

برنامه‌های ترکیبی مانند برنامه‌های بومی، روی دستگاه اجرا می‌شوند اما با تکنولوژی‌های وب نوشته‌شده‌اند.

شما به چه نوع پشتیبانی از طراحی گرافیک نیاز دارید؟

اپلیکیشن ساز آنلاین انواع قالب‌ها، سبک‌ها و سفارشی‌سازی UI را برای افرادی که طراح نیستند ارائه می‌دهد. برخی از اپلیکیشن سازهای آنلاین برنامه‌های بسیار حرفه‌ای را ایجاد می‌کنند. در نظر داشته باشید که اجزای خاصی وجود دارد که باید توسط یک طراح ایجاد یا دست‌کاری شود.

چگونه محتوای خود را وارد کرده و مدیریت کنیم؟

برخی اپلیکیشن سازهای آنلاین CMS را برای مدیریت محتوا ارائه می‌دهند، یا به شما اجازه می‌دهند محتوا را از طریق RSS یا Atom وارد کنید. یکی از ساده‌ترین گزینه‌ها در یک اپلیکیشن ساز این است که محتوای سایت شما را اسکن می‌کند و به‌طور خودکار یک برنامه تولید می‌کند.

بودجه‌ای که برای اپلیکیشن ساز آنلاین در نظر دارید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌هایی که شما در حال برنامه‌ریزی برای انتخاب یک اپلیکیشن ساز هستید بودجه‌ای است که تصمیم گرفته‌اید به توسعه برنامه اختصاص دهید. هزینه برای اپلیکیشن ساز آنلاین با توجه به نوع برنامه و ویژگی‌هایی که شما ممکن است نیاز داشته باشید کاملاً متفاوت است.

قالب‌ها و عملکردها را بررسی کنید

تعدادی از قالب‌ها در اپلیکیشن ساز وجود دارد که از ویژگی‌های مختلف ساخته‌ شده‌اند. زمان بگذارید و تمام قالب‌ها را یک‌به‌یک نگاه کنید و جزئیات آن‌ها را مطالعه کنید. شما باید سعی کنید قالبی را انتخاب کنید که نه‌تنها به نظر می‌رسد خوب است بلکه توانایی انجام بسیاری از قابلیت‌های اساسی و پیشرفته را دارد. بدون اینکه وقت خود را صرف تعویض این ویژگی‌های ضروری کنید.

نیاز و وجود یک زیرساخت پایه

یکی از پیچیده‌ترین بخش‌های توسعه یک برنامه یکپارچه‌سازی پشت‌صحنه است. این یک فاکتوری است که حتماً باید بررسی کنید. زیرا اندازه صفحه نمایش‌ها در دستگاه‌هایی که از اندروید پشتیبانی می‌کنند، متفاوت است.

نوع پشتیبانی موردنیاز برای تجزیه‌وتحلیل و بازاریابی و ارتقاء

ممکن است یک تحلیلگر شخص ثالث مانند گوگل این نظر را داشته باشد که اپلیکیشن باید یکپارچه شود. مسائلی مانند پشتیبانی از تبلیغات و کسب درآمد ممکن است لازم باشد. اگر شما دارای یک برنامه تجارت الکترونیک هستید ممکن است به ویژگی‌هایی مانند کوپن‌ها، پاداش‌ها، برنامه‌های وفاداری مشتری یا تبلیغات مبتنی بر مکان، مبتنی بر GPS نیاز داشته باشید.

گزینه‌های دیگری مانند نمایش تبلیغات در فیس‌بوک یا سایر رسانه‌های اجتماعی وجود دارد. برخی از اپلیکیشن سازها پشتیبانی داخلی را درزمینه بازاریابی ارائه می‌دهند و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا برنامه‌های خود را به نحوی مناسب به بازار عرضه کنند. قبل از انتخاب اپلیکیشن ساز، این خدمات را در نظر بگیرید.

اگر این مطلب رو دوست داشتید، می تونید با دوستاتون به اشتراک بگذارید:

1 دیدگاه

  1. ناشناس says:

    امتیاز بازید کننده: ۵ ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *